Gość brzoza Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Tylko jakby to bylo rzeczywiscie walniete to by wogule to nie dzialalo Moim zdaniem! Problem lezy w sterowniku w którym zamontowana jest przetwornica napięciowa która steruje zaworami w pompie. Niestety jest to moje przypuszczenie i trochę wiedzy o konstrukcji budowy tej pompy!! Naprawa sterownika jest prosta! ponieważ jest osobno .kwestia tylko znaleść w pobliżu elektronika! aby to zrobił szybko i bez wysyłania itp.. Nowy sterownik pewnie w ASO będzie kosztował krocie! Ale pierwsze co to pojechać na TECHA. i zrobić porządną diagnozę!! Bo taki błąd nie wyskakuje z błachego powodu! Taki jest urok elektroniki!! jak jeździ to jeździ , ale jak zacznie cos przerywać to w końcu nie odpali!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20328-problem-z-astra-ll-17-tdi/page/2/#findComment-168803 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 wyjolem i rozkrecilem ten sterownik pompy wtryskowej i sa tam juz porobione jakies mostki, czyli juz ktos z tym robil. Za niedlugo zamieszcze jakies zdjecie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20328-problem-z-astra-ll-17-tdi/page/2/#findComment-168330 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 i sa tam juz porobione jakies mostki, czyli juz ktos z tym Tak jak Ci pisalem ! Nie jest to w tym sterowniku wielkim problemem!! . Kwestia znania wartosci i dobry miernik!! Z resztą uszkodzenia cewki i tranzystorów widać gołym okiem!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20328-problem-z-astra-ll-17-tdi/page/2/#findComment-168284 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 odebralem dzisiaj sterownik od elektronika, ktory stwierdzil ze byla wypalona cewka, do tego poprawil luty ktore mogly byc zimne. Po zamontowaniu samochod odpalil, ale w niedziele wieczorem tez w koncu odpalil, wiec trzeba poczekac czy usterka zostala zlokalizowana i naprawiona.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20328-problem-z-astra-ll-17-tdi/page/2/#findComment-167704 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Witam wszystkich w tej dyskusji, wcześniej czy póżniej ten problem z pompą każdego dotknie. Ja dzisiaj musiałem wezwać sąsiada by mnie zciągnoł z trasy. Objawy prawie takie same, po odpaleniu minuta pracy i gaśnie, by znów zapalić trzeba chwilę odczekać, po odpaleniu minuta pracy i znów stop. Czym krócej po zgaśnięciu odczekam tym krócej pracuje. Ewidentnie rozgrzewa się któryś element i traci parametry. Sam jestem elektronikiem więc może coś wymyślę i będzie taniej tylko muszę rano znaleźć ten sterownik pod maską (na macanego) chyba że któryś z kolegów coś podpowie. Pozdrawiam. O efektach będę informował.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20328-problem-z-astra-ll-17-tdi/page/2/#findComment-167667 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 maską (na macanego) chyba że któryś z kolegów coś podpowie Może i podpowie! Wykręcisz sterownik ( 4 śruby na klucz 10mm)-przyśrubowany do bloku silnika z tyłu, jak się blok schodzi z miską, na dole gdzie przychodzi wiązka kabli i jest blaszka "nie dotykać wysokie napięcie Z czytałeś błąd na kompie!!?? najczęściej jest to P1622 usterka obwodu zaworu przelewowego http://img16.imageshack.us/img16/4271/629933377.jpg Koszt naprawy z gwarancja 12msc. 200-250zł. Nowego sterownika 1400żł. Ale możesz nie wierzyć! mojej wypowiedzi! to przejdę na argumenty!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20328-problem-z-astra-ll-17-tdi/page/2/#findComment-167647 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Witam wszystkich w tej dyskusji, wcześniej czy póżniej ten problem z pompą każdego dotknie. Ja dzisiaj musiałem wezwać sąsiada by mnie zciągnoł z trasy. Objawy prawie takie same, po odpaleniu minuta pracy i gaśnie, by znów zapalić trzeba chwilę odczekać, po odpaleniu minuta pracy i znów stop. Czym krócej po zgaśnięciu odczekam tym krócej pracuje. Ewidentnie rozgrzewa się któryś element i traci parametry. Sam jestem elektronikiem więc może coś wymyślę i będzie taniej tylko muszę rano znaleźć ten sterownik pod maską (na macanego) chyba że któryś z kolegów coś podpowie. Pozdrawiam. O efektach będę informował. mam instrukcje jak sie naprawia taki sterownik, zagadaj na gg to ci wieczorem to podesle. Potem idzisz do elektrnika z ta instrukcja,a on ci posprawdza luty i elementy na tej plytce. Sterownik od gory wyjmiesz spokojnie. Blad sobie zczytasz wciskajac pedal gazu i hamulca do opory i potem przekrecajac kluczyk na zaplon(tak zeby kontrolki swiecily) i liczysz mrygniecia, 10=0, 5=5 i itd. Podziekowania za tlumaczenie tej instrukcji z jezyka niemieckiego naleza sie urzytkownikowi Paull   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20328-problem-z-astra-ll-17-tdi/page/2/#findComment-167576 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Witam ponownie, odstawiłem dzisiaj sprzęcik RTV klientów na bok i zająłem się autkiem, bo człowiek bez samochodu w tym fachu jak bez ręki to znaczy prędzej nogi. Wymontowałem sterownik, rozebrałem. Okazało się że już kiedyś był rozbierany bo silikon pod deklem był ordynarnie nałożony i było odłamane i na silikonie ułożone jedno ucho mocujące obudowę. Natomiast elektronika nie była tknięta. Uszkodzeniem okazała się masa wygrzanych punktów lutowniczych, nie tylko na cewce ale również na tranzystorach i kondensatorze. Obecnie autko pracuje bez zastrzeżeń. Błąd z czytany komputerem to 0251 , natomiast odczytany z pulsującej kontrolki to 0830 . Jeszcze ciekawostka, zaraz po wystąpieniu za pierwszym razem usterki i próbie odczytania błędu, kontrolka mrugała non stop w nieskończoność. Pozdrawiam i dzięki za wskazanie umiejscowienia sterownika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20328-problem-z-astra-ll-17-tdi/page/2/#findComment-167456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Panowie u mnie to samo zapala i po chwili zaczyna rzucac silnikiem jak by nie chodził na wszystkie gary i gaśnie. Zeby go po tym uruchomic musze długo kręcić tak z 6 sekund i zapala i czarna chmura z tyłu. Żeby do tego nie dochodziło to jak odpalam i zaczyna skakać to wciskam mu gaz i silnik nie gasnie. Dodam że dzieje się tak tylko rano po nocy później jest dobrze. Czyżby to tez był ten sterownik? Tylko u mnie chceck się nie świeci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20328-problem-z-astra-ll-17-tdi/page/2/#findComment-167390 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Panowie u mnie to samo zapala i po chwili zaczyna rzucac silnikiem jak by nie chodził na wszystkie gary i gaśnie. Zeby go po tym uruchomic musze długo kręcić tak z 6 sekund i zapala i czarna chmura z tyłu. Żeby do tego nie dochodziło to jak odpalam i zaczyna skakać to wciskam mu gaz i silnik nie gasnie. Dodam że dzieje się tak tylko rano po nocy później jest dobrze. Czyżby to tez był ten sterownik? Tylko u mnie chceck się nie świeci. u mnie tez sie nie swiecil, i te same objawy, sprawdz bledy. Tak jak pisalem wczesniej pedal + gaz do oporu i licz mrygniecia, 10=0,1=1,2=2 i itd Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20328-problem-z-astra-ll-17-tdi/page/2/#findComment-167351 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.