Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Cześć. mam problem ze swoją Astrą II. Po dłuższym postoju kiedy zbirnik paliwa jest napełniony miejwięcej do 1/4 pojemności nie chce odpalić sku... nie wiem co mam robić już. Bo przewody przelewowe wymieniłem we wtryskiwaczach, filtr paliwa też wymieniłem, całe te złączki przy filtrze paliwa też. Nie mam już zadnych pomysłów co moze być przyczyną. Jak nie chce palić to muszę podawać mu paliwo ręcznie i kręcić rozrusznikiem aż odpali. Pochodzi jakiś czas i wtedy jest spokój, ale zostawie go na noc czasem na dwie i wtedy nie odpala?? Co robić?:beer:??:beer:?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20538-problem-z-odpaleniem-silnika-20-dtl-16v-83kw/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 zaczne od poczatku 1.do powitan jest odpowiedni temat 2.zapoznaj sie z regulaminem 3.mamy podzial na modele opla i tam powinienes pisac -po poprzednim przeszukaniu 4.ten dzial jest do gotowych porad co jak naprawic/zrobic przenosze tam gdzie jest na to miejsce   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20538-problem-z-odpaleniem-silnika-20-dtl-16v-83kw/#findComment-167321 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Zanim po raz 1000 założy się temat o tym samym polecam opcje "SZUKAM" zobacz tutaj : http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=3920 A tak w ogóle to pod twoim tematem jest kilka podobnych o tym samym więc wystarczy popatrzeć. Swoją droga ktoś mógłby w końcu scalić tematy o problemach z odpalaniem w DTL/DTH i o pompach-zrobić z tego jakieś takie kompendium wiedzy żeby nie trzeba było szukać a wszelkie nowe tematy o tym samym po prostu usuwać-chyba wszystkim by było prościej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20538-problem-z-odpaleniem-silnika-20-dtl-16v-83kw/#findComment-167185 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 heh masz racje, bo to chyba jest właśnie przypadłość tego modelu, wielu ma z tym problem. Tylko właśnie miałem nadzieję, że ktoś mi może podpowie co to za pompa w silniku 2.0 DTL. Bo też stawiam raczej na zawór zwrotny w pompie. Pozostałe rzeczy wymieniłem więc chyba jeszcze pompa została. Ale nie wiem, który to zawór na pompie jest i jaki model pompy żeby ewentualnie zamówić ten zaworek gdzieś?? Czy to jest VP 44 czy VP 37?? może VE? W instrukcji nie mam takich info. Gdyby były jakieś zdjecia albo rys gdzie ten zawór jest to by było super. A to juz widziałem na forum te zdjęcie pompy VP44 i tam było pokazane gdzie jest zawór. Tylko, że moja pompa wyglada trochę inaczej niż ta na zdjęciu. Wiec się zastanawiam jaki mam typ pompy?? Jak toś może niech pomoże http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20538-problem-z-odpaleniem-silnika-20-dtl-16v-83kw/#findComment-167155 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.