Gość Anonymous Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Witam, czy moze ktos z kolegow mial podobny objaw - klakson jakby sie zacinal - musze mocno nacisnac w srodkowej czesci by zadzialal. Potem jest ok czyli reaguje nawet na delikatny dotyk. A po jakims czasie znowu kicha.... Problem z przyciskiem w kierownicy czy tez klakson do wymiany? Jesli tak to ktos wie jaki to koszt? poprawiłem tytuł i tekst"regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Najpierw styki wyłącznika w kierownicy. Później sprawdź przekaźnik. Klakson najmniej prawdopodobny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 ta tylko ze w zafirze B jest CIM - i tam zybtnio nie zajrzysz zeby obejrzec styki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 No tak, do środka nie zajrzę, ale można go zdjąć i oglądnąć wtyki i kable. Ale to jednak na koniec. Najpierw zwora zamiast przekaźnika, jak klakson będzie cały czas wył, to przekaźnik do bani, jak z przerwami, kierownica, lub sam klakson.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Witam, ja również mam problem z klaksonem w swojej zafirze B 1.9 cdti. Polega on na tym, że raz działa, a raz nie. Jednak gdy wyłączę światła działa zawsze . gdy zapalę jest to loteria, raz zatrąbi innym razem cisza. O co tu chodzi ? Może ktoś podpowie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Miałem problem z klaksonem (nie działały również niektóre przyciski na kierownicy) przez jakiś czas ale pomagało stuknięcie od dołu w obudowę przy stacyjce Problem zaniknął samoistnie, roczek minął i nic się nie dzieje... Z tego co wyczytałem wówczas w necie, ten sam problem był w Astrach i np. przy reklamacji gwarancyjnej wymieniano jakiś moduł (ok. 600zł wtedy...) albo na Allegro regenerowany ok. 400zł z oddaniem swojego. Co ciekawsze, niektórym problem powracał po kilku miesiącach...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.