Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam wszystkich forumowiczów mam taki problem brat posiada astre 2 2000rok 1.7 DTI i problem polega na tym że od jakiegoś czasu po zapaleniu zaświecała się kontrolka silnika jak dodało się gazu to gasła a wczoraj zrobiło sie tak że jest strasznie słaby a kontrolka od silnika wcale sie nie zapala nawet po przekręceniu stacyjki chodzi mi o tą kontrolkę awari silnika

czy to może mieć coś wspólnego ze świecami czy raczej siadła turbina

proszę bardzo o pomoc

dzięki

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20846-s%C5%82aba-asterka/
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie dlaczego od razu turbina. Najpierw

trzeba jechać na z czytanie błędów na kompie.

Ale ja obstawiam przepływomierz. Zresztą można

sprawdzić samodzielnie czy to przepływka.

Wypnij zasilanie od przepływomierza i przejedź się

jeżeli auto dostanie wigoru to już wiadomo gdzie leży przyczyna.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20846-s%C5%82aba-asterka/#findComment-164337
Udostępnij na innych stronach

Omnibs, ma rację. Przepływka jest tuż za filtrem powietrza.

Podsyłam link żebyś się zorientował mniej więcej gdzie:

http://www.allegro.pl/item622270039_przeplywomierz_opel_astra_ii_2_0_dtl_99r.html

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20846-s%C5%82aba-asterka/#findComment-164238
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dzięki bardzo za pomoc panowie dam znać czy to to

 

[ Dodano: Czw Maj 28, 2009 20:02 ]

witam wszystkich odłączenie wtyczki od przepływomierza nic nie dało nadal jest słaba turbinę chyba też wykluczam bo przy dodaniu gazu nie dymi przy podłączeniu do kompa pokazało mi błąd świec żarowych

tak myślałem czy gdyby któryś przewód podciśnienia od serwa był dziurawy to miało by to wpływ na moc silnika nie mam pojęcia już co to może być

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20846-s%C5%82aba-asterka/#findComment-164206
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze możesz zamienić zaworek podciśnienia idący do turbo z innym np. tym przy aku.

Może to on padł.

A na wolnych obrotach silnik pracuje równo?

Co do dziurawego przewodu to może wpłynąć na turbo ale raczej rzadko się dziurawią bo są z plastiku a nie gumy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20846-s%C5%82aba-asterka/#findComment-163973
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności