Gość GmsMetallica Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 witam ponownie ja tu caly happy ze juz wszystko cacy (wymieniony rozrzad i filtr od gazu i paliwa i inne duperele) i dzis sprawdzilem jak na gazie sie zachowuje. odpalilem na pb zeby sie nagrzal, nastepnie przelaczylem na gaz i wyregulowalem obroty ta sruba na wezu, i ruszylem w krotka trasie (3-4 km gora) w jedna strone (ok 2km) wszystko ladnie pieknie, autko ciagnie i wogole cacus dojezdzajac do miejsca gdzie zawracam kulajac sie na luzie, widze obrotek w polozeniu 1,5 tys obr/min, hmm mysle linka sie znow zaczepila, wysiadam patrze nic, hmmm moze sie nagrzal i mieszanka jest bogatsza, wrecz do maksa skrecam ta srube i dupa nadal 1,5 tys obr/min, wsiadam, dodaje gazu reaguje, mowie trudno zawracam do domu, wsteczny, jedynka i gaz, i co sie okazuje ze po dodaniu gazu dusi sie i szarpie, puszczam gaz (jade na biegu) a ona sobie jedzie, wrzucam 2 tez sobie jedzie az do 5, na kazdym biegu jak dodam gazu szarpie i chce zgasnac, a na luzie wszystko ok, natomiast na pb wszystko dziala, dojechalem do domu (max 30km/h ) i mam lekka gorke to mi zgasla i przlaczylem na pb, zapalila ladnie pieknie wjechalem, zaparkowalem, zgasilem i wlaczylem lpg, i tak kilkakrotnie, przy kolejnej probie odpalenia kreci a nie chce palic ani na pb ani na lpg (juz tak mialem a myslalem ze to wina filtra ale chyba sie okazuje ze nie) co z tym fantem zrobic i gdzie szukac winy, pomozcie bo to auto jest pierwszym na lpg i jestem zielony http://rapidshare.com/files/241110840/bmw.zip.html link do zdj   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21042-problem-z-lpg/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 witam Z tego co kojarzę to śruba na wężu nie jest do regulacji wolnych obrotów. Jak chcesz regulować obroty to śrubą na reduktorze (parowniku) raczej. Poprzedni samochód miałem z instalacją LPG ze śrubą na wężu i pamiętam, że kręcenie tą śrubą w żaden sposób nie wpływało na wolne obroty silnika. Ta śruba ma wpływ na jazdę - jak za bardzo skręcisz to za mało gazu będzie leciało podczas przyspieszania i samochód będzie mułowaty (ledwo będzie się zbierał) a jak za dużo odkręcisz to przy przyspieszaniu będzie się dławił.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21042-problem-z-lpg/#findComment-161746 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 jest tak jak mówi kolega xflash, tyle że nie powinien tej śruby ruszać bo ona jest do regulacji mieszanki jak dobrze zrozumiałem to i na benz. nie pracuje jak się należy więc należy sprawdzić błędy wszelkie wtyczki, łączenia no i jak jest z iskrą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21042-problem-z-lpg/#findComment-161735 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 hmmm ja tu temat zalozylem ale widze ze cos kiepsko idzie a tak to z ja37 przez pw smigalismy za co mu serdeczne dzieki po raz kolejny wszystko jest sprawne procz membran bedacych w parowniku - brak reakcji na regulacje pokretlem, niedlugo wymiana i ciekawe jak wtedy bedzie napewno nie zapomne poinformowac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21042-problem-z-lpg/#findComment-161732 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin84 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Witam po przerwie. Ciąg dalszy moich przepraw z obrotami. Co stwierdziłem to to, że TPS faktycznie był źle podłączony, pod przewód sygnałowy, a w ustawieniach było TPS liniowy 0-5 V. Pojechałem do gaziarza i powiedziałem o tym, to powiedział że TPS jest nie potrzebny i odciął kabl. Normalnie myślałem że pier..ne. W ustawieniach nic nie zmieniał, więc jest tak, że w programie włączona opcja TPS 0-5 V a pokazuje 0V bo nie podłączony. Ogólnie chodzi silnik ok, tylko jakby wolniej się zbiera ale to może tylko odczucie. Mam pytanko jeszcze, czy aby było czuć że TPS działa to musi być włączona opcja skok do ATT i co ona daje i na ile ustawić. Trochę może nie na temat, ale czytałem że może to wpływać na wolne obroty. Mi po nagrzaniu też wariował jak u kolegi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21042-problem-z-lpg/#findComment-161364 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 co moze byc przyczyna ze auto zapala na pb normalnie a na lpg trzeba krecic i pedalowac pedalem gazu dziwi mnie ten fakt bo u kumpla odpala nomralnie jak na pb a u mnie nie lpg gen 2, kumpel lepszej nie ma [ Dodano: Pią Lip 31, 2009 10:38 ] podsuncie pomysly bo bardzo mnie to ciekawi a zarazem nurtuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21042-problem-z-lpg/#findComment-149581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 co moze byc przyczyna ze auto zapala na pb normalnie a na lpg trzeba krecic i pedalowac pedalem gazu dziwi mnie ten fakt bo u kumpla odpala nomralnie jak na pb a u mnie nie lpg gen 2, kumpel lepszej nie ma [ Dodano: Pią Lip 31, 2009 10:38 ] podsuncie pomysly bo bardzo mnie to ciekawi a zarazem nurtuje Odpala się na benie i przełącza na LPG. Inne opcje powodują szybsze zużycie membran w parowniku, a tym samym większe spalanie. A co do odpalania na gazie to wszystko zależy od instalacji, parownika i regulacji. Na niektórych instalacjach po prostu nie da się odpalić auta bezpośrednio z LPG i nie chodzi mi tu o elektronikę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21042-problem-z-lpg/#findComment-149553 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.