Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 prosze o pomoc?Mam opla vectra 2.6 z 2001r.Morze mial ktos podobny problem,zpalila sie katrolka sprawdz silnik na poczatku nie odczowalem zmian w pracy silnika jednak z uplywem czasu silnik coraz gozej pracuje.nie wchodzi na obroty nie ma mocy przy dodawaniu gazu dlawi,strzela a co naj warznejsze jak dodaje gazu to z jednej strony silnika z jednego rzedu sluchac jak by cos gwizdalo jak by sie dlawil .Na badaniu komputerowum nialem 4 bledy wielokrotne wypadanie zaplonu na 3 i 6 cylindrze,niewazne i blad dostrojenia mieszanki w banku 1 i 2.mechanik stwierdzil ze to nieszczelnosc w ukladzie zasysania powietrza roskrecilem pul silnika i nic wszystko bylo ko.nie wiem co to morze byc moze sada lambda?prosze o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 no to masz klopot kody to kody sonda lambda nic tu nie ma wspolnego szukaj rozszczelnienia w ukladzie dolotowym te gwizdy ewidentnie na to wskazuja gaz masz ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/#findComment-162345 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 nie nie mam instlcji gazowej!ale przypuscmy ze sonda padla i podaje zle proporcje paliwa silnik zasysajac mieszanke ozlej zawartosci bezyny chyba mogl by strzelac albo slychac by bylo dziwny swist bo raczej jak bym mial rozszczelnienie to i tak sonda by wyregulowla dzwke paliw i mial bum jakis inny blad nie wiem czy ma racje poprostu tak mysle rozebralem caly uklad dolotowy do zaworow .a i jak ym mial roszczelnienie to sadze ze po dwoch stronach by bylo slychac swisty?no chyba ze przez uszczelniacze zworowe bo lekko kopci mi przy odpaleniu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/#findComment-162335 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 uwalona sonda -jedna z czterech wywali jej blad na kompie wszystkie przewody gumowe posprawdzales ? i wszystkie rurki sterowane podcisnieniem ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/#findComment-162334 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 wszystko jest oki te gumki to pierwsz rzecz co mi do glowy przyszla.ale to nie to podcisnienie sadze ze tez jest oki ale jeszcze raz sprawdze [ Dodano: Czw Cze 04, 2009 22:04 ] a po co idzie ten jeden przewod z kolektora ssacego do serwa ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/#findComment-162333 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 no, podciśnienie chyba na serwo jak to zazwyczaj w autach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/#findComment-162321 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 ciekawe czy to jest to bo to jest jedyna czesc rozniaca tak jak by te dwa kolektoty ssace.ale jestem raczej przekonany ze to jest wina miesznki idlatego tak syczy jest poprostu nie odpowiedni ilosc bezyny do powietrza.raczej podcisnienie tez odpada bo tylko jedna strona syczy wiec moze cos co steruje dostrojeniem pliw tylko co to jest? moze ktos z was wie co jest odpowiedzialne za to ? wtryski podaja zla ilosc bezyny na 2,4,6 cylinder.a podaniem paliw steruje kaputer ktory dostaje sygnal z sady .ale czy to mozliwe ze kaputer nie wykryje uszkodzenia sady.moja wiedza jest bardzo mala na ten temat wiec jesli pisze bzdury prosze o poprawe moich bledow   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/#findComment-162309 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUJA Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam, mam zamiar kupić właśnie takie auto OPLA VECTRE 2.6 V6 z 2001 roku prod., czy mógłby mi ktoś doradzić czy kupić VECTRE z takim silnikiem czy raczej są to modele bardzo awaryjne i drogie w naprawie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/#findComment-101617 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 to nie dzial do takich pytan ale Ci podpowiem lepiej kup 2,5 z konca 2000 niz 2,6 z 2001 unikniesz wielu rozczarowan ''cenowych'' szczegolnie przy zakupie nietypowych (ale czesto padajacych)czesci zamiennych ja sie przesiadlem wlasnie z 2,6 z 2001 na 2,5 z 2000 z powyzszych powodow i paru innych ktorych juz nie bede wymieniac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/#findComment-101515 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Gawlak , takie małe pytanko , skoro jeździsz 2.5 to dlaczego w profilu masz 3.0 SRI ?? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/#findComment-101337 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.