Gość WUJA Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 to nie dzial do takich pytan ale Ci podpowiem lepiej kup 2,5 z konca 2000 niz 2,6 z 2001 unikniesz wielu rozczarowan ''cenowych'' szczegolnie przy zakupie nietypowych (ale czesto padajacych)czesci zamiennych ja sie przesiadlem wlasnie z 2,6 z 2001 na 2,5 z 2000 z powyzszych powodow i paru innych ktorych juz nie bede wymieniac Dzięki kolego za radę i sorki że nie w tym dziale pisze ale to moje pierwsze forum i nie wiem gdzie o tym aucie mogę popisać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/page/2/#findComment-100832 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Gawlak , takie małe pytanko , skoro jeździsz 2.5 to dlaczego w profilu masz 3.0 SRI ?? z prostego powoduwsadzilem 3.0 V6 z omegi w miejsce 2,5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/page/2/#findComment-100695 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 w takim razie mam jeszcze jedno , które zadałem Ci już wcześniej w innym temacie , czy wiesz może czym różni się dokładnie silnik 2.0 16v w wersji SRI od zwykłego ?? wiem ,że to nie ten dział ale nigdzie tego nie ma ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/page/2/#findComment-100574 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 niczym sie nie rozni SRI to wersja wyposazenia jak GL czy CDX (w europie odpowiednik SRI to sport i GT) silniki sa takie same nie ma w nich zadnych zmian wiele osob mylnie twierdzi ,ze sri 140 ma 140 koni a ma tyle samo co zwykly x20xev czyli 136 o ile wszystkie jeszcze zyja 140 to tylko naklejka zeby ladniej wygladalo tak samo jest z reszta sri 120 ma 115 koni i silnik x18xe1 i y18xe sri 130 silnik 2,2 dti 125 koni albo z18xe 125 koni sri 140 jak wyzej sri 150 147 koni silnik z22se   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/page/2/#findComment-100495 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 dzięki za wyczerpującą odpowiedź   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/page/2/#findComment-99687 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredaster Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Mam podobny problem z moim silnikiem , brak mocy strzela w doloty ,mam gaz ,mechanicznie wszystko ok rozrząd ok,ciśnienia na cylindrach ok, nie ma mocy na benzynie jak i na gazie komputer pokazuje że mam uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu ale zmieniałem na inny i tak samo codzi, przepływomierz wymieniłem i sondy ... na kompie pokazało że jedna zmienia odczyt częściej niż druga ale obie chodzą i tu pytanie___ Czy instalacja gazowa mogła uszkodzić komputer ... auto czasem na chwile odzyskuje moc i po chwili chodzi jak 1.6 pomocy!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/page/2/#findComment-28491 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Układ zapłonowy dokładnie przejrzyj czyli świece, kable WN, cewkę i wpisz w swój profil symbol silnika bo kula zgadula tylko z m&m's w gratisie występuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/page/2/#findComment-28489 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vectra b 2 6 V6 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 słuchaj ja właśnie też miałem problem tego typu u mechanika byłem i podłączył mi komputer i też wyskoczyło wypadanie zapłonu na 3 i 6 wykasował mi go i po paru przejazdach gdy dobrze depnełem autu to sie zapalał czek i wykazało że na 3 cylindże wypadanie zapłonu wymieniłem świece i auto chodzi dobże jeżeli po wymianie świec pojedziesz i wykaże ci znowu ten błąd na 3 to wymień cewke zapłonową bo cewka jest uszkodzona   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/page/2/#findComment-432149 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavvik Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Układ zapłonowy dokładnie przejrzyj czyli świece, kable WN, cewkę i wpisz w swój profil symbol silnika bo kula zgadula tylko z m&m's w gratisie występuje Szarpanie, dziura w obrotach, nierównomierna praca silnika, strzały, gubienie iskry nie pracują wszystkie cylindry to na 100% jak napisał DAROMV6 masz do wymiany WN albo moduł wzmocnienia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/page/2/#findComment-432206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 a moze koledzy popatrza na daty ?!?!?!? temat z 2010 wiec problem chyba juz rozwiazany a co zrobic napisano wiec po co smarujecie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21048-problemy-zsilnikiem-26-v6/page/2/#findComment-432220 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.