Gość Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 A czy czujnik temperatury może mieć wpływ na obroty biegu jałowego? dość wolno po prze gazowaniu na luzie wytraca obroty Możesz przeczyścić krokowca skoro twierdzisz ze masz coś nie tak z obrotami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21110-nag%C5%82y-wzrost-temp-oraz-faluj%C4%85ce-obroty/page/2/#findComment-160277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 tez miałem podobny przypadek jak np zmieniałem bieg DaBuu napisał/a: dość wolno po prze gazowaniu na luzie wytraca obroty przeczyściłem cały ten "wtrysk" tzn przepustnice, silniczek krokowy itp itd było tam pełno syfu i teraz juz oki .....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21110-nag%C5%82y-wzrost-temp-oraz-faluj%C4%85ce-obroty/page/2/#findComment-160258 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Samochód po pierwszej wizycie w warsztacie: wymieniony przewód paliwowy bo był podobno uszkodzony + czyszczenie przepustnicy oraz silnika krokowego. Efekt, teraz nawet jak jest zimny to po przegazowaniu obroty spadają do poniżej 500. Oddany do poprawek, czy ktoś ma jakieś pomysły co można podpowiedzieć specom bo na tą chwile nie radzą sobie z tematem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21110-nag%C5%82y-wzrost-temp-oraz-faluj%C4%85ce-obroty/page/2/#findComment-159156 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Jeśli czyściłeś przepustnicę, to powinieneś przeprowadzić jej adaptację techem. Spróbuj i daj znać co i jak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21110-nag%C5%82y-wzrost-temp-oraz-faluj%C4%85ce-obroty/page/2/#findComment-159132 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Osobiście nie czyściłem, mechanicy określili co udało im się zrobić. Trochę głupie pytanie co to znaczy "adaptacja techem"? Czy do tego potrzebna jest wizyta w aso? Dziękuję za podpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21110-nag%C5%82y-wzrost-temp-oraz-faluj%C4%85ce-obroty/page/2/#findComment-159127 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Trochę głupie pytanie co to znaczy "adaptacja techem"Pytanie nie jest głupie, bo nie musisz o wszystkim wiedzieć.Nie ma tu wszystko wiedzących. Tech-2, to program diagnostyczny. O tym jest dużo na forum, poczytaj. Czy do tego potrzebna jest wizyta w aso?Jeśli będziesz miał tester diagnostyczny, to nie.Poczytaj o testerach. Zastanów się czy kupić, czy jeździć na diagnostykę. Jeśli kupisz tester, to adaptację przeprowadzisz, a dziale silnik, bloki pomiarowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21110-nag%C5%82y-wzrost-temp-oraz-faluj%C4%85ce-obroty/page/2/#findComment-159115 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Sprawa wygląda tak, samochód wrócił z warsztatu. Mechanik twierdzi, że teraz jest wszystko ok i po części ma racje. - nie naprawili podświetlenia zegarów bo uznali że są ścieżki popalone - samochód chodzi jak złoto do momentu aż się nie zapali świateł pozycyjnych/mijania - wtedy obroty spadają do 500 i niżej/falują oraz zapala się kontrolka silnika z jedynym błędem 24 Czy to możliwe aby zwalone zegary (spięcie) miały taki wpływ na prace biegu jałowego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21110-nag%C5%82y-wzrost-temp-oraz-faluj%C4%85ce-obroty/page/2/#findComment-158562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 kontrolka silnika z jedynym błędem 2424 Czujnik prędkości pojazdu.U ciebie chyba jest impulsator, właśnie w zegarach. Czy to możliwe aby zwalone zegary (spięcie) miały taki wpływ na prace biegu jałowego?Mogą mieć wpływ na pracę silnika.Pytanie, co spowodowało takie uszkodzenia, bo jest ryzyko, że z następnymi stanie się to samo. Raczej wizyta u dobrego elektryka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21110-nag%C5%82y-wzrost-temp-oraz-faluj%C4%85ce-obroty/page/2/#findComment-158552 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Mam ten sam problem co kolega z wątku: http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=27578&highlight=1134 Tylko gdzie ja teraz znajdę zegary ze współczynnikiem W=1134 [ Dodano: Sro Lip 01, 2009 17:39 ] Pojawiła się nowa opcja, po nagrzaniu samochodu cały dzień w słońcu wszystko działa tip top. Byłem z w wizytą w aso, elektryk doradził sprawdzenie masy ewentualnie wiązek zanim dobierze się do zegarów. Stąd moje pytanie gdzie są umieszczone miejsca mocowania masy w corsie? Głównie chodzi o światła ewentualnie podświetlenie wnętrza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21110-nag%C5%82y-wzrost-temp-oraz-faluj%C4%85ce-obroty/page/2/#findComment-158534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.