Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 dzis jadąc za miastem ze stala predkością znow mi sie pokazal check engine! zrobilem ponowny test i nadal sa te same bledy: 87 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt niskie napięcie 29 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie 44 - Sonda lambda - uboga mieszanka co wazniejsze auto zaczelo mi przerywac, i na niskich obrotach i na wysokich tez podczas jazdy jest cos nie tak. nie ma problemu z odpalaniem silnika i przy zimnym i przy nagrzanym, odpala od razu. co to moze byc? czy to od sondy lambda moze miec znaczenie ze zamiast katalizatora ma tlumik rozprezeniowy? sonda lambda byla zamontowana nowa (uniwersalna, trzeba bylo zrobic przeszczep), bo poprzednia sie ulamala. była wymieniana na zimnym silniku, czy to ma wpływ? w ksiazce "sam naprawiam" na str. 113-114 jest napisane ze wymontowywac sonde lambda przy nagrzanym silniku. moze sonda lambda sie popsula? pompa paliwa sie popsula? co robic?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2116-tryb-diagnostyczny-w-astrze/page/2/#findComment-342879 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.