Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Czy to oznacza problem z modulem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21242-kod-351-i-352/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Niestety, ale tak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21242-kod-351-i-352/#findComment-160562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Pozwole sobie ciebie aspius zacytowac Coś mi się wydaje, że cały czas masz problem z kablami dochodzącymi do sterownika. No i niestety chyba to prawda. Jeszcze jakis kod mi wywalilo 0353 i 0354.Nie moge znalesc opisow ich.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21242-kod-351-i-352/#findComment-160558 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 P0353 Ignition Coil C Primary/Secondary Circuit Malfunction P0354 Ignition Coil D Primary/Secondary Circuit MalfunctionCewka zapłonowa pierwsze i drugie uzwojenie uszkodzone.Wyglada na to, że masz strasznie namieszane w kablach, bo sterowników już chyba kilka wymieniałeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21242-kod-351-i-352/#findComment-160554 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Sterownik podmienialem juz trzy razy i cewke tez juz wymienialem. Wczesniej mialem problem z odpaleniem(uszczelka pod glowica).Zrobilem to i odpala ale z problemami no i gasnie podczas jazdy. I nie wiem teraz czym najpierw sie zajac. Czy te zczytane bledy moga byc przyczyna takiego zachowania?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21242-kod-351-i-352/#findComment-160542 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Oczywiście, że mogą. Najpierw trzeba sprawdzić, czy sterownik jest prawidłowo zasilany, ale trzeba mieć schemat, miernik i trochę wiedzy. Spróbuj sprawdzić jeszcze sterownik, symulujac usterki. Odpinaj czujniki według ustalonej kolejności i zczytaj później błędy. Jeśli wystąpią wszystkie i w odpowiedniej kolejności, a nie pokażą się jeszcze jakieś przypadkowe, to jest szansa, że sterownik jest o.k.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21242-kod-351-i-352/#findComment-160532 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 no to jest kupa roboty Chce sprobowac sam to zrobic bo tu takie naprawy slono kosztuja. A jak ta kolejnosc ustalic? Szukac po kablach i po odloczeniu jednego zczytac bledy czy po odlaczeniu kilku dopiero zczytac? Dzisiaj sprawdzalem bledy jeszcze raz. No i : - 0105 - 0351 - 0352 - 0353 - 0354 - 0443 Co do pierwszego to jak odlaczylem ta wtyczke to silnik odpalil i po chwili zgasl i tylko cos wylo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21242-kod-351-i-352/#findComment-160529 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmuraro Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Podłaczę się pod temat,bo mnie też przedwczoraj wyskoczył błąd 0351 i 0352 i nie do końca rozumiem co jest odpowiedzialne za te błędy,check silnika pokazał się na chwilę a obecnie się nie pojawia,nie wiem za bardzo jak to rozumieć czy był to jakiś chwilowy problem.Czekam na podpowiedż.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21242-kod-351-i-352/#findComment-145364 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 chmuraro, 0351 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie 0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21242-kod-351-i-352/#findComment-145286 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmuraro Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 dzięki za opis ale go znam,mnie chodzi w czym jest problem,bo nie wiem od czego zacząć,na razie check się nie pojawia ale na początek wymieniłem moduł zapłonowy,ale szczerze mówiąc nie wiem w czym był problem i to mnie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21242-kod-351-i-352/#findComment-145239 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.