Skocz do zawartości

błękitny dym, samochod gaśnie, olej w cieczy chlodzacej :/


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam. Pisze o swoim problemie i mam nadzieje ze mi pomorzecie. Mam dośc szukania na forum podobnego problemu (jakies 3-4h);-) tzn podobne sa ale nie takie jak moj:/

 

astra g 2001 1.6 8V z16se

 

auto chodzilo do dzisiaj dobrze.

wczoraj zaczela mi sie palic lampka rezerwy paliwa, zrobilem na tyym jakies 10km i dzis pojechalem na stacje shell i dolalem 10l. wyjechalem ze stacji przez jakies 3-4 km bylo wszystko w porzadku. najpierw auto na 3 biegu lekko szarpalo a na swiatlach wogole zgaslo. Musialem dosc dlugo krecic zanim odpalil.jak odpalil to chodzil jak gazowalem. gdy poscilem gaz to nie zatrzymal sie na 800 obr tylko zgasl. jeszcze raz go odpalilem i bylo wszystko w porzadku. po przejechaniu nastepnych 3-4 kilometrow sytuacja sie powtarza szarpie i gasnie. i tak dzis zgasl mi z 6 razy:/ co do tej pory sie nie zdarzalo tylko po zatankowaniu. niedawno bylem zobaczyc co i jak z autkiem. odpalilem troche pochodzilo normalnie nie gaslo ale zaczelo kopcic i to strasznie.

 

dzisiaj.......

 

nie odkrecilem korka i nie wlalem plynu czyszczacego uklad paliwowy i nie jezdzilem. /// za to zaopserwowalem inne rzeczy.

 

olej w cieczy chlodzacej, biala maź na korku od wlewu oleju, i brak oleju na bagnecie://

błedy na komputerze 0335 od predkosci obrotowej walu korbowego, ten bladc juz od dawna jest a wczoraj nowy juz sie pojawil 0400 to chyba od EGR jest tak?

 

co moglo sie stac? czy to uszczelka pod glowicą? czy cos powaznego?:wesoly:

 

pomocy

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21269-b%C5%82%C4%99kitny-dym-samochod-ga%C5%9Bnie-olej-w-cieczy-chlodzacej/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dolej jeszcze z 10l paliwa i dodaj środka do czyszczenia układu paliwowego.

Nie żałuj, dodaj podwójną porcję środka.

Dla pewności zmierz kompresję.

 

Gość Anonymous

Słabe paliwo być może, ale ten komin to już "siwy dym". Nie przegrzałes go przez przypadek ? I jak pisze kolega powyżej, pomierz kompresję, a w przypadku niskiej - test olejowy.

Pozdro

Dziwny jest ten zbieg okoliczności - tankujesz paliwo, i po chwili problem z silnikiem. Czy to na pewno była benzyna (etylina)?

 

Gość Anonymous

Przegrzac napewno nie przegrzalem. Wszystko bylo dobrze dopuki nie zatankowalem. po zatankowaniu zaczela sie komedia. Sprobuje z jakims preparatem do ukladu paliwowego. Podejrzewam ze moglo sie cos przytkac albo jak piszesz slabe paliwo:/ mam nadzieje ze nic powarznego.;-)

 

Gość Anonymous

Jeszcze jedno mi chodzi po głowie.

jeszcze raz go odpalilem i bylo wszystko w porzadku. po przejechaniu nastepnych 3-4 kilometrow sytuacja sie powtarza szarpie i gasn

Przeprowadź następująca próbę - odkręć korek wlewu paliwa, schowaj go dobrze i ruszaj w drogę bez niego. Daj prosze znać o wnioskach.

 

Gość Anonymous

aha rozumiem czyli morze byc przytkane odpowietrzanie baku w zwiazku z czym robi sie podcisnienie? tak?

jutro sprawdze to i napisze

 

albo nie można wykluczyć lipnego paliwa wypompuj to paliwo co masz i wlej 98 może przepali sie i będzie dobrze albo może to paliwo co wlałeś jakieś syfiaste było i zzaciągnoł ten syf i sie może filtr paliwa przytkał trudno powiedzieć.jak to nie pomoże co kolega wyżej napisał to sprubuj zrobić to co ja apisałem

 

Gość Anonymous

przytkane odpowietrzanie baku w zwiazku z czym robi sie podcisnienie?

O tym właśnie myślałem. Może to i głupie, ale proste i szybkie w diagnozie. Sprawdź prosze, nie zaszkodzi.

 

Gość Anonymous

Mam plyn do czyszczenia ukladu paliwowego. zaraz pojde doleje paliwa i tego plynu. sprawdze tez czy sie podcisnienie robi i napisze co i jak.

 

[ Dodano: Pon Cze 15, 2009 21:08 ]

nie odkrecilem korka i nie wlalem plynu czyszczacego uklad paliwowy i nie jezdzilem. ;)/// za to zaopserwowalem inne rzeczy.

 

olej w cieczy chlodzacej, biala maź na korku od wlewu oleju, i brak oleju na bagnecie://

błedy na komputerze 0335 od predkosci obrotowej walu korbowego, ten bladc juz od dawna jest a wczoraj nowy juz sie pojawil 0400 to chyba od EGR jest tak?

 

co moglo sie stac? czy to uszczelka pod glowicą? czy cos powaznego?:wesoly:

 

pomocy!:beer:

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności