Gość Anonymous Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 witam mam astre 1,7 dti, i cos dziwnego sie dzieje ruszam z 1 przyok 2000 wrzucam 2 i przy ok 1600 obr jest slychac dzwiek jak by sie cos zatkalo obroty spadaja do ok 1000 i dopiero sie wkreca??? co to moze byc?? i jeszcze jedno skrzynia biegow, jak kawalek pojade to jest problem z wrzuceniem 1 i skrzynia zaczyna ciezko chodzic, na postoju jak go odpalam to skrzynia chodzi dobrze. czy to moze byc malo oleju w skrzyni??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21505-silnik-17dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paull Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 witam mam astre 1,7 dti, i cos dziwnego sie dzieje ruszam z 1 przyok 2000 wrzucam 2 i przy ok 1600 obr jest slychac dzwiek jak by sie cos zatkalo obroty spadaja do ok 1000 i dopiero sie wkreca??? co to moze byc?? i jeszcze jedno skrzynia biegow, jak kawalek pojade to jest problem z wrzuceniem 1 i skrzynia zaczyna ciezko chodzic, na postoju jak go odpalam to skrzynia chodzi dobrze. czy to moze byc malo oleju w skrzyni??Jak to mówią nieszczęścia chodzą parami. Jedynka ciężko wchodzi to najczęściej objaw zużytego sprzęgła! Tarcza, docisk i przy tej robocie wysprzęglik. Może być tylko wysprzęglik. Jak jest za mało oleju w skrzyni to zaczyna wyć. Jeżeli wolne obroty spadają za bardzo to też synchronizatory nie współgrają i jest problem z wrzuceniem 1 -wszego biegu jak pada sprzęgło to 1 bieg i wsteczny ciężko wchodzą. Ciekawe co to za dzięk jakby coś się zatkało? Sprawdź: 1. Na kompa i wiesz jakie błędy ma silnik. 2. Sterownik pompy czy nie ma zimnych lutów oglądnij go pod lupą, lub nadpalony jakiś element poprzez zimny lut. jeżeli tak to pisz na priv. to dam Ci lekarstwo. 3. Przemyłbym "Sprayem do czyszczenia gaźników z nagaru przepływomierz powietrza często mechanicy wymieniają, ponieważ jest padnięty (gdy jest źle z podwiniętą uszczelką założony obkłada się kurzem i może być taki objaw. Ja mój od wielu km reaktywuję w ten sposób. 4. Czujnik obrotów wału. 5. Przeczyść ERG!! 6. Zatkany katalizator. W niemczech wypalają go palnikiem podczas tego to pali się jak z rakiety ale cały syf się spala. Metodą eliminacji dojdziesz do usterki. Jak podłączysz pod kompa to będziesz widział jakie ma obroty na wolnych. O ile się nie mylę to min. jest 830 na min. Pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21505-silnik-17dti/#findComment-157649 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 dzieki:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21505-silnik-17dti/#findComment-157326 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.