Gość Anonymous Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam. Wymieniono podobno tylko czujnik temp. Przejde odrazu do objawów: -Pali więcej o ok 3-3,5l. -Czasami widać jak komp wariuje i pokazuje np. 12l/100km na biegu jałowym -Gdy hamuję silnikiem czuć że to hamowanie jest słabsze niż przedtem tak jakbym nie puścił jednak gazu zupełnie (co potwierdza komp pokazując powiedzmy 6-8l zamiast 0,0l/100km, jak to zawsze bywa) - niewiem czy to istotne ale mówie, może bedzie łatwiej zaczaić co jest nie tak -Dość często szarpie (najczęściej gdy podczas jazdy leciuteńko muska się tylko pedał gazu, oraz przy każdej zmianie biegów - z tym że najbardziej odczuwalne na niższych biegach) -I najdziwniejsze. Przy zmianie biegów widać że wskazówka obrotomierza idzie o ok. 200-300 obr/min do góry ok. pół sekundy po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu gazu. Dodam że szarpanie było lekkie i rzadko przed wizytą w warsztacie. A teraz prawie nie da się jeździć... Dzieki za jakiekolwiek podpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21534-warsztat-zepsu%C5%82-mi-auto/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Podczas hamowania silnikiem dla sterownika najważniejszą informacją jest połozenie przepustnicy. Zacznij od czujnika położenia przepustnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21534-warsztat-zepsu%C5%82-mi-auto/#findComment-157731 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.