Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Nagle bez wcześniejszych oznak zaczęła świecić kontrolka ładowania akumlatora ,świeci cały czas nawet przy zapalonym silniku ,może coś zawilgło przez te ulewy bo stało2tygodnie przedtem był ok. albo że padł mi regulator napięcia lub szczotki , poszukałem trochę na forum i w książce żeby się upewnić zmierzyłem jeszcze napięcie na klemach i przy 2tys. obrotów jest około 11,6v.Mam pytanie czy da się go wyciągnąć bez wyciągania alternatora jeżeli tak to z góry czy z dołu,i czy da się jakoś sprawdzić regulator napięcia bez jego demontażu. Czekam na rady z góry dziękuję

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21601-alternator-wymiana-regulatora-napi%C4%99cia/
Udostępnij na innych stronach

Ano, może i wskazywać na regulator

Bez kluczyka w stacyjce też kontrolka świeci?

Jakie ładowanie jest bezpośrednio na altku

Najlepiej takie rzeczy robić na stole

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21601-alternator-wymiana-regulatora-napi%C4%99cia/#findComment-157027
Udostępnij na innych stronach

Gość huri_khan

Mam pytanie czy da się go wyciągnąć bez wyciągania alternatora jeżeli tak to z góry czy z dołu,i czy da się jakoś sprawdzić regulator napięcia bez jego demontażu.

Kolego wszystko się da.

 

Ale wyjęcie alternatora nie jest większym problemem.

 

Klucz 15 do naciągnięcia napinacza i zrzucenia paska oraz górnej śruby trzymającej alternator. Klucz 16 do odkręcenia dolnej śruby mocującej alternator, klucz 8 do jednego przewodu i chyba 13 do drugiego. Może się przydać jeszcze klucz 10 do odkręcenia śruby która ma łebek torksa.

 

Oczywiście najlepiej jest najpierw zdemontować plastiki od wlotu oraz filtru powietrza, można także sprawdzić przy okazji jak wygląda przepustnica.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21601-alternator-wymiana-regulatora-napi%C4%99cia/#findComment-157022
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

jak u mnie zapaliła się kontrolka to wymieniłem regulator i pasek od razu

 

Kiedyś miałem Vecterę 2,0 16V i z doświadczenia wiem że sama wymiana regulatora nie daje pożądanego efektu

Pozatym jak wjedziesz w porządną kałużę co zresztą zrobiła moja żona to też istnieje możliwość zapalenia się kontrolki wysokiego napięcia, wtedy trzeba zgasić auto i po 15sek. zapalić problem powinien zniknąć

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21601-alternator-wymiana-regulatora-napi%C4%99cia/#findComment-152056
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

jak masz takie napiecie , to niemasz wogole ladowania. szczotki sie zjechaly, albo zawiesily albo regulator walniety. masz napiecie z akumulatora tylko

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21601-alternator-wymiana-regulatora-napi%C4%99cia/#findComment-141349
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności