Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Nagle bez wcześniejszych oznak zaczęła świecić kontrolka ładowania akumlatora ,świeci cały czas nawet przy zapalonym silniku ,może coś zawilgło przez te ulewy bo stało2tygodnie przedtem był ok. albo że padł mi regulator napięcia lub szczotki , poszukałem trochę na forum i w książce żeby się upewnić zmierzyłem jeszcze napięcie na klemach i przy 2tys. obrotów jest około 11,6v.Mam pytanie czy da się go wyciągnąć bez wyciągania alternatora jeżeli tak to z góry czy z dołu,i czy da się jakoś sprawdzić regulator napięcia bez jego demontażu. Czekam na rady z góry dziękuję   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21601-alternator-wymiana-regulatora-napi%C4%99cia/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Ano, może i wskazywać na regulator Bez kluczyka w stacyjce też kontrolka świeci? Jakie ładowanie jest bezpośrednio na altku Najlepiej takie rzeczy robić na stole   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21601-alternator-wymiana-regulatora-napi%C4%99cia/#findComment-157027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Mam pytanie czy da się go wyciągnąć bez wyciągania alternatora jeżeli tak to z góry czy z dołu,i czy da się jakoś sprawdzić regulator napięcia bez jego demontażu. Kolego wszystko się da. Ale wyjęcie alternatora nie jest większym problemem. Klucz 15 do naciągnięcia napinacza i zrzucenia paska oraz górnej śruby trzymającej alternator. Klucz 16 do odkręcenia dolnej śruby mocującej alternator, klucz 8 do jednego przewodu i chyba 13 do drugiego. Może się przydać jeszcze klucz 10 do odkręcenia śruby która ma łebek torksa. Oczywiście najlepiej jest najpierw zdemontować plastiki od wlotu oraz filtru powietrza, można także sprawdzić przy okazji jak wygląda przepustnica.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21601-alternator-wymiana-regulatora-napi%C4%99cia/#findComment-157022 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 jak u mnie zapaliła się kontrolka to wymieniłem regulator i pasek od razu Kiedyś miałem Vecterę 2,0 16V i z doświadczenia wiem że sama wymiana regulatora nie daje pożądanego efektu Pozatym jak wjedziesz w porządną kałużę co zresztą zrobiła moja żona to też istnieje możliwość zapalenia się kontrolki wysokiego napięcia, wtedy trzeba zgasić auto i po 15sek. zapalić problem powinien zniknąć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21601-alternator-wymiana-regulatora-napi%C4%99cia/#findComment-152056 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Teocc Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 jak masz takie napiecie , to niemasz wogole ladowania. szczotki sie zjechaly, albo zawiesily albo regulator walniety. masz napiecie z akumulatora tylko   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21601-alternator-wymiana-regulatora-napi%C4%99cia/#findComment-141349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.