Gość chudzielec Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 No tak ale pomogło w 100 procentach, wiec cos jednak musi w tym byc...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21634-stacyjka/page/2/#findComment-58816 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Tu masz skład chemiczny takich odmrażaczy: http://lotus.amtra.pl/MSDS.nsf/769f60f1be6577ad85256499006b15a5/7fe979a739c42d52c125721800261e5a/$FILE/25-013%20Odmra%C5%BCacz%20do%20zamk%C3%B3w%20Karta%20charakterystyki%20niebezpiecznej%20sub.pdf mieszanina alkoholi, trochę ON dla poślizgu oraz gaz jako nośnik ciśnienia. Na dłuższą metę zajedziesz tym stacyjkę. Pomogło bo jak alkohol odparował to spadła temperatura na elementach stacyjki (skurczyły się) i ja odblokowało. Takie cuda stosuje się w ostateczności a nie do konserwacji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21634-stacyjka/page/2/#findComment-58789 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciekc Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 żadne oleje czy smary bo to rozwiązanie krótkotrwale więc nie idźcie na łatwizne tylko poświęcić pół godziny i konserwacja stacyjki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21634-stacyjka/page/2/#findComment-58367 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Moje "krótkotrwałe" rozwiązanie działa już 2 lata (więcej w innym wątku - był to środek loctite - podałem stronę w katalogu) Jak, ze wszystkim, trzeba dobrać odpowiedni środek do tego problemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21634-stacyjka/page/2/#findComment-58223 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 żadne oleje czy smary bo to rozwiązanie krótkotrwale więc nie idźcie na łatwizne tylko poświęcić pół godziny i konserwacja stacyjki Lepszy taki manual niż żaden - na Los omegas bestiales jest dokładniejszy i bez wariowania z wiertarkami . Co do smaru zalecają smar silikonowy w spreyu . Jeśli komuś jednak złamie się płetwa , to musi wyciągnąć plastik po przeciwnej stronie kolumny , żeby wyjąć złamany kawałek . Nie jest tragicznie , ale trzeba uważać na dwie rolki i plastik ze sprężynką( ten jest najgorszy) . Przy składaniu najpierw włożyć stacyjkę tak , aby płetwa była wysunięta (po włożeniu nie wyciągać kluczyka) Co do drucika , to średnica ok 1mm s t a l o w y i jakieś 2,5cm długości - przy wkładaniu uważać , żeby się nie przekosił bo wtedy stacyjka nie puści . Drucik należy skrócić jeśli by się zbyt mocno wyginał przy wkładaniu. Aha , w skrajnych sytuacjach żadne smarowidła nie pomagają ( tak było u mnie) . Pomogło stukanie kombinerkami - zapadki były zużyte na maksa. Zdjęcia plastiku mam nie zbyt wyrażne , więc się nie oferuję To też ważne: po wstępnym umiejscowieniu drucika , przekręcamy stacyjkę i równocześnie jakimś śrubokrętem popychamy drucik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21634-stacyjka/page/2/#findComment-9730 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.