Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Czyba mam ten sam problem, ale proszę o uzupełnienie i potwierdzenie.

Codzienneie rano gdy urychomi się silnik (dodam jak jest zimny -2.0 DTI 100KM) po 2-3 sec. zapala się "kontralka z kluczykiem" i gasnie po przekroczeniu 2 tys. obrotów. (Ale np . już po 5 min pracy silnika - ponownym uruchomieniu wszystko jest OK. ) I dalej silnik pracuje normalnie. Co ciekawa taka rzecz zaczęla się dziać po zatankowaniu na stacji SHELL (tankowawłem na niej wielokrotnie i było ok).

Nie wiem z czego to wunika czy ze złego stanu paliwa, czy jak wszyscy piszecie że padły świece. Za świecami może przemawia fakt że od jakiegoś czasu mam wrażenie że rano trochę dłużej niż wcześniej muszę zakręcić rozrusznikiem. Cześniej prawie zawsze włączało się podgrzewanie świec a od kilku tygodni wogóle jakby go nie było.

Dzisiaj zresterowałem ust. komputera (odłączenie akumulatora) jutro sprawdzę czy pomogło.

 

Proszę pomóżnie wybieram się w kurs po europie i nie chcziałbym mieć niespodzianek, bo jak dotąd zafirka spisywała się wyśmienicie (120 km/h turbina na obrotach i pełna zabawa)

 

POZDRAWIAM

 

:-) :(:(

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2166-zapali%C5%82a-sie-kontrolka-z-kluczem/page/4/#findComment-320161
Udostępnij na innych stronach

Gstan, miałem padniętą jedną swiecę i własnie taki byłl tego objaw możesz jechać bo nic po za tym się nie dzieje ale sprawdzić też sam potrafisz próbnik za 2zł i zdejmując z tych swiec kapturki przykladając z akumulatora plus do swiecy powinna świecic . są jeszcze inne metody prostego sprawdzania . te tematy są dalej aktualne nie możemy ciągle wracać z tymi samymi usterkami które były opisywane dzieśiątki razy . :-)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2166-zapali%C5%82a-sie-kontrolka-z-kluczem/page/4/#findComment-320160
Udostępnij na innych stronach

Gstan, wymień świece i będzie si....tylko wymień komplet bo za jakiś czas padnie następna i zabawa w kółko.Było o tym nie raz z resztą sam to przerabiałem.W DTI jest trochę więcej zabawy z wymianą bo trzeba zdjąć opaski od rury z intercoolera.W Di nie ma intercoolera wiec dojście miałem dobre do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2166-zapali%C5%82a-sie-kontrolka-z-kluczem/page/4/#findComment-320157
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Ja mam inny problem z ta kontrolka. Nie jest to wina świec bo wymieniałem je jakieś 2-3 miesiące temu. Otóż po uruchomieniu silnika kontrolka gaśnie tak jak być powinno, ale na drodze gdy zatrzymam sie np na światłach zapala sie i nie chce zgasnąć nawet na wyższych obrotach. Gdy wyłacze silnik, wyciagne kluczyk, odczekam chwile i ponownie go uruchomie to problem znika (przynajmniej do nastepnego zatrzymania sie). Co może być tego powodem ?? Mam astre `93, 1,6 silnik z instalacja gazowa.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2166-zapali%C5%82a-sie-kontrolka-z-kluczem/page/4/#findComment-302862
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności