Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Panowie jak ustawić zapłon w astrze C16NZ? Wymieniłem aparat zapłonowy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21752-zap%C5%82on/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Aparat w pozycji środkowej. Wykręć świecę w pierwszym cylindrze. Włóż do cylindra np. śrubokręt z szeroką obsadą żeby nie wpadł do środka. Na najwyższym biegu przetaczaj samochód do momentu, aż palec ustawi się na styk kopułki pierwszego cylindra, a tłok będzie u góry, ale przed ZZ. Sprawdź pokrycie znaków na kole pasowym i bloku silnika. Wkręć świecę i odpal silnik. Poluzuj aparat i pokrecając w lewo i prawo ustaw jak najrówniejsze obroty. Dokładnie trzeba ustawić na lampę stroboskopową.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21752-zap%C5%82on/#findComment-155671 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Dokładnie trzeba ustawić na lampę stroboskopową. słyszałem od wielu osób, że ustawienie na lampę nie zawsze jest optymalne. najlepiej dobrze wyczuć prawidłową pracę silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21752-zap%C5%82on/#findComment-155479 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 słyszałem od wielu osób, że ustawienie na lampę nie zawsze jest optymalne. najlepiej dobrze wyczuć prawidłową pracę silnika. barto, to są opowieści wyjęte z bajek 1000 i jednej nocy.Albo przechwałki pseudomechaników.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21752-zap%C5%82on/#findComment-155474 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 aspius, no może nie aż tak do końca mając na uwadze starsze auta, z gazem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21752-zap%C5%82on/#findComment-155471 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 No właśnie w starych wylatanych autach kombinowanie zapłonem nawet jet nieuniknione, bo nie pojedziem wcale, ale czy to oznacza, że tak jest dobrze? Przyspieszasz zapłon, żeby się nie mulił i doprowadzasz do spalania stukowego, a w takich silnikach nie ma czujników. W krótkim czasie panewki do roboty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21752-zap%C5%82on/#findComment-155469 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 nie zawsze tak czarno trzeba to postrzegać są granice których przekroczyć nie wolno z czuciem, wzrokiem, słuchem i ręką która wie co robi można też ustawić zapłon "na igiełkę"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21752-zap%C5%82on/#findComment-155452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Wiesz o co mi chodzi. Jeśli nie przejmujesz się silnikiem, to nie ma problema. Ale na słuch zawsze ustawisz trochę przyspieszony, bo lepiej brzmi dla ucha. Ale jaki to jest kąt wyprzedzenia? Przyrząd (sprawny) zawsze jest obiektywny, a ludzkie zmysły niekoniecznie. Zawsze zalecam sprawdzenie na przyrządach, żeby właściciel sam zadecydował o ostatecznym ustawieniu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21752-zap%C5%82on/#findComment-155445 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.