Gość waterman Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 po uruchomieniu (niezależnie, czy jest zasilanie benzyną czy gazem) obroty są nierówne i silnik gaśnie. Przypuszczam, że problemem jest aparat zapłonowy DIS. Jak sprawdzić w warunkach domowych czy powodem problemów jest DIS?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21775-astra-g-14-gaz-problemy-z-uruchomieniem-a/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Wyjąć Dis-a, włożyć świece, przyłożyć do masy, kręcić rozrusznikiem. Wyjąć przekaźnik pompy paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21775-astra-g-14-gaz-problemy-z-uruchomieniem-a/#findComment-155530 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waterman Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Wyjąć Dis-a, włożyć świece, przyłożyć do masy, kręcić rozrusznikiem. Wyjąć przekaźnik pompy paliwa. A w jakim celu wyjąć przekaźnik pompy paliwa? Czy idzie o to, by w czasie próby do cylindrów nie dostawało się paliwo? I kolejne pytanko - na allegro można kupić aparat zapłonowy DIS firmy HANS PRIES za 245 lub DELPHI za 315, produkt której firmy wybrać?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21775-astra-g-14-gaz-problemy-z-uruchomieniem-a/#findComment-155519 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Chodzi o katalizator, bo jak go napompujesz benzyną i odpalisz silnik, to możesz go uszkodzić. - na allegro można kupić aparat zapłonowy DIS firmy HANS PRIES za 245 lub DELPHI za 315, produkt której firmy wybrać?Rzuć monetą i wybierz ten, na który padnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21775-astra-g-14-gaz-problemy-z-uruchomieniem-a/#findComment-155515 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waterman Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Wiem, że stan techniczny aparatu DIS można również sprawdzić mierząc oporności poszczególnych cewek. Jakie są wartości oporności cewek i pomiędzy którymi stykami powinno się mierzyć oporności? Czy możliwe jest, by gaz "spowodował" uszkodzenie cewki? [ Dodano: Czw Cze 17, 2010 20:29 ] "Odgrzewam" temat - zapomniałem napisać co było powodem nieprawidłowej pracy silnika, okazało się, że niesprawna była cewka parownika - do cylindrów jednocześnie podawane było paliwo i gaz, wystarczyło odłączyć cewkę i po problemie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21775-astra-g-14-gaz-problemy-z-uruchomieniem-a/#findComment-155470 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.