Gość Anonymous Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Witam. W dniu dzisiejszym postanowiłem że zabawie się z problem jaki wielu z nas forumowiczów albo już przerabiało, albo przerabiać dopiero ma zamiar. Otóż naczytałem się na różnych forach o sposobach naprawy luzów na lewarku typu F23 i postanowiłem, że i w mojej asterce przyda się trochę kosmetyki. W związku z tym że doczytałem że luz ten można zniwelować po przez nałożenie koszulki termokurczliwej na jabłko lewarka zdobyłem potrzebne przedmioty i zabrałem się za rozbieranie lewarka. W moim przypadku nie potrafiłem sobie za bardzo poradzić z nałożeniem koszulki (chyba kupiłem za małą ) więc podzielę się z Wami sposobem wymyślonym przeze mnie. Otóż po rozebraniu mechanizmu stwierdziłem że najbardziej wytartym elementem jest koszyk w którym pracuje kula. Kupiłem klej typu poxilina zasmarowałem miejsca wytarte, wygładziłem mokrym palcem, odczekałem aż stwardnieje, doszlifowałem, przesmarowałem i poskładałem wszystko do kupy. O dziwo pomogło. Po złożeniu zwróciłem jednak uwagę że pozostaje jeszcze luz na tej białej dzwigni po lewej stronie. Mam zamiar w wolnej chwili zniwelować ten problem poprzez dotoczenie nowej tulei na której dźwignia ta pracuje lub nałożenie na starą koszulki termo. Dam znać za parę dni jak sprawuje się mój patent, czy nie nazbyt cieszę się z sukcesu . Pozdrawiam [ Dodano: Pią Lip 24, 2009 19:48 ] Mój specjalista z dziedziny tokarek i frezarek Wuj dorobił mi Wspomnianą tuleje. Luzy na Białej dźwigni są już zlikwidowane. Myślę że w wielu przypadkach wymiana samego gniazda w którym pracuje kula nie wystarczy. Proponuje sprawdzać również wspomnianą tuleje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22088-mechanizm-zmiany-bieg%C3%B3w-f23/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.