Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Witam dziś moja wiki spłatał mi figla i po 2 dniowym postoju odmówiła współpracy nie chcąc zapalić. Na początek zaczęła migać lampka z silnikiem - po chwili zastanowienia próbując odpalić ją ponownie stwierdziłem brak charakterystycznego dźwięku pracującej pompy paliwa. Po podpięciu do komputera błąd 1230 uszkodzenie w obwodzie sterownia przekaźnika pompy paliwa. Szybki test pompy pominięcie przekaźnika pokazał ze pompa jest OK. Proszę o poradę bo pomysły co dalej mi się skończyły   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22208-k%C5%82opot-ze-sterowniem-pompy-pliwa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Szybki test pompy pominięcie przekaźnikaZałożyłeś zworę na przekaźnik, czy całkiem go pominąłeś?Jeśli tak to najpierw załóż zworę. Jeśli pompa zadziała, to padnięty przekaźnik, jeśli nie, to sprawdź bezpiecznik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22208-k%C5%82opot-ze-sterowniem-pompy-pliwa/#findComment-151589 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 zworka na przekaźniku jak uczą w podręczniku bezpieczniki sprawdziłem wszystkie i dalej nic I tylko jeszcze mały problem jest gniazdo 19 bezpiecznika jest wolne choć tam od pompy powinien znajdować się bezpiecznik teraz to już czuje się bezradny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22208-k%C5%82opot-ze-sterowniem-pompy-pliwa/#findComment-151587 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 No to w podręczniku uczą, że trzeba wymienić przekaźnik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22208-k%C5%82opot-ze-sterowniem-pompy-pliwa/#findComment-151584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 kolejna diagnoza to nie przekaźnik szybki test wskazał ze jet ok gorzej jest z zasilaniem tego przekaźnika na stopkę 86 (+) dochodzi jedynie 1-2V zamiast 12 V na przekaźniku wtryskiwaczy napięcia są oK [ Dodano: Wto Lip 21, 2009 19:08 ] komputer po podłączeniu wyświetlił taki komunikat Following trouble codes not stored: P1229 Interruption in circuit to control unit terminal 35 Above conditions must be fulfilled for at least 2.0 s. Effect: The blink code is activated to describe the trouble code, because the power supply of some circuits cannot be ensured. ma ktoś pomysł by viki ozdrowić chyba nie prosta sprawa bo podpowiedzi brak [ Dodano: Pią Lip 24, 2009 15:09 ] usterka zlokalizowana okazało się ze to nie komputer ani przekaźnik przerwa w kablu między komputerem a przekaźnikiem do sterownia wtryskiwaczami brązowy kabel z podstawy przekaźnika na 10 w złączu komputera wada fabryczna bo izolacja cała a kabel w środku na przerwie i ty le o tej usterce   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22208-k%C5%82opot-ze-sterowniem-pompy-pliwa/#findComment-151582 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.