Gość Anonymous Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Właśnie wymieniłem te gumową rurę wylotowa z turbiny i nic się nie zmieniło nadal zapalają się te cholerne kontrolki Wymienilem wlasnie dlatego ze strasznie mi dymili i nie miał mocy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22243-kontrolki/page/2/#findComment-145608 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Witam, przepraszam, że nie odzywałem się ale nie miałem czasu. Okazało się że padł - wg. komputera, tylni czujnik po lewej stronie abs, czekam na wymianę, poinformuję o postępach w najbliższym czasie zainteresowanych, pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22243-kontrolki/page/2/#findComment-144573 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Mam nadzieje ze to tylko ten czujnik. Tylko dlaczego kontrolki zapalają się kiedy chcą Nawet jak samochód nie jest w ruchu. Troszkę mi to pachnie bezradnością serwisu który sam nie wie o co chodzi. [ Dodano: Pon Sie 31, 2009 20:41 ] Chcę sprzedać tę moja Merive ale chce ją wpierw naprawić aby klient był zadowolony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22243-kontrolki/page/2/#findComment-143728 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Witam ponownie, jestem po wymianie czujnika w tylnym kole i.... dalej się pali wyrzucając ponownie ten sam kod błędu uszkodzony tylny lewy czujnik. W moim przypadku nie ma ograniczenia mocy. Kontrolki zapalają się w czasie jazdy po rozgrzaniu do 90 stopni - nie zawsze, najczęściej w przedziale prędkości 80 - 100 km / chociaż mechanik pędził z rożnymi prędkościami nic się nie działo aż do momentu/ . W czasie jazdy wolniejszym tempie po mieście i na krótkich odcinkach nie pali się to paskudztwo. I to jest ciekawe, nieprawdaż ? he he.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22243-kontrolki/page/2/#findComment-143605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Sorrki to co to jest za awaria ze nikt nie potrafi sobie z tym poradzić Przecież to nie jest chyba dla serwisu skomplikowana usterka chyba ze my tu na forum jesteśmy jedyni??? [ Dodano: Sro Wrz 16, 2009 19:21 ] Powiem wam ze ta awaria dla serwisu była za trudna ! Mechanik od elektroniki samochodowej doszedł co jest w pół dnia. Koszt naprawy 250 pln Była to awaria czujnika turbosprężarki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22243-kontrolki/page/2/#findComment-143583 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Mógłbyś opisać dokładniej co to za czujnik i w którym miejscu się znajduje. Może jakaś fotka lub nr. katalogowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22243-kontrolki/page/2/#findComment-138845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 No cóż fotkę może bym umieścił ale sprzedałem furę i teraz poruszam się honda civic. Zawór ten mieści się pod wężem doprowadzającym powietrze do filtra (pod przepływomierzem) on mieści się bardziej z tylu silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22243-kontrolki/page/2/#findComment-138738 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam115 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 witam, mam podobny problem. Podczas postoju zaświeciły się kontrolki- trakcja oraz samochód z kluczem.Dodam, że przejechałem może z 3 km. (spokojna jazda bez żyłowania). Zgasiłem silnik pod domem, odpaliłem za chwilę, było to samo. Odpaliłem auto ponownie na następny dzień, wtedy włączyły się ponownie kontrolki z tą różnicą, ze zamiast samochodu z kluczem zapaliła się kontrolka silnika. Samochód stracił na mocy. Pojechałem na kompa. Mechanik stwierdził, że nie pokazuje konkretnego błędu. Wykasował błąd. Było dobrze około 100 km. Auto dynamiczne, wszystko ok. Znowu na postoju zapaliły się kontrolki trakcji oraz samochodu z kluczem, niemal jednocześnie. Za dwa dni wyjeżdżam na wakacje. Tylko nie wiem, czy ryzykować. Mechanik twierdzi jedź. Problemu poszukamy wnikliwie po powrocie. Dodam, że z 2 tygodnie temu wymieniłem alternator. Proszę o wasze sugestie, co może być mojej merivce? Czy ryzykować wyjazd? W trybie awaryjnym więcej niż 90 km/h chyba nie uciągnie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22243-kontrolki/page/2/#findComment-591422 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Mechanik jest idiotą skoro twierdzi, że nie pokazuje konkretnego błędu i radzi, żebyś jechał. Auto trzeba podpiąć i zobaczyć jaki kod błędu wystąpił. Nie wyobrażam sobie wyjazdu w wakacyjną trasę autem w takim stanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22243-kontrolki/page/2/#findComment-591483 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.