Gość Anonymous Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Mam nietypowy problem jak spada temperatura na zewnątrz poniżej -5 stopni to silnik po nagrzaniu utrzymuje około 1000 obr na min. jak zapalam ciepły silnik to przez około 15 sekund pracuje normalnie czyli ma około 700 obr po czym przyspiesza do 1000. Jak robi się cieplej usterka znika. Mam zamontowaną sekwencyjną instalację gazową myślałem, że może to przez gaz, ale po jej odłączeniu problem jest ten sam. Astra II 2001 r silnik 1.6 SE Dodam, że po podłączeniu do komputera nie znalazł żadnych błędów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2244-za-wysokie-obroty/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blowal Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 stawiałbym tutaj na silniczek krokowy użyj opcji szukaj, pełno o tym na forum i nie dubluj tematów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2244-za-wysokie-obroty/#findComment-341435 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Nie występuje u mnie silnik krokowy bo to wielopunktowy wtrysk. A obroty zmieniają się dopiero jak spada temperatura poniżej zera.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2244-za-wysokie-obroty/#findComment-341374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 występuje, występuje, poszukaj dobrze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2244-za-wysokie-obroty/#findComment-341369 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Jeśli chodzi o ten silniczek, który jest montowany razem z przepustnicą to już wymieniłem całą przepustnicę razem z silniczkiem i nic nie pomogło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2244-za-wysokie-obroty/#findComment-341361 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Hej, też borykam się z tym problemem i nie wiem jak temu zaradzić. Nie mam instalacji LPG i co ciekawe spalanie benzynki nie wzrosło jakoś odczuwalnie, ale problem ze zbyt wysokimi (według mnie) obrotami silnika na biegu jałowym pozostaje. Jak wygląda spalanie w Twoim przypadku ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2244-za-wysokie-obroty/#findComment-341355 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 sprawdź rurki podciśnienia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2244-za-wysokie-obroty/#findComment-341325 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Jeśli chodzi o podciśnienie to wszystko jest szczelne, przymierzam się teraz do wymiany czujnika temperatury prawdopodobnie to jego wina, chociaż wskaźnik działa poprawnie być może oszukuje nieco komputer, że silnik jest niedogrzany i dlatego włącza trochę ssania. Jeśli chodzi o spalanie to jest nieco wyższe niż było do tej pory.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2244-za-wysokie-obroty/#findComment-341176 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.