Gość Aktimel Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Podłączę się ze swoim doświadczeniem. Mianowicie testowałem V-power i Bp...na silnikach 1,5 i 1,9 Dci (renault) i 1,4 tdci Mazda, są one bardzo czule na paliwko dobrej jakości.. Osobiście bardziej przekonany teraz jestem do V-power, silnik chodzi kulturalniej, ciszej, wyczuwałem więcej mocy przy przyśpieszaniu no i na 1,9 Dci (scenic 2003 rok) różnica w trasie ok 1,5 litra..(2 razy w tygodniu Gorzów - Kraków)....Tragicznie skończyła się próba Bp w zimie ok 15 stycznia (mróz ok -25 C) na Tdci Mazda, lałem od grudnia kiedy wymieniłem filtry i niestety zamarzło paliwo w filtrze (koszt 600 zł)....Przychylnie traktuje też bezsiarkowe paliwko z Statoill..W poniedziałek wyjeżdżam wreszcie astrą, dobrze że bak prawie pusty , to będzie pod korek V-pover....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22480-shell-v-power-racing-opinie/page/2/#findComment-142905 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kongu Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 taa jasne wy macie tego powera po pedalem ja lepiej swojej histori nie opowiem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22480-shell-v-power-racing-opinie/page/2/#findComment-142766 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MKaminski Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Moja Corsa po vpr chodziła dużo lepiej i ewidentnie mniej paliła, ale cena mnie odstrasza, więc tankuje tylko od święta:P Tak pozatym to bp 98ult jest cudowne:D   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22480-shell-v-power-racing-opinie/page/2/#findComment-98040 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Parę razy zatankowałem zwykły V-power i wyczuwam różnicę między E95. Silnik równo pracuje i autko jest trochę dynamiczniejsze. V-power przydaje się na trasie gdzie czasem trzeba coś wyminąć ale do jazdy po mieście to nie ma sensu wlewać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22480-shell-v-power-racing-opinie/page/2/#findComment-97953 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweeeel89** Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Odświeżę stary temat ponieważ zacząłem tankować na shell'u nieco lepsze paliwo a mianowicie V-power, ale niektórzy mówią jeszcze że jest jeszcze lepsze v-power racing. Może mi ktoś powiedzieć czym się różnią te dwa rodzaje paliw? I czy v-power racing występuje na wszystkich stacjach shell ( oczywiście mówię o tych większych) bo jak podjechałęm to w dystrybutorze było tylko zwykłe 95 i v-power.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22480-shell-v-power-racing-opinie/page/2/#findComment-398789 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr.suchy Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 A pod tym linkiem coś do poczytania na temat paliwa: http://www.auto-swia...ry-,9990,1.html ciekawy artykuł. Tak jak myślałem nie ma sensu, lać nic droższego. Przychylnie traktuje też bezsiarkowe paliwko z Statoill.. Chyba też spróbuje, Panowie jakie firmy jest paliwo na stacjach Tesco, Orlena ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22480-shell-v-power-racing-opinie/page/2/#findComment-398794 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel20xe Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Odświeżę stary temat ponieważ zacząłem tankować na shell'u nieco lepsze paliwo a mianowicie V-power, ale niektórzy mówią jeszcze że jest jeszcze lepsze v-power racing. Może mi ktoś powiedzieć czym się różnią te dwa rodzaje paliw? I czy v-power racing występuje na wszystkich stacjach shell ( oczywiście mówię o tych większych) bo jak podjechałęm to w dystrybutorze było tylko zwykłe 95 i v-power. V-power racing to paliwo około 100 oktanowe (99+). Nie zawsze występuje na wszystkich Shellach. Paliwo to ma zastosowanie właściwie tylko w przypadku modyfikowanych silników, o zwiększonym stopniu sprężania, i odpowiednio wystrojonym pod to paliwo kompie. V-power to paliwo około 95 oktanowe, uszlachetnione jakimiś dodatkami. W praktycę w fabrycznych silnikach tankuj zwykłe paliwo 95. Pomiary na hamowni nawet pokazują że w przypadku fabrycznych silników (nie modyfikowanych) moc maleje wraz z zalaniem paliwa o większej zawartości oktanowej. Co innego w dłubanych silnikach, do których dostosowuje się moment zapłonu i stopień sprężania pod paliwo wysokooktanowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22480-shell-v-power-racing-opinie/page/2/#findComment-400412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.