Gość Anonymous Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 witam, mam problem ze swoja astra,a mianowicie gdy zapalamsilnik po dłuzszym postoju to zaraz po odpaleniu obroty rosna do 2000-3000 a czasem wyzej, samochod przełacza na gaz obroty spadaja do 900 zeby po 1-2 sekundach spasc na 400-500 a nastepnie zgasnac. Niewiem co moze byc grane jesli zapalam bez przełaczania na gaz to jest lepiej, jednak zdaza sie ze obroty spadaja ponizej jałowych, ale nie tak bardzo i nie gasnie,schody zaczynaja sie gdy chce ruszyc, samochod wtedy gasnie, a jak dodam wiecej gazu to czesto mocno szarpie, troche jak skaczacy kangur, a po przejechaniu paru metrow wszystko jest ok, pomozcie bo niewiem co jest grane. P.S. Zapomniałem dodac ze gdy chciałem sprawdzic bledy kontrolka nie reagowała, nie zapala sie nawet po przekreceniu kluczyka w pozycje zapłon, a chyba powinna. Z gory dziekuje za zainteresowanie i pomoc. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22897-astra-f-x16sz/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Jeżeli nie zapala się kontrolka to albo masz spaloną żarówkę lub wcale jej nie masz. Podłącz żarówkę i później daj znać jakie kody wymrugała.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22897-astra-f-x16sz/#findComment-145815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Zarowka wymieniona pokazał błedy 84 i 16. Nie wiem co oznacza bad 84, nie mogem znalezc,natomiast 16 to czujnik spalania stukowego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22897-astra-f-x16sz/#findComment-145797 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 witam proszę kolego tu http://opel24.com/tutoriale/tigra/317-odczyt-bdow.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22897-astra-f-x16sz/#findComment-145790 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 troche mnie dziwi ten blad bo przeciez mam wtrysk jednopunktowy a nie wielopunkt, i o ile sie nie myle kod 84 odnosi sie do układów Motronic firmy Bosch a ja mam przeciez MULTEC, wiec skad ten bład? A co moyna yrobic w sprawie spalania stukowego? [ Dodano: Pią Sie 21, 2009 11:34 ] problem z bledem 84 rozwiazany, jest to bład zwiazany z Immobilisera ktory odłaczyłem rozbierajac zegary, niestety dalej mam problemz e spalaniem stukowym i cała reszta Zapaliłem dzis rano samochod i dałem mu troche pochodzic na benzynie i zauwazyłem z tłumika wydobywały sie specyficzne puffniecia czy jest to spalanie stukowe?? Troche to dziwne bo niska temperatura silnika nie sprzyja spalaniu stukowemu, chyba ze sie myle, a jesli tak niech mnie ktos poprawi, dodam ze zaraz po zapaleniu zapaliła sie kontrolka silnika. Pomozcie bo nie wiem co robic Chciałbym zeby mi ktos powiedział gdzie jest ten czujnik bo nie moge go znalezc byłbym wdzieczny, a jesli ktos miałby fotke to byłoby super.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22897-astra-f-x16sz/#findComment-145786 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.