Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Witam wszystkich, mam ostatnio taki mały problem z silnikiem,na I i II biegu kiedy silnik wchodzi na obroty daje się wyczuć chwilowe przyduszenie tak jakby zdjąć na sekundę nogę z pedału gazu. Czy ktoś z was miał już coś podobnego bo nie wiem za co się zabrać(mam nadzieję że to nie wina pompy) Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2295-przyduszanie-silnika-20-dtl/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Ja bym zaczął od wymiany kompletu filtrów....wlał jakiś dodatek do paliwa uszlachetniający i potem pomyślał o podtrzymaniu turbo:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2295-przyduszanie-silnika-20-dtl/#findComment-340946 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Witam wszystkich,mam ostatnio taki mały problem z silnikiem,na I i II biegu kiedy silnik wchodzi na obroty daje się wyczuć chwilowe przyduszenie tak jakby zdjąć na sekundę nogę z pedału gazu. Czy ktoś z was miał już coś podobnego bo nie wiem za co się zabrać(mam nadzieję że to nie wina pompy) Pozdrawiam. Witam. Mam podobne wrażenie,wcześniej jakoś tego tak bardzo nie czułem. Przy równomiernym przyspieszaniu,lub puszczeniu nogi z gazu i ponownym naciśnięciu, czuć delikatne wachnięcie.Ostanio wyczyściłem kolektor i zrobiłem przegląd(wymiana filtrów i oleju) może dlatego jest to bardziej wyczuwalne:)Najbardziej odczuwalne jest to na drugim biegu. Nie wiem czy tak ma być czy coś się dzieje. Przebieg 225tys. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2295-przyduszanie-silnika-20-dtl/#findComment-340924 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Uszkodzenie pompy jest sygnalizowanie przez jedną z kontrolek na desce rozdielczej. Może czas wymienić filtr paliwa ( nie rób tego sam bo mozesz zapowietrzyć silnik).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2295-przyduszanie-silnika-20-dtl/#findComment-340858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Jak filtr wymieni sam i będzie pamiętać żeby wymienić wszystkie uszczleczki co tam są i zaleje filtr ropą do pełna i wtedy odpali samochód to problemów nie będzie a i pomoc aso będzie zbędna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2295-przyduszanie-silnika-20-dtl/#findComment-340842 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Jak filtr wymieni sam i będzie pamiętać żeby wymienić wszystkie uszczleczki co tam są i zaleje filtr ropą do pełna i wtedy odpali samochód to problemów nie będzie a i pomoc aso będzie zbędna. Dokładnie,wszystko wymienione,odpowietrzenie układu paliw. nawet dla laika jest proste. Kontrolka na desce sygnalizująca awarię pompy??pierwszę słyszę. Wcześniej miałem problemy z mocą autai kopceniem,ale była to sprawa elektrozaworu ster. turbo,chyba że jeszcze jeden elektroz. jest na wykończeniu i pracuje jak mu się chce?Narazie żadnych błędów,tak że jeżdżę i obserwuję. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2295-przyduszanie-silnika-20-dtl/#findComment-340837 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Przy wymianie filtra jak zapomnisz zalać go do pełna paliwem silnik odpali bez problemu. Zawsze tak robiłem i odpalał. Problem jest wtedy jak ktoś odkręci korek spustowy pod filtrem celem zlania niepotrzebnych zanieczyszczeń PRZY PRACUJĄCYM SILNIKU (kumpel tak zrobił przy 2.0 dth ale mniejsza o silnik). Jak pompa zassała powietrze to kręcił kilka dni ładując akumulator i kicha. Wystarczy druga osoba z samostartem i naładowany akumulator . Pokaszle, pokaszle ale musi odpalić . Ale uwaga na katalizator. Po starcie dałem na wysokie obroty by wywalić sadze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2295-przyduszanie-silnika-20-dtl/#findComment-340833 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Witam, problem w tym że wszystkie filtry wymieniłem miesiąc temu(do tej pory zrobiłem ok 1500 km) a przed wymianą tego nie odczuwałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2295-przyduszanie-silnika-20-dtl/#findComment-340831 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Co do zalewania filtra(żeby go nie zalewać to dziwne) A co do podtrzymania turboelektrozaworu czy EGR(wszystkie 3 nazwy są poprawne) to jest ich dokładnie 3 jak się nie mylę.2 koło aku i trzeci koło turbo:) A jak ze sprzęgłem??tak mi przyszło na myśl....bo u mnie przy 250 tyś daje znać właśnie na niskich biegach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2295-przyduszanie-silnika-20-dtl/#findComment-340810 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Ostanio wyczyściłem kolektor Mam pytako odnośnie tego czyszczenia jak to sie robi i co ile sie powinno zagladnąć do tego Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2295-przyduszanie-silnika-20-dtl/#findComment-340782 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.