Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam do was pytanie małe mam zerwany gwint na zwrtonicy i nie da sie przykrecic zacisku hamulcowego wiec czeka mnie wymiana, a pytanie odtyczy przeowdu wychodzacego z piasty koła od czego jest ten przewód, bo na innych kołach tego nie ma amochód jest bez abs czy kupujac inna zwrotnice musze kupic z tym kablem czy bez niego, pytałem sie mechanika ale sam nie wie czemu jest ten kabel,sterdził ze moze komputer odczytwywac dane. Prosze o pomoc Opel Astra 1.6 8v 2001

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23063-ma%C5%82e-pytanie-o-przyw%C3%B3d-wychodzacy-z-lewego-przedniego-ko%C5%82a/
Udostępnij na innych stronach

tak astra G, sprawdziłem jest to od predkosciomierza, odpiąłem ten kabel i nie działał obrotomierz zy kupujac inna zwrtonice z która ma abs bedzie działa prawidowo i czy podejdzie

http://www.allegro.pl/item705458689_opel_astra_ii_1_6_8v_zwrotnica_lewy_przod_z_abs.html linka

 

Nawet nie wiedziałem że astry G wychodziły bez abs-u.

Co do tej zwrotnicy to powinna podejść,ale ja osobiście to wolałbym kupić taka jak ma być i nie kombinować.I zastanów się czy na pewno chcesz zainwestować w używkę,może lepiej dołożyć i kupić nową i mieć pewność ze nie klęknie po 10kilometrach :)

 

nio wolał bym nowa ale nowa kosztuje w granicach 400zl Plus łozyska wiec wyjdzie troche drogo nio model z 2001 roku z poduzka powietrzna jedna ale abs nie ma no wersja podsawowa bo takze lakier zwykły nie metalik. Wiec pozostaje mi zakupic ta jak narazie, ale jak narazie meczy mnie juz to auto bo kupiłem jak dwa miesace temu po tygodniu wjechał wemnie koles rowalił cały tyl ale dało rade zrobic to chciałem wymienic klocki bo juz były słabne odkreciłem zacis i juz go ie przykreciłem bo gwin zerwany, i nadodatek w kazdym tlumiki jest dzura i kolejne 500zl musze wydać nio jeszcze troche i mnie szlak trafi z tym autem nigdy az tak psujacego sie samochodu

 

Ja za dwa tłumiki nie wiem nawet dokładnie jakiej firmy(znaczek P w owalu i pod spodem jakiś nr.)zapłaciłem 240zł plus wymiana 60zł,musiałem wymieniać u mechaniora bo mam nie oryginalnego kata który jest z kryzą.Od wymiany minęło już prawie 1,5 roku a ostatnio jak zaglądałem na niego to zero rdzy.Ale wcześniej pociągłem go srebrzanka żaroodporna.

Sam wydech to jeszcze nic,normalna rzecz a stłuczka i zwrotnica to porostu pech.Zrobisz z tym i będziesz śmigał zadowolony z aśki.

 

400zl Plus łozyska wiec wyjdzie troche drogo

Zwrotnica(piasta) jest już z łożyskami,po prostu kupujesz i zakładasz,łożysk się nie wymienia.

 

  • 3 tygodnie później...
Gość Mariusz_760301

Szkoda, że tak późno piszę :wesoly: - chłopie, są zestawy naprawcze do gwintów nie trzeba kupować całej zwrotnicy!

http://www.fanar.pl/katalogi/v-coil.pdf

 

Panowie. a czy taka zwrotnica bedzie pasowała do Aśki G 2.0 w dieslu?

 

http://allegro.pl/item738752759_opel_astra_ii_zwrotnica_lewa_na_4_sruby.html

 

kupiłem do dwie strony mam zjechane niestety. Podno piasty w 2.0 Diesel sa takie same jak w 1.4 benzyna... te i te na 4 szpilki

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności