Gość betagoo Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Witam. Mam taki problem z astreką. Jak jadąc wolno na wysokim biegu wduszę gaz do oporu to z pod silnika słychać takie jakby garnkowe burczenie. Auto jest słabe, wolno przyśpiesza. Zajrzałem pod spód i wydaje mi się, że mam osmaloną rurę wydechową za katalizatorem, w okolicach takiego plecionego łącznika, na kołnierzach co dochodzą od rur. Czy to może mieć wpływ na moc silnika? Jeszcze nie wiem, czy to osmalenie to dziura, że spaliny uciekają tędy. Nie wiecie jak się nazywa ten kawałek układu wydechowego między katalizatorem, a tłumikiem środkowym? No i może ktoś wie ile takie cuś kosztuje. Czy można to gdzieś w necie zobaczyć?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23234-s%C5%82aby-i-burczy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Czy to może mieć wpływ na moc - tego nie wiem, ale ten pleciony łącznik to złączka elastyczna czy jakoś tak. Kiedyś auto zaczęło mi strasznie głośno chodzic po wymianie złączki u tłumikarza wszystko wróciło do normy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23234-s%C5%82aby-i-burczy/#findComment-143271 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinio25 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 betagoo, mialem identycznie do wczoraj!!! wymienilem filtr powietrza bo byl zasyfiony i niedostawal powietrza,w wolnej jezdzie na wysokim biegu i wcisnieciu gazu doslownie buczal jak stary barkas:) zerknij jak wyglada filtr a najlepiej go wymien ja placilem do siebie 28pln i buczenie i zamulenie ustąpilo,smiga jak trzeba:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23234-s%C5%82aby-i-burczy/#findComment-143267 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 to się nazywa "tłumik drgań "są na allegro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23234-s%C5%82aby-i-burczy/#findComment-143266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinio25 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 betagoo, widzialem Twoj 2 post wczoraj ale chyba go usuneli.W tamtych objawach napisales ze filtr nie pasuje i czasami wpada do puszki,wiec wymien ten filtr na wlasciwy i przeczysc przepustnice i napisz jakie rezultaty. ps. jesli nie chcesz kupowac dla pewnosci czy to napewno filtr pow. to wez zaloz zlozone 3x stare ponczochy na obudowe filtra(zamiast filtra) tak by bylo sitko i nie zasalo syfu z puszki,tylko zaczep to tak by nie zassalo ich,chyba skumałes o co mi chodzi? i przejedz sie kawalek i zobacz czy jest roznica   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23234-s%C5%82aby-i-burczy/#findComment-143118 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość betagoo Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Ano usunęli. Wymieniłem filtr powietrza, ale to nie pomogło. Podmieniałem czujnik temperatury powietrza na rezystor 4,7kiloomów/300omów, ale też nic. Żadnej poprawy ani zmiany. Żadna kontrolka się nie świeci. To tyle ile można zrobić domowymi sposobami. Autko się nie wkręca powyżej 4000obr/min. Ogólnie jest słabe. Dla zobrazowania powiem, że ruszając ze świateł wyprzedził mnie Wartburg. Jestem umówiony w serwisie na wtorek. Napiszę po tym co było przyczyną. Oczywiście jak znajdą. Próbowałem odczytać błędy komputera, ale po wciśnięciu pedałów gazu i hamulca kontrolka samochód z kluczykiem (nie check engine) miga bez przerwy w jednakowych odstępach czasu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23234-s%C5%82aby-i-burczy/#findComment-143095 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 a może katalizator jest zapchany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23234-s%C5%82aby-i-burczy/#findComment-143094 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość betagoo Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Być może. Też się tego obawiam, bo oleju bierze ok 300ml/1000km. Przebieg 130000km. No i te problemy są postępujące. Ten stan się pogarszał jakby od kilku miesięcy. Ale tak wolno, że nie wyczułem momentu. A w ostatnich tygodniach to stało się wyraźnie zauważalne. Może uda mi się odkręcić rurę za katalizatorem i zobaczyć w weekend. A jeśli to katalizator to da się go wykruszyć? Wiele osób pisze o przepływomierzu powietrza. Ale u mnie nie ma nic takiego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23234-s%C5%82aby-i-burczy/#findComment-143092 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinio25 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 zamiast przeplywki w naszych silnikach jest ten czujnik co bylo w tamtym temacie koszt 120 ale nie wiem czy to jego wina,jego bym nie ruszal,a czysciles przepustnice?jak swiece i filtr paliwa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23234-s%C5%82aby-i-burczy/#findComment-143076 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość betagoo Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Świece i filtr paliwa wymieniane jakieś 15000km temu. Więc raczej to nie to. [ Dodano: Sob Wrz 05, 2009 09:43 ] Metoda sprawdzenia błędów kodów, polegająca na wciśnięciu pedałów gazu i hamulca i przekręceniu kluczyka, sprawdza się. Ciągle migająca kontrolka inspekcji (auto z kluczykiem) poprawnie wskazywała brak błędów. Po diagnostyce w ASO specjaliści stwierdzili uszkodzony katalizator, którego wyruszona zawartość przytyka środkowy tłumik. W obecnym czasie auto już gaśnie na wolnych obrotach, ciężko się uruchamia i jeździ coraz gorzej. Dam znać co powymianie katalizatora i tłumika. [ Dodano: Pon Wrz 07, 2009 17:10 ] Zrobione. Katalizator rozsypał się w proszek od połowy w górę, przez co zapchał dolną część uniemożliwiając przepływ spalin. Po wymianie śmiga aż miło. Ale żeby nie było różowo jest jeden problem. Jak już był bardzo przypchany zapaliła się kontrolka silnika. Odczytałem kod błędu "0170 - Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata". Jak sądze błąd wywołał katalizator, a nie uszkodzenie innych elementów. Czy taki błąd skasuje się sam, czy trzeba skasować z komputera? To wam pomoże z diagnozowaniem problemów z katalizatorem. http://www.opelastrag.seonetshop.pl/zapchany-katalizator.html Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23234-s%C5%82aby-i-burczy/#findComment-143075 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.