Gość Anonymous Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Witak wszystkich :!:Mam Vectrę 1.6 16V 97r. z automatem.Chciałem naprawić selektot skrzyni biegów w warsztacie ale zaproponowano mi tylko wymianę na nowy za minimum 2.000 zł. więc rozebrałem go sam .Smar wewnątrz był tak twardy że musiałem go skrobać ,Po wyczyszczeniu i nasmarowaniu złożyłem i zamontowałem.Niestety silnika nie uruchomiłem. Nie kręci akumulator,tak jakby nie dochodził prąd.Nie słyszę też pompy paliwa która chyba powinna się odezwać powłączeniu stacyjki. Jestem pewien że selektor złożyłem i zamontowałem prawidłowo Czy może ktoś wie o co chodzi .Co z tym prądem!!! Pozdrawiam i czekam na porady.Licę na Gawlaka poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23503-selektor/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 witam gdzieś jest temat jak i co z selektolem jeśli przed rozebraniem działał to popatrz bo coś jest nie tak z wtyczką   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23503-selektor/#findComment-141166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 selektor złożyłem i zamontowałem prawidłowosprawdz jeszcze raz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23503-selektor/#findComment-141164 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Cześć.Sprawdzałem ,jeszcze raz rozebrałem selektor .Wszystko jest złożone prawidłowo.Wtyczka selektora wcale nie była odpięta bo nie mogłem do niej dojść!!!Wygląda to tak jakby skrzynia była ustawiona na pozycji biegu a wtedy wiadomo,rozrusznik nie zakręci.Dlatego próbowałem odpalić po kolei z każdej pozycji skrzyni.Rozrusznik nawet nie mruknął!!I bądź tu mądry!!? [ Dodano: Nie Wrz 13, 2009 23:04 ] Jeszcze jedno pytanko w sprawie selektora.Z metalowej części obudowy selektora wystaje czarny wężyk zakończony metalową końcówką.Co to jest ,do czego służy i czy powinien być z czymś połączony.U mnie po zdjęciu osłony wiązki przewodów poprostu się wysunął.Chyba że mi coś wypadło!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23503-selektor/#findComment-141036 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Wygląda to tak jakby skrzynia była ustawiona na pozycji biegu a wtedy wiadomo,rozrusznik nie zakręcimiałem taką sytuację. Ja trzymałem kluczyk na zapłonie a kolega zaczął ruszać wtyczką, w pewnej chwili odpalił teraz jej nie dotykam i jest ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23503-selektor/#findComment-141004 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Poszedłem za radą andrzej_m55.Pogrzebałem trochę przy kostce i innych kabelkach i wreszcie odpalił. Selektor pracuje OK.Ale pali tylko z pozycjiP-park.Poprzednio odpalał też na N-neutral.Jak jest prawidłowo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23503-selektor/#findComment-140202 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 powinien na P i N czyli cos poknociles   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23503-selektor/#findComment-140183 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 nie wiem jak ma Vectra bo w corsie pali tylko na P a w moim kadziu na P-N przed robieniem skrzyni palił na N   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23503-selektor/#findComment-140179 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tuszok Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Może ktoś mi podpowiedzieć jak prawidłowo ustawić selektor przy przykręcaniu? Vectra B 1.6 Problem polega na tym, że nie było świateł cofania więc wymontowałem, wyczyściłem, nasmarowałem i złożyłem. Po zamontowaniu skrzynia odrazu przeszła w tryb awaryjny i auta nie było można odpalić. rozebrałem jeszcze raz okazało się, że wszystko jest ok więc zacząłem kombinować z ustawieniem selektora na otworach montarzowych (ruch ok 1cm) i tutaj jest problem tego typu, że albo trafię w takie miejsce, że po włączeniu zapłonu jest wszystko ok, auto odpala ale po wybraniu "D" szkrzynia przechodzi w tryb awaryjny albo w takie miejsce, że auto odpali i po wybraniu "D" jest wszystko ok ale jak ma zmienić przełożenie na 2 bieg to przechodzi w tryb awaryjny. Może wie ktoś jakie powinno byc prawidłowe ustawienie selektora na tych otworach i czy od czegoś to jest zależne czy poprostu trzeba trafić. Dodam jeszcze, że w niektórych ustawieniach auto odpala na "D" i "N" a niektórych tylko na "D". I jeszcze jedno nie wiem czy to jest prawidowe działanie, że w trybie awaryjnym nie ma 2 przełożenia tzn 1=1 2=3 3=4 i d=4? z góry dzięki za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23503-selektor/#findComment-465568 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 porade ktora jest na forum widzial z czyszczenia selektora ?? smar odpowiedni zastosowal ?? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23503-selektor/#findComment-465577 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.