Gość Kacper Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Może wie ktoś jakie powinno byc prawidłowe ustawienie selektora na tych otworach i czy od czegoś to jest zależne czy poprostu trzeba trafić Znalazłem gdzieś taki opis odnośnie ustawiania selektora pozostało jeszcze go wyregulować. w tym celu należy lekko odkręcić śruby mocujące go do skrzyni,przełączyć skrzynie w tryb N i spróbować odpalić silnik. jeśli zadziała możemy przykręcić pozycjoner jeśli nie musimy go obrócić nieco w prawo lub w lewo na osi wybieraka i powtórzyć probe odpalenia. jeśli będzie odpalał na N i P możemy całość poskręcać, zamontować z powrotem filtr powietrza(pamiętając o wtyczce termometru w komorze filtra!). jeśli problemy zniknęły możemy za zaoszczędzone pieniądze wybrać się na wczasy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23503-selektor/page/2/#findComment-465586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tuszok Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 porade ktora jest na forum widzial z czyszczenia selektora ?? smar odpowiedni zastosowal ?? tak porada z forum i smar łożyskowy ŁT 43 problem rozwiązany tzn rozebrałem jeszcze raz selektor wymyłem nasmarowałem i złożyłem. Przy montażu ustawiłem tak w połowie regulacji i jest ok nie wiem jak to możliwe bo wcześniej robiłem tak samo i nie cykało a teraz cyka aż miło!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23503-selektor/page/2/#findComment-465622 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.