Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak w opisie - mocno czuć ciepło od tunelu środkowego - szczególnie przed tylną kanapą bo tam jest tylko dywanik a nie ma plastików.

 

sprawdzałem osłonę termiczną z dołu - jest - odginałem ją do dołu - nie pomaga,

myślałem że moze to od tłumików że np przytkane czy coś ale tłumiki już były wymieniane bo temat już długo się ciągnie - teraz są ASMET'a, był eberspaher,

zapłon sprawdzony

 

kolega miał astrę '94r też 1,6 ale 72 koni - chyba XZ (z elektrycznym EGR) i nie było tego problemu

 

Jak miałem tylko astrę to myślałem że to tak już jest ale jeździłem ostatnio innymi autami i zdecydowanie zaczyna mnie to w astrze drażnić.

Dorobiłem zawór który zamyka wogóle nagrzewnicę na lato a mimo to dzieki tunelowi w aucie jest gorąco jak ch***ra. to raczej auto żony ale czasem nim jeżdżę i ciężko się jeździ bez otwartego okna a jak z tyłu siedzi maluch to okna też nie bardzo otworzyć i tylk ozłośc pozostaje :P

 

Może to problem auta z początku serii bo moja to początek 92r czyli początek modelu

mi się na razie skończyły pomysły więc BARDZO prosze o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23508-grzeje-si%C4%99-tunel-mi%C4%99dzy-fotelami-astra-f-16-nz-92r/
Udostępnij na innych stronach

niby tak ale przyzwoicie by było żeby w aucie było czym oddychać a u mnie po prostu robi się gorąco..... jeśli wszystkie asterki tak mają to dołożę izolację i bedzie git ale zastanawiam się czy czasem coś jest nie tak...

dlatego moje pytanie - czy wszyscy tak mają??

 

kolego kilka dni już minęło wiec może sobie poradziłeś, ja bym przejechał kilkadziesiąt kilometrów aż się nagrzeje potem wjedz na kanał i zobacz gdzie jest źródło ciepła.

daj znać co wyszło.

 

Gość golden2912

no ale to wedlug mnie na 98% od tlumika tez tak mam.

bardzo cieplo wlasnie jest z tylu przed fotelami na srodku (tam gdzie popielnicza dla tylu) ale to efekt nagrzango tlumika

 

podłoga grzeje się od tłumika i to raczej chyba z tego co widzę normalne- wydaje mi się że w astrze F (przynajmniej w pierwszych modelach) producent dołożył za mało izolacji termicznej od środka - pod dywanikami.... - z tego co sprawdzałem inne auta też mają ciepły tunel tam gdzie da się dotknąć blach czy plastików przykręconych bezpośrednio do blachy - tylko że izolacja lepsza niż w Astrze.

myślę ze należy dołożyć izolacji pod dywaniki i tyle - to przecież nie aż tak dużo roboty

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności