Skocz do zawartości

problem z astra 1,7 dti


Rekomendowane odpowiedzi

witam! od ok. miesiaca jestem posiadaczem astry 1,7 dti rok 2001. Auto zakupione w belgii. Moje problemy zacely sie juz kiedy wracalem autkiem, na banie autko straciło obroty i gaslo kilka, po kreceniu stacyjka odpalalo za kolejnym razem . Mechanik na kompie nie stwierdzil zadnych usterek , wiec jezdzilem dalej az do momentu kiedy poczulem zapach spalenizny w aucie po wylaczeniu auto juz nie odpalilo, dopiero po kilku godzinach zapalilo. Mechanik stwierdzil ze to sterownik na pompie wtryskowej, polutowal luty ktore puscily i autko ptrzez kilka dni smigalo jak nowe. Jednak znowu pojawily sie te same objawy spadek mocy podczas jazdy i spadek obrotów tak jakby autko niereagowalo na gaz. Mechanik stwierdzil ze sterownik jest ok i autko zaczelo znowu dobrze jezdzic pewnie do nastepnego razu. teraz mam pytanie skad moze pochodzic ten zapach( palacych kabli) . Czy to moze byc zapach ze sterownika , kiedy sie przegrzewa i zaczyna wtedy wariowac stad te objawy. Jutro jade do elktryka i chce przeniesc sterownik przedluzajac kable dalej od bloku silnika zeby sie tak nie gzral. czy to cos da?? lub co moze byc usterka takich objawów?? pozdrawaim

 

[ Dodano: Sro Wrz 16, 2009 23:42 ]

zapomnialem dodac ze zawsze dzieje sie to po dluzszej jezdzie kiedy auto jest juz dobrze rogrzane,przy tej kolejnej awari sterownik byl ok. luty nie puscily i odpalil bez problemu jednak moc odzyskal dopiero wtedy kiedy dobrze ostygl smigal bez zarzutów, wiec mechanik nic nie robil.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23600-problem-z-astra-17-dti/
Udostępnij na innych stronach

miales takie same problemy jak w moim aucie?? tez kupiel dzisiaj podkladki krzemowo miedziane i moze dam je pod sterownik zeby oddzielaly go. Po podlozeniu podkladek problemy ustapily? przeniesienie tego sterownika to tez nie duzy problem wiec moze jednak go pzreniosebede wtedy pewniejszy , bo tera zto starch jechac w dluzszą trase

 

[ Dodano: Czw Wrz 17, 2009 21:07 ]

po przeniesieniu sterownika pompy wtryskowej w inne miejsce zapalila sie kontrolka : samochód z pionowym kluczem na srodku, co to oznacza?? czy mozna z tym jezdzic?? dlaczego ta kontrolka jest, pali sie cly zcas zaraz po odpaleniu starcyjki

 

[ Dodano: Czw Wrz 17, 2009 23:22 ]

mam jeszce jedno pytanie> po przekreceniu kluczyka pojawia sie na chwile napis INSP, po czym gasnie czy tak ma byc czy jest to jakis błąd?/ i co oznacza ta kontrolka samochodu z pionowym kluczem pali mi sie caly czas;(

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23600-problem-z-astra-17-dti/#findComment-140285
Udostępnij na innych stronach

prosze kolegów o pomoc w mojej astrze z silnikiem 1,7 dti tez mialem naprawiany sterownik pompy bo autko zgaslo i juz nie zapalił po wymianie pali bez problemu ale czuc w kabinie dziwny zapach i tak mysle czy to nie sterownik dzieje sie to równiez po przejechaniu okolo 15 km jak autko jest juz cieple czy podłozenie dystansów pod sterownik pomogło :beer:?:beer:?:beer: Prosze o odpowiedz. w mojej astrze jest jeszcze cos takiego ze brakuje jej mocy bo mam do porownania druga i chodzi inaczej silnik wyrywa z ramy u mnie tego nie ma wywala tylko bład 0335 czujnik obrotów wału korbowego

prosze o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23600-problem-z-astra-17-dti/#findComment-139878
Udostępnij na innych stronach

Jechałem 150- 160 km/h i pojawiła się zółta dioda silniczka CHECK CONTROL , nagle spadły obroty.. wiec stanalem wylaczylem i odpalilem auto jeszcze raz i pozniej bylo wszystko OK :twisted: NIE WIEM TEZ CZEGO TO MOZE BYC WINA ..

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23600-problem-z-astra-17-dti/#findComment-139721
Udostępnij na innych stronach

witam

 

i na wstepie chcialem napisac ze nalezalo by zczytac bledy ..choc w mojej starej asterce 1.7dti 2000r nie mialem wiekszych problemow czasem sie zdazalo ze zapalila sie kontrolka silnika choc nie bylo zadnych zmian w jezdzie ani pracy silnika ale po zgaszeniu silnika i 5 min postoju kontrolka gasla i nie bylo zadnych wiekszych bledow jak je zczytalem..

-typowymi poroblemami to cieknacy czujnik na pompie wtryskowej

-rdzewiejaca miska olejowa

-zawor recyrkulacji spalin EGR

-zbierajaca sie maz w zbiorniczku wyrownawczym

 

a tak to moja asterka zrobilem juz dwa razy cala europe w 2tygodnie okolo 4000km i nie mialem nic co moglo by nam zaklocic wakacje i wypoczynek...

 

ps ..jak fura zaladowana to roche brakuje mocy ale i tak bylem zadowolony

i to tak bardzo ze kupilem teraz asterke g 1.7 cdti i mam zamiar podniesc jej troche moc..to tak na koniec..

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23600-problem-z-astra-17-dti/#findComment-139710
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności