Skocz do zawartości

Astra przy 150- 160 km/h nagle traci moc , zapala sie CHECK


Rekomendowane odpowiedzi

3 tyg. temu kupiłem Opla Astre II 1.7 DTI z 2000r

Wczoraj jadąc przy prędkości 150 - 160 km/h nagle zapalila Mi sie żółta kontrolka silniczka pod obrotomierzem (check control) i samochód momentalnie zaczął tracić moc :beer: więc ująłem noge z gazu i troche wolniej :twisted: dojechałem do najbliższego postoju żeby sprawdzić co się stało .. po wyłączeniu silnika i odczekaniu troche i zapaleniu ponownie kontrolka zgasła i wszystko było OK. Nie wiem co się mogło stać ? ? ? ? ! !

 

Czy mieliście już takie przypadki ? ? odpiszcie proszę !

 

 

Po zakupie samochodu podpinany był pod komputer .. i błędy które miał zostały wykasowane // może to jakiś czujnik ? ? ? albo coś :(

 

 

Tytułuj posty żeby każdy wiedział o co chodzi - tytuł WAŻNE do nich nie należy // GrzECHO

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23692-astra-przy-150-160-kmh-nagle-traci-moc-zapala-sie-check/
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

3 tyg. temu kupiłem Opla Astre II 1.7 DTI z 2000r

Wczoraj jadąc przy prędkości 150 - 160 km/h nagle zapalila Mi sie żółta kontrolka silniczka pod obrotomierzem (check control) i samochód momentalnie zaczął tracić moc :beer: więc ująłem noge z gazu i troche wolniej :) dojechałem do najbliższego postoju żeby sprawdzić co się stało .. po wyłączeniu silnika i odczekaniu troche i zapaleniu ponownie kontrolka zgasła i wszystko było OK. Nie wiem co się mogło stać ? ? ? ? ! !

 

Czy mieliście już takie przypadki ? ? odpiszcie proszę !

 

 

Po zakupie samochodu podpinany był pod komputer .. i błędy które miał zostały wykasowane // może to jakiś czujnik ? ? ? albo coś :beer:

 

 

Tytułuj posty żeby każdy wiedział o co chodzi - tytuł WAŻNE do nich nie należy // GrzECHO

Masz do wymiany czujnik podciśnienia turbiny , miałem to samo. Po wymianie nie mam już problemu,sprawdź tak że czy wszystkie zaciski na kolektorze masz dobrze ściśnięte

 

poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23692-astra-przy-150-160-kmh-nagle-traci-moc-zapala-sie-check/#findComment-138170
Udostępnij na innych stronach

Witam , miałem podobnie tylko tyle ze przy 130 km/h zapalała mi sie lampka. Przyczyna był wezyk od podcisnienia który spadł z trójnika.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23692-astra-przy-150-160-kmh-nagle-traci-moc-zapala-sie-check/#findComment-138150
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

Witam, ja mam taki sam problem z Astrą 98r. 1.7 TD. Do tej pory zapalała się kiedy tylko zmieniałem bieg na większy, chwilę się paliła, oczywiście wtedy był spadek mocy, a później jak zgasła samochód jechał normalnie. Czyściłem już zawór EGR, był bardzo zasyfiony. Te grzybek, który powinien wykonywać pewne ruchy stał w miejscu. Po tej czynności trochę się polepszyło, przy większych prędkościach już prawie się nie zapala, natomiast jak ujmę gazu to od nowa się check pokazuje.

 

[ Dodano: Nie Gru 20, 2009 12:06 ]

Witam, jak możeż to napisz mi gdzie mniej więcej jest ten czujnik do podciśnienia turbiny.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23692-astra-przy-150-160-kmh-nagle-traci-moc-zapala-sie-check/#findComment-116854
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam.

Odnosnie zoltej kontrolki. Posiadam Opla Astre 1.7 DTI z 2001r. i wlasnie kontrolka check control najczesciej zapala mi sie przy 130km/h na 5 biegu (dokladnie kiedy wsazowka obrotomieza chce przekroczyc 3 tys obrotow). Czasami tez na 4, nie ma chyba regoly. istotne jest to, iz auto strasznie wtedy traci moc i wlancza sie tryb awaryjny. Gdy wylacze silnik i odczekam chwile, to po ponownym uruchomieniu silnika kontrolka znika i wlasncza sie przy wyzej wspomnianej predkosci. Komputer pokazywal blad odnosnie zaworu elektromagnetycznego turbiny, wiec zostawilem auto u mechanika. Ciekawe jest to, ze gdy wymienilem ten zawor i mechanik przeczyscil mi kolektor ssacy, czy jak sie to nazywa oraz wszystko inne co bylo zpchane lub zabrudzone (bo byl zabrudzony olejem), a ponadto zostal mi wgrany nowy program do komputera kontrolka dalej sie zapala przy tej samej predkosci. Byc moze istotne jest to ze ucieka mi rowniez plyn chlodniczy ze zbiorniczka wyrownawczego, a powodem tego jest olej w tych gumowych przewodach silnika. Nie wiem czy to ma na to wpyw. Mam nadzieje ze ktos bedzie w stnie mi pomoc gdyz zaczynam byc powoli zdesperowany... Z gory dziekuje i pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23692-astra-przy-150-160-kmh-nagle-traci-moc-zapala-sie-check/#findComment-111695
Udostępnij na innych stronach

Powiem w skrócie . Miałem podobne problemy. Napisze co sie u mnie działo. Olej w układzie chłodzenie to wada tych silników. U mnie przyczyna była nieszczelna głowica , a konkretnie obsady wtryskiwaczy. Z jednej strony na tłoki leciał płyn chłodniczy a z drugiej olej ( spaliny) do płynu. Trzeba zdjac głowice. Co do mocy przy 130. Miałem ten problem 2 razy. I tak jak pisalem wczesniej w poscie spadł mi wezyk z trójnika od podciśnienia który jest z tyłu silnika.

Na koniec dodam niegdy wiecej isuzu. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23692-astra-przy-150-160-kmh-nagle-traci-moc-zapala-sie-check/#findComment-111665
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Hmm... dzieki za podpowiedz:). Na pewno sprawdze. Ale odnosnie nieszczelnej glowicy to chyba powinny byc tego jakies objawy, np. bialy dym z rury wydechowej. A po drugie mechanik sprawdzal uszczelke i poeidzial mi ze jest z nia wszystko ok, ale byc moze nie sprawdzal tego albo jest mechanikiem do d... W kazdym badz razie jeszcze raz dzieki, bede pisal jezeli to nie jest wina wezyka z trójnika od podciśnienia (btw alez zlowieszczo to brzmi )

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23692-astra-przy-150-160-kmh-nagle-traci-moc-zapala-sie-check/#findComment-111513
Udostępnij na innych stronach

Ale odnosnie nieszczelnej glowicy to chyba powinny byc tego jakies objawy, np. bialy dym z rury wydechowej. A po drugie mechanik sprawdzal uszczelke i poeidzial mi ze jest z nia wszystko ok, ale byc moze nie sprawdzal tego albo jest mechanikiem do d...

Nie miałem zadnych złych objawów z głowicą . Żadnego białego dymu . Jedynie co to ubywał płyn chłodniczy a zarazem robiła sie czarna maź w zbiorniczku. Uszczelka tez była dobra bo to nie chodzi o uszczelke tylko o samą głowice. Oczywiscie przyczyn moze być jeszcze kilka ale u mnie tak wałsnie sie działo.

 

Jak nie wiesz gdzie tego szukac to napisz spotkamy sie zobaczymy. Postaram sie pomóc ziomalowi.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23692-astra-przy-150-160-kmh-nagle-traci-moc-zapala-sie-check/#findComment-111491
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności