Gość Anonymous Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Witam, mam pytanko. Kupiłem niedawno Senatora i kiedy postoi bez jazdy tak 24h pada mi akumulator. Podejrzewam że przyczyna są świecące cały czas diody/światełka pod przyciskami do podnoszenia szyb, czy może się mylę i one tak oryginalnie palą się cały czas i przyczyny trzeba szukać gdzie indziej...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23704-senator-padajacy-akumulator/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Pobór prądu przez te diody jest zbyt mały aby rozładować aku. tak szybko.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23704-senator-padajacy-akumulator/#findComment-139578 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Witam. Najprościej to pojedź do elektryka i niech Ci sprawdzi pobór prądu jak auto jest wyłączone. Lub jak masz miernik to odłącz kleme akumulatora z minusa podłącz tam koncówke miernika z plusa a minusową do klemy ,miernik ustawiony na mierzenie pradu i sprawdź jaki jest pobór prądu.Niewykluczone , że masz padnięty akumulator . Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23704-senator-padajacy-akumulator/#findComment-139527 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 najprostszym sposobem jest sprawdzić czy akumulator trzyma prąd i od tego należy zacząć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23704-senator-padajacy-akumulator/#findComment-139526 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Upływ prądu można sprawdzić sam aku również - może już jego koniec A te świecidełka, to raczej powinny gasnąć tak jak to ma miejsce w innych autach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23704-senator-padajacy-akumulator/#findComment-139514 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Akumulator ma jakieś pół roku i raczej jest dobry, sprawdzalem też na innym i to samo się dzieje. A jaki powinien być pobór prądu na wyłączonym, czy w ogóle nie powinien go brać?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23704-senator-padajacy-akumulator/#findComment-139451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Witam. Niewiem jak naszpikowany elektroniką jest Senator ale dla Sintry gdzie jest jej sporo to przy wyłączonej stacyjce i odczekaniu ok 10min aby wszystkie urządzenia były w stanie czuwania ,prąd spoczynkowy (pobór) wynosi 35mA więc niesądze aby w twoim aucie był większy , a jak jest to coś zadużo go pobiera. Sprawdź to na początek. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23704-senator-padajacy-akumulator/#findComment-139360 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Posiadam miernik jak na zdjęciu poniżej: http://images44.fotosik.pl/207/cb913de0d8b563de.jpg Na co mam go ustawić przy pomiarze?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23704-senator-padajacy-akumulator/#findComment-138155 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Witam. Odłączasz kleme z akumulatora (masowa). Czarny kabelek wkładasz do gniazdka w mierniku oznaczonym "com" a drugą końcówke dołanczasz go zdjętej klemy. Czerwony kabelek na początek wkładasz do gniazdka oznaczonego jako 10A i wskazówke pokrętła ustawiasz strzałką na czerwony napis 10A a drugą końcówke podłąnczasz do akumulatora.(w tej kolejności) Operacja jest przeprowadzana na wyłączonej stacyjce . Chwilkę po podłączeniu prąd może być duży (kilka amper ) ale po chwili powinien spaść do poziomu kilkudziesięciu mA. Gdyby miernik po podłączeniu nic niepokazywał to czerwony kabelek wkładasz do środkowego gniazdka a wskazówke pokrętła przekręcasz o jeden skok do góry na (200m) i sprawdzasz jaki jest pobór. A tak na marginesie to ten miernik niejest najwyższych lotów ale do pomiarów orientacyjnych wzupełności wystarczy. Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23704-senator-padajacy-akumulator/#findComment-138066 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 baki, chyba odwrotnie?! jak zdejmujesz kabel masowy to czerwony kabel miernika do zdjętej klemy, a czarny do minusa akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23704-senator-padajacy-akumulator/#findComment-138033 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.