Gość Anonymous Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Witam forumowiczów http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif Posiadam asterkę h z silniczkiem 1.7 cdti (z17dth) i od pewnego czasu wyraźnie po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym słyszalne jest pulsujące buczenie spod pokrywy silnika (jakby zajechane łożysko...). Po dodaniu gazu i podczas jazdy dźwięk jest niesłyszalny (może po prostu jest zagłuszony przez pracujący motor) Co to może być?? Czy ktoś z Was miał podobny problem?? Z góry dzięki za odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23863-17-cdti-buczenie-spod-pokrywy-silnika-na-ja%C5%82owym-biegu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 witam, mam dokladnie ten sam problem (!? czy to problem, czy to normalne, juz sam nie wiem) ale objawy sa takie same jak opisales, 1.7cdti silniczek, 127 tys km przebiegu...ciekawy jestem odpowiedzi... [ Dodano: Sro Wrz 30, 2009 12:41 ] czy my w dwojke jestesmy jedynymi z takim problemem? nie chce mi sie wierzyc... chcialem sie zapytac jeszcze o jedno - mianowicie jest to mozliwe, ze obroty na biegu jalowym jak auto sie toczy sa minimalnie wyzsze, niz na jalowym jak auto stoi w miejscu?? pozdrowienia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23863-17-cdti-buczenie-spod-pokrywy-silnika-na-ja%C5%82owym-biegu/#findComment-138351 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 witam was mam ten sam problem byłem u mechanika i powiedział że prawdopodobnie jest to pompa wspomaganie . po wymianie płynu ucichło na dwa dni i znów się pokazuje tak że spokojnie jak się rozwali to poprostu trzeba będzie kupić nową i problem minie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23863-17-cdti-buczenie-spod-pokrywy-silnika-na-ja%C5%82owym-biegu/#findComment-137279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aktimel Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Też bym stawiał na pompę wspomagania (kuzynowi przy 90 tys poszła 1,7 cdti bardzo intensywnej eksploatacji) i takie były objawy... A to że obroty są wyższe przy wolnej jeździe na "luzie" to norma, tak ma być, nie ma się czym przejmować..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23863-17-cdti-buczenie-spod-pokrywy-silnika-na-ja%C5%82owym-biegu/#findComment-137273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Mam podobny problem jak koledzy. Również byłem u różnych mechaników i też mi wskazywali na pompę wspomagania i różne inne dziwne rzeczy. Dopiero sam ustaliłem co jest tego przyczyną. Link do fotek poniżej. Jest to siłownik podciśnieniowy przepustnic kolektora dolotowego koszt w ASO ok 600 zł. Łapie jakieś lewe powietrze i wtedy piszczy. Przy poruszeniu nim piszczenie ustaje. Zrobiłem z tymi objawami około 30 tys. km. Poza tym dziwnym dźwiękiem nie stwierdziłem żadnych innych ubocznych objawów poza kopceniem na czarno przy wciśnięciu pedału gazu na maxa. Może to jest tego przyczyną? Jeśli ktoś wie za co odpowiada to urządzenie i jak je taniej naprawić to proszę o info na forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23863-17-cdti-buczenie-spod-pokrywy-silnika-na-ja%C5%82owym-biegu/#findComment-137148 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.