Gość Anonymous Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Witam postanowiłem wymienić samodzielnie silnik w Astrze takiej jak w temacie. Zabrałem ten samochodzik od znajomych mechaników po prostu dogadałem się, że chciałbym sam spróbować swoich sił i była już częściowo rozebrana poodłączane czujniki i przewody doszedłem prawie do wszystkiego, tylklo mam jeden problem. W linkach poniżej umieszczam zdjęcia silnika. Co to za część z pierwszego zdjęcia oznaczona nr 1 i wyróżnionym przewodem od tego podzespołu (odłączonym). Druga fotka przedstawia koniec przewodu ze zdjęcia 1 (czerwony kolor) i zaznaczonym przewodem (kolor zielony) od podzespołu 2, co to za elementy w silniku. Na drugim zdjęciu widać trzy wystające króćce podciśnienia jeden idzie do serwa, trzeci idzie do listwy wtrysków (chyba do regulatora ciśnienia), a środkowy jest właśnie odłączony. Teraz który przewód należy podłączyć do tego środkowego króćca zielony czy czerwony? Gdzie należy szukać króćca do przewodu który zostanie? Oba do niego pasują i oba są odpowiedniej długości. Zdjęcie 1 http://zapodaj.net/61e728e62626.jpg.html Zdjęcie 2 http://zapodaj.net/8988d3f98066.jpg.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24035-opel-astra-g-x16xel-identyfikacja-podzespo%C5%82%C3%B3w-silnik/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinio25 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 to ja moze tylko pomoge do fotki nr 1, w moim silniczku w te miejsce jest wpiete sterowanie do zaworu odpowietrzania par paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24035-opel-astra-g-x16xel-identyfikacja-podzespo%C5%82%C3%B3w-silnik/#findComment-136856 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.