Skocz do zawartości

Astra I 94r. Głośniki przód - Jakie ??


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dopiero zaczynam swoją przygotę z oplem ( świeży kierowca ) ... jestem zielony w tych sprawacha ale moze od razu przejde do konkretow..

 

Otoz mam problem z glosnikami w moim aucie.. :D

Chodzi o to że cała prawa strona, zarówno przód jak i tył :D nie działa.. wydaje mi sie ze kabelki nie stykają lub po prostu głośniki się popaliły w co wątpie, bo dotychczasz autem jezdzila mama a ona w ogole muzyki nie słucha.. nie znam sie na elektronice wiec nie mam pojecia co moglo sie stac..

 

Moze ktos z was ma jakis pomysl ?

Mozna w jakiś sposób sprawdzić czy głośniki są ok ?

 

No a jeśli nie da się tego naprawić to jakie głośniczki do przodu i do tyłu polecilibyście ? i jakie ogólnie są ich wymiary.. do przeznaczenia mam jakieś 200-300zł

 

z góry dzięki za odp.

 

poprawiłem tytuł"regulamin 3,1"/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzisz np podłączając je na krótko - tak głośniki, jaki i kable - podłączając np inne w miejsce starych.

Co do nazw, rodzai - znajdziesz w dziale do którego przenoszę temat

rozejrzyj się tam na początek w tematach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki do nich nie dojdziesz to się nie dowiesz

Podłączone są do głośnika :D czyli na początek tapicerka do zdjęcia (są opisy na forum i trudne to nie jest), potem odkręcisz głośnik i przewody na wierzchu

Do tylnych dojdziesz od bagażnika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko, powiedz mi jeszcze taka rzecz, jak juz dojde do glosnika i przewodow, jak sprawdzic czy wszystko ok, czy przewody nie sa spalone albo glosnik nie dostal w leb ? jest jakis sposob ? czy po prostu musze inny (sprawny) glosnik podlaczyc ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak najprościej to zaiskrzyć przewodami jak zaiskrzy to i prądy dochodzą :D