Gość Anonymous Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Witam! Wyciągnąłem Zawór EGR. Okazuje się że igliczka jest nie zapieczona. Przy podpięciu na ostro igliczka pracuje, a więc wygląda na to że zawór jest dobry. Zapaliłem silnik, podłączyłem do EGR'a kostkę, silnik się nagrzał a iglica stoi w miejscu. Mam pytanie: Czy EGR dostaje jakiś impuls od jakiegoś czujnika? Myślę że to jest wina tego EGR'a. PS. Świeci mi się pomarańczowa kontrolka A silnik to 1.6 16V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24066-problem-ze-zga%C5%9Bni%C4%99ciami-silnika-w-czasie-jazdy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Świeci mi się pomarańczowa kontrolkawięc należy z czytać błędy ( u ciebie pewnie na kompa trzeba jechać)tu masz jeden z tematów o ERG http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=884&highlight=erg proszę uzupełnić profil bo chyba nie było czasu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24066-problem-ze-zga%C5%9Bni%C4%99ciami-silnika-w-czasie-jazdy/#findComment-136703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lorak_1 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 jak spada z obrotów i gasnie podczas zmiany biegów to raczej egr mialem podobny problem bo chyba ten sam silnik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24066-problem-ze-zga%C5%9Bni%C4%99ciami-silnika-w-czasie-jazdy/#findComment-136698 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Znalazłem ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic280725.html A tam takie zdjęcie Chciałem odczytać kody błyskowe ręcznie ale tej kostki u mnie w ogóle nie ma Znalazłem za to za ręcznym z tyłu paczuszkę na której pisze GM SIEMENS i coś po niemiecku - czy to tu O co chodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24066-problem-ze-zga%C5%9Bni%C4%99ciami-silnika-w-czasie-jazdy/#findComment-135997 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Jak masz AG to to jest właśnie złącze diagnostyczne, a jak masz silnik typu Z to odczyt błędów tylko przez komputer... (brak pinu 6 złączu diag.) Jak kolega jak pisał kolega andrzej_m55, uzupełnij profil...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24066-problem-ze-zga%C5%9Bni%C4%99ciami-silnika-w-czasie-jazdy/#findComment-135979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek1952 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Witam serdecznie. Nie podałeś modelu auta. Brak pinu 6 skazuje Cię na odczyt komputerem. Wystarczy laptop z interfejsem KKL i program Opel Tech. Pewnie wyjdzie Ci błąd 1405 co oznacza właśnie EGR. Zaślepianie może tylko pogorszyć sprawę. Można to zrobić tylko w starszych autach gdzie EGR jest sterowany samym podciśnieniem. W Twoim przypadku steruje nim sterownik silnika poprzez elektrozawór. Przy wyzszych obrotach otwiera go i zwieksza kąt przyspieszenia zapłonu by tak "wzbogacona" mieszanka miała się czas spalić. Sprawdź same węzyki od podciśnienia i elektrozawór. Jest zasilany napięciem 12V. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24066-problem-ze-zga%C5%9Bni%C4%99ciami-silnika-w-czasie-jazdy/#findComment-135883 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.