Skocz do zawartości

Problem ze zgaśnięciami silnika w czasie jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Wyciągnąłem Zawór EGR. Okazuje się że igliczka jest nie zapieczona. Przy podpięciu na ostro igliczka pracuje, a więc wygląda na to że zawór jest dobry. Zapaliłem silnik, podłączyłem do EGR'a kostkę, silnik się nagrzał a iglica stoi w miejscu. Mam pytanie: Czy EGR dostaje jakiś impuls od jakiegoś czujnika?

 

Myślę że to jest wina tego EGR'a.

 

PS. Świeci mi się pomarańczowa kontrolka

 

A silnik to 1.6 16V

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24066-problem-ze-zga%C5%9Bni%C4%99ciami-silnika-w-czasie-jazdy/
Udostępnij na innych stronach

Świeci mi się pomarańczowa kontrolka

więc należy z czytać błędy ( u ciebie pewnie na kompa trzeba jechać)

tu masz jeden z tematów o ERG

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=884&highlight=erg

 

proszę uzupełnić profil bo chyba nie było czasu

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24066-problem-ze-zga%C5%9Bni%C4%99ciami-silnika-w-czasie-jazdy/#findComment-136703
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic280725.html

 

A tam takie zdjęcie Dołączona grafika

 

Chciałem odczytać kody błyskowe ręcznie ale tej kostki u mnie w ogóle nie ma :o:/

 

Znalazłem za to za ręcznym z tyłu paczuszkę na której pisze GM SIEMENS i coś po niemiecku - czy to tu :D

 

O co chodzi ;)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24066-problem-ze-zga%C5%9Bni%C4%99ciami-silnika-w-czasie-jazdy/#findComment-135997
Udostępnij na innych stronach

Jak masz AG to to jest właśnie złącze diagnostyczne, a jak masz silnik typu Z to odczyt błędów tylko przez komputer... (brak pinu 6 złączu diag.) Jak kolega jak pisał kolega andrzej_m55, uzupełnij profil...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24066-problem-ze-zga%C5%9Bni%C4%99ciami-silnika-w-czasie-jazdy/#findComment-135979
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Nie podałeś modelu auta. Brak pinu 6 skazuje Cię na odczyt komputerem. Wystarczy laptop z interfejsem KKL i program Opel Tech. Pewnie wyjdzie Ci błąd 1405 co oznacza właśnie EGR. Zaślepianie może tylko pogorszyć sprawę. Można to zrobić tylko w starszych autach gdzie EGR jest sterowany samym podciśnieniem. W Twoim przypadku steruje nim sterownik silnika poprzez elektrozawór. Przy wyzszych obrotach otwiera go i zwieksza kąt przyspieszenia zapłonu by tak "wzbogacona" mieszanka miała się czas spalić. Sprawdź same węzyki od podciśnienia i elektrozawór. Jest zasilany napięciem 12V. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24066-problem-ze-zga%C5%9Bni%C4%99ciami-silnika-w-czasie-jazdy/#findComment-135883
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności