Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 no chyba beda musial tak zrobic jutro posprawdzam jeszczeraz olej weze , czy niema wyciekow plyn,itp. doleje troche plynu do chlodnicy i zobacze, ale jesli to uszczelka i troche mi tam przecieka do tego oleju a zrobie jeszcze troche km moge narazic sie na jakies powazniejsze konsekwencje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24427-jazda-na-wydmuchanej-uszczelce-pod-glowica/page/2/#findComment-133421 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kongu Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 jak troche km to wytrzyma ale trohe a co to za autko i jaki silnik bo ja astra f z 8v to wytrzyma   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24427-jazda-na-wydmuchanej-uszczelce-pod-glowica/page/2/#findComment-133402 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 ubywa płynu i kopci na biało to tylko i wyłącznie wydmuchana uszczelka pod głowicą pilnuj tylko żebyś nie jeżdził wogóle bez płynu bo ci głowicę rozwali miałem tak kiedyś i nieżle zapłaciłem za remomnt   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24427-jazda-na-wydmuchanej-uszczelce-pod-glowica/page/2/#findComment-133233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yamakasi Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 witam, przegladalem forum i natknalem sie na Twoje pytanie, wiem, ze to juz dawno bylo, ale co do jazdy na wydmuchanej uszczelce, to sam wiem bardzo dobrze po swoim przykladzie. Mianowicie jezdzilem prawie 4 lata z wyciekiem oleju spod glowicy i kapalo prosto na kolektor wydechowy wiec mozesz sie domyslec co sie dzialo jak sie czasami mu dalo po zaworach i sie kolektro zagrzal, siwy dym spod maski, ale jezdzilem tak 4 lata ok 80 000 km. az wkoncu w tym roku 3 czerwa jechalem do domu i sie zaczal grzac, tzn momentalnie zaczela rosnac temp plynu, wiec zjechalem na pobocze i patrze czy nie ma malo plynu no i nie bylo, ale wkladam palca do zbiorniczka a tam olej, maź zajeeebiaszcza. wymienilem uszczelke, uszczelniacze na zaworach symeringi na walkach rozrzadu i glowica niby OK, teraz zrobilem po remoncie jakies 300 km i juz od momentu jak go oderalem od mechanika zaczal mi dymic, czego nawet nie robil z tamta stara uszczelka (nie dymil z tlumika nic), wiec teraz pytanie czy blad przy skladaniu glowicy i moze cos z ktoryms uszczelniaczem na zaworze czy moze akurat szlak trafil pierscienie tak nagle. dzieki, pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24427-jazda-na-wydmuchanej-uszczelce-pod-glowica/page/2/#findComment-67366 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 bez rozbierania ponownego raczej sie nie dowiesz co jest zle moze pierscienie moze uszczelniacz moze zly montaz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24427-jazda-na-wydmuchanej-uszczelce-pod-glowica/page/2/#findComment-67365 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.