Skocz do zawartości

check engine"wypadanie zapłonów przy niskim poziomie pa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! mam taki problem wyskakuje mi błąd silnika a właściwie dwa " za słaba mieszanka na sondzie " i " wypadanie zapłonów przy niskim poziomie paliwa "co usunę błędy zrobię kilka kilometrów to samo :/. Auto czasami jak jest zimnie np. po całej nocy stania pod chmurką, po odpaleniu chodzi tak jakby na trzech garach i niema mocy ale tylko przez chwilkę a później jest już ok rzadko to sie dzieje ale niestety sie dzieje :wesoly: Auto to Astra G Classic, 2005r, Z14XEP, LPG miał ktoś podobny problem ? szukałem na forum ale nic nie znalazłem jak taki temat już był to sorry ale rzadko bywam na forum. Proszę o pomoc i z góry dzięki za podpowiedzi.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24488-check-enginewypadanie-zap%C5%82on%C3%B3w-przy-niskim-poziomie-pa/
Udostępnij na innych stronach

Witam! mam taki problem wyskakuje mi błąd silnika a właściwie dwa " za słaba mieszanka na sondzie " i " wypadanie zapłonów przy niskim poziomie paliwa "co usunę błędy zrobię kilka kilometrów to samo :wink:. Auto czasami jak jest zimnie np. po całej nocy stania pod chmurką, po odpaleniu chodzi tak jakby na trzech garach i niema mocy ale tylko przez chwilkę a później jest już ok rzadko to sie dzieje ale niestety sie dzieje :lol: Auto to Astra G Classic, 2005r, Z14XEP, LPG miał ktoś podobny problem ? szukałem na forum ale nic nie znalazłem jak taki temat już był to sorry ale rzadko bywam na forum. Proszę o pomoc i z góry dzięki za podpowiedzi.

Witam !W mojej Astrze G 2001r Z14XE równierz wypadają zapłony /Na I cylindrze/.Stoi zawsze pod chmurką.Gdy jest dużo wilgoci po przejechaniu ok.1 km silnik zaczyna nierówno pracować i włącza się tryb awaryjny.Po wyłączeniu i ponownym włączeniu po ok.1 min.Silnik pracuje normalnie.Serwis sugeruje wymianę modułu zapłonowego /org. 780 zł/Wymieniałem dwukrotnie na używany.Pomagało na chwilę.W lecie nie było problemów.Teraz znowu się zaczęły.Przepraszam że pytaniem na pytanie ale jestem pierwszy raz na forum i nie wiem gdzie je zadać.Pozdrawiam.

 

Witam !W mojej Astrze G 2001r Z14XE równierz wypadają zapłony /Na I cylindrze/.Stoi zawsze pod chmurką.Gdy jest dużo wilgoci po przejechaniu ok.1 km silnik zaczyna nierówno pracować i włącza się tryb awaryjny.Po wyłączeniu i ponownym włączeniu po ok.1 min.

Janek tutaj masz wyczerpującą odpowiedź na twój problem: http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=13761&postdays=0&postorder=asc&highlight=wypadanie+zap%B3onu&start=0 i w tym wątku powinieneś kontynuować ten temat.

 

p.s. miałem ten sam silnik i ten sam problem. Moja rada - sprzedaj auto bo szkoda pieniędzy na mechaników i tak żaden go nie naprawi.

 

skorpion920,

 

dzięki za pokazanie tematu :wesoly: zacznę od STP do czyszczenia zaworów, a dalej zobaczymy auta nie sprzedam na pewno choćbym miał głowice zdejmować za bardzo jestem zadowolony z Asterki ;D

 

  • 2 tygodnie później...

skorpion920,

 

dzięki za pokazanie tematu 8) zacznę od STP do czyszczenia zaworów, a dalej zobaczymy auta nie sprzedam na pewno choćbym miał głowice zdejmować za bardzo jestem zadowolony z Asterki ;D

Ten sam błąd.Po wymianie syntetyku na półsyntetyk, zaraz po kupnie od I-ego właściciela, Który twierdził że nie miał tych problemów/:mrgreen:?:?/.Serwis rozłożył ręce tzn.jeździć i wymieniać części, a nuż się uda.To ma być "twarz OPLA" ?ZGROZA CZY WRESZCIE KTOŚ się tym zajmie?

 

janek92 - mówisz ze w lecie nie miałeś takich problemów, a auto stoi pod chmurką , powoietrze jesienia jest wilgotne wiec na chłopski rozum ...gdzieś wchodzi wilgoc co powoduje wypadanie zapłonu....ale gdzie nie wiem tak łopatologicznie wywnioskowałem , skoro moduły pomagały na chwile to obstawiam przewody od świec któryś wilgocieje i wypadaja zapłony jak auto troche pojedzie na awaryjnym trybie czytaj rozgrzeje sie, to przewód może sie oszuszyć i auto pozniej smiga bezproblemowo , az do nastepnego ranka;-) ,... a wy jak myslicie???

 

janek92 - mówisz ze w lecie nie miałeś takich problemów, a auto stoi pod chmurką , powoietrze jesienia jest wilgotne wiec na chłopski rozum ...gdzieś wchodzi wilgoc co powoduje wypadanie zapłonu....ale gdzie nie wiem tak łopatologicznie wywnioskowałem , skoro moduły pomagały na chwile to obstawiam przewody od świec któryś wilgocieje i wypadaja zapłony jak auto troche pojedzie na awaryjnym trybie czytaj rozgrzeje sie, to przewód może sie oszuszyć i auto pozniej smiga bezproblemowo , az do nastĘpnego ranka;-) ,... a wy jak myslicie???

Witam.W tym modelu astry nie ma przewodów do świec.Jest cewka zespolona w kształcie podłużnej dużej kostki ,którą nakłada się na świece zwana modułem zapłonowym Nowy kosztuje 780 zł /w serwisie opla/.Zakładałem używane tzn. ze szrotów.Jeden miałem z samochodu w którym nie było tych problemów i było ok.Jednak miałem go tylko ok.tygodnia.Czekam na okazję żebym mógł dłużej pojeździć.Trochę żal kupować org. /koszt/ bez pewności że pomoże.Nie wiem gdzie mógłbym kupić taniej a dobrej marki.Może ktoś doradzi ? POZDRAWIAM

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności