Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Witam wszystkich Oplowiczów.. Panowie pomóżcie zlokalizować usterkę. Nie mogę odpalić samochodu (Astra G 2.0 DTH). Problem zaczął się kilka dni temu, podczas jazdy przez chwilę zapalił się check poczym zgasł, z czytałem błędy ( PO725 i PO1335 ) i je usunąłem. Przez dwa dni było ok bez checku i błędów. Jednego popołudnia zostawiłem auto na noc przed domem pod chmurką temperatura około +2 stopnie do tej pory auto działało bez problemu. Następnego dnia około południa próbuję go odpalić standardowo podgrzewając 2-3razy świece i nic nie chce odpalić nawet nie zaskoczy. Wykoczyłem prawie nowy akumulator i nic. Na kompie zdziwienie bo zero błędów a on dalej nie odpala. Zdziwiłem się gdyż w zimę nawet przy -15 bez problemu odpalił a teraz nie chce. Wszelkie filtry wymieniałem we wrześniu, świece 2 letnie, sprawdzony układ podgrzewania wszystko działa świece aż czerwone a tu nadal nic. Żadnych wycieków w obrębi e pompy, wtrysków czy filtra paliwa jak i na przewodach brak. Po wielu próbach skłoniłem się na drastyczne odpalenie za pomocą linki holowniczej i innego auto i tu nie spodzianka, odpalił trochę na początku dziwnie pracował jakby troszkę nie równo, przejechałem nim około 30km, na gorącym silniku i odpaleniu go zaraz po zgaszeniu odpalał natomiast odziwo jak postał na zimnie i ostygł silnik ten sam problem co na początku. Macie jakieś pomysły? Wyczytałem iż wymienione błędy mogą wynikać uszkodzenia czujnika obrotu wału ale czy uszkodzenie tego czujnika może powodować problemy z odpaleniem???Mimo iż już tych błędów nie ma. Czy może być uszkodzona pompa wtryskowa? Nie wiem co tym problemem zrobić tym bardziej że usterka wynikła z dnia na dzień bez wcześniejszego grzebania w silniku. Z góry dzięki za odpowiedź.....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24603-astra-g-20dth-b%C5%82%C4%99dy-po725-i-po1335/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Uszkodzona pompa również objawia się brakiem błędów. Wtedy jak mi się wydaje pada mechanika a część elektryczna jest sprawna. Jeśli się mylę poprawcie mnie.. Miałem przypadek że nie było żadnych błędów a po odkręceniu rurki od wtryskiwacza przy próbie rozruchu pompa nic nie podawała. Myślę, że podobnie będzie u Ciebie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24603-astra-g-20dth-b%C5%82%C4%99dy-po725-i-po1335/#findComment-131306 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karoltloczynski Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Moze to cos pomoze Opel Astra-G 00-04 Y20DTL(H), Diesel EDC15M P0100 Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07 P0100 Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07 P0100 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-07 P0100 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza C-07 P0100 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P0100 Za mocne wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07 P0100 Za słabe wejście obwodu sensora przepływu powietrza C-07 P0105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-08 P0105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-08 P0105 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora ciśnienia ładowania C-08 P0105 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy snsora ciśnienia ładowania C-08 P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P0110 Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału C-07 P0110 Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału C-07 P0110 Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym zakresem C-07 P0115 Za mocne wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika C-09 P0115 Za słabe wejście obwodu sensora temperatury cieczy chłodzącej silnika C-09 P0115 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P0115 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P0115 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P0190 Usterka mechniczna w systemie paliwa (Prędkość jałowa) C-16 P0190 Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Częściowe obciążenie) C-16 P0190 Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Pełne obciążenie) C-16 P0195 Za mocne wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-10 P0195 Za słabe wejście obwodu sensora temperatury oleju silnikowego C-10 P0195 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P0195 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P0340 Obieg wejściowy czujnika prędkości pojazdu nie zgadza się sygnałem pompy wtryskowej C-16 P0400 za mocne wejście obwodu recyrku- lacji gazu wydechowego C-18 P0400 Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego C-18 P0400 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P0400 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P0500 Za mocne wejście obwodu sensora prędkości pojazdu B-13 P0500 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-13 P0500 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-13 P0530 Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05 P0530 Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05 P0530 Ciśnienie systemu klimatyzacji poza wymaganym zakresem Układ klimatyzacji B-05 P0530 Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05 P0530 Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05 P0530 Nieprawidłowe działanie czujnika ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05 P0560 Za niskie wejście napięcia syste- mu C-03 P0560 Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego włączonego napięcia systemu (Zapłon ZAŁ) C-03 P0602 Błąd w programowaniu modułu sterującego C-02 P0602 Błąd w wersji programowej modułu sterującego C-02 P0606 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02 P0606 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 2 C-02 P0607 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02 P0703 Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych C-11 P0703 Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych (Zapłon Zał) C-11 P0704 Nieprawidłowe działanie obwodu wejścia włącznika sprzęgła C-12 P0725 Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika C-13 P0725 Brak sygnału obwodu wejścia sen- sora prędkości silnika C-13 P0725 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P0725 Sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika Zakres/Działanie (Nadobroty) C-13 P1100 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P1100 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P1105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-02 P1105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-02 P1110 Za mocne wejście zmiennego po- wietrza wlotowego/zmiennego za- wirowania (Diesel) C-19 P1110 Zmienne powietrze wlotowe/Zmienne zawirowanie (Diesel) przerwany obwód C-19 P1125 Za mocne wejście zaworu elektro- magnetycznego ciśnienia ładowania C-17 P1125 Otwarty obwód zaworu elektromag- netycznego ciśnienia ładowania C-17 P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18 P1173 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą oleju C-10 P1173 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą płynu chłodzącego C-09 P1173 Redukcja paliwa spowodowana wysoką temperaturą pompy C-16 P1173 Redukcja paliwa spowodowana przez niska temperature paliwa C-16 P1180 Za mocne wejście obwodu sensora temperatury paliwa C-16 P1180 Obwód sensora temperatury paliwa Zakres/Działanie C-16 P1220 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P1335 Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modu- łu Sterującego C-16 P1345 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P1515 Za mocne wejście obwodu sensora pozycji pedału C-06 P1515 Za słabe wejście obwodu sensora pozycji pedału C-06 P1515 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału C-06 P1515 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora pozycji pedału C-06 P1515 Sensor pozycji pedału błąd włącz- nika położenia jałowego C-06 P1515 Sensor pozycji pedału błąd potencjomierza C-06 P1515 Sensor pozycji pedału błąd włącznika hamulców C-06 P1515 Sensoe pozycji pedału błąd ogólny C-06 P1530 Za mocne wejście obwodu pierwot- nego przekaźnika odcięcia kompresora A/C Układ klimatyzacji B-10 P1530 Otwarty obwód pierwotny przekaź- nika odcięcia kompresora A/C Układ klimatyzacji B-10 P1560 Za wysokie wejście napięcia systemu C-04 P1560 Za niskie wejście napięcia syste- mu C-04 P1560 Pompa wtryskowa: napięcie systemu Zakres/Działanie C-04 P1600 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02 P1601 Za wysoka temperatura obudowy ECU C-02 P1604 Błąd w programowaniu modułu sterującego C-02 P1604 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02 P1604 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 2 C-02 P1604 Nie zaprogramowane kodowanie wariantowe C-02 P1604 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 3 C-02 P1610 Niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu Blokada Rozruchu B-07 P1611 Wpisano nieprawidłowy kod bezpieczeństwa Blokada Rozruchu C-02 P1612 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05 P1613 Brak lub nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu Blokada Rozruchu C-05 P1614 Niewłaściwy kluczyk z transponderem Blokada Rozruchu C-06 P1620 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 C-02 P1620 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 2 C-02 P1625 Przekaźnik dopływu mocy wyłączony za wcześnie C-04 P1625 Przekaónik dopływu mocy wyłączony za późno C-04 P1630 Za mocne wejście obwodu masy wtrysku paliwa C-16 P1630 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19 P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 1 C-16 P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 2 C-16 P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 3 C-16 P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 4 C-16 P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 5 C-16 P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 6 C-16 P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 7 C-16 P1635 Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego C-20 P1635 Otwarty obwód urządzenia żarzące- go C-20 P1635 Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego C-20 P1650 CAN: urządzenie odłączone C-16 P1650 CAN: urządzenie zawieszone C-16 P1651 CAN odbiera błąd C-16 P1651 Pompa wtryskowa: nieprawidłowe działanie CAN C-16 P1660 otwarty obwód solenoidu odcięcia paliwa C-16 P1660 Nieprawidłowe działanie zaworu elektromagnetycznego odciącia paliwa C-16 P1660 Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia pa- liwa C-16 P1660 Za mocne wejście obwodu zaworu elektromagnetycznego odcięcia pa- liwa C-16 P1660 Solenoid odcięcia paliwa zawsze aktywny C-16 P1660 Nieprawidłowe działanie solenoidu odcięcia paliwa C-16 P1690 Za mocne wejście obwodu Lampki Ostrzegawczej (MIL) C-23 P1690 Otwarty obwód Lampki Ostrzegaw- czej (MIL) C-23 P1694 Za mocne wejście obwodu lampki kontrolnej C-24 P1694 Otwarty obwód lampki kontrolnej czasu wstępnego żarzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24603-astra-g-20dth-b%C5%82%C4%99dy-po725-i-po1335/#findComment-131296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Witam wszystkich Oplowiczów.. Panowie pomóżcie zlokalizować usterkę. Nie mogę odpalić samochodu (Astra G 2.0 DTH). Problem zaczął się kilka dni temu, podczas jazdy przez chwilę zapalił się check poczym zgasł, z czytałem błędy ( PO725 i PO1335 ) i je usunąłem. Przez dwa dni było ok bez checku i błędów. Jednego popołudnia zostawiłem auto na noc przed domem pod chmurką temperatura około +2 stopnie do tej pory auto działało bez problemu. Następnego dnia około południa próbuję go odpalić standardowo podgrzewając 2-3razy świece i nic nie chce odpalić nawet nie zaskoczy. Wykoczyłem prawie nowy akumulator i nic. Na kompie zdziwienie bo zero błędów a on dalej nie odpala. Zdziwiłem się gdyż w zimę nawet przy -15 bez problemu odpalił a teraz nie chce. Wszelkie filtry wymieniałem we wrześniu, świece 2 letnie, sprawdzony układ podgrzewania wszystko działa świece aż czerwone a tu nadal nic. Żadnych wycieków w obrębi e pompy, wtrysków czy filtra paliwa jak i na przewodach brak. Po wielu próbach skłoniłem się na drastyczne odpalenie za pomocą linki holowniczej i innego auto i tu nie spodzianka, odpalił trochę na początku dziwnie pracował jakby troszkę nie równo, przejechałem nim około 30km, na gorącym silniku i odpaleniu go zaraz po zgaszeniu odpalał natomiast odziwo jak postał na zimnie i ostygł silnik ten sam problem co na początku. Macie jakieś pomysły? Wyczytałem iż wymienione błędy mogą wynikać uszkodzenia czujnika obrotu wału ale czy uszkodzenie tego czujnika może powodować problemy z odpaleniem???Mimo iż już tych błędów nie ma. Czy może być uszkodzona pompa wtryskowa? Nie wiem co tym problemem zrobić tym bardziej że usterka wynikła z dnia na dzień bez wcześniejszego grzebania w silniku. Z góry dzięki za odpowiedź..... Masz błędy jak na tacy Tak? Tak Pierwszy błąd pokazuje że czujnik, tak? tak Regeneracja pompy kosztuje 2000-3000 zł zależy gdzie robisz. Czujnik kosztuje 130 zł. Więc co wybierzesz? Czujnik wymienisz sam jak masz kanał Pompę łatwo sprawdzićhttp://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Kręcąc delikatnie luzujesz przewody podające paliwo do trawersów(i wtryskiwaczy) jak tryska to pompa raczej dobra jak nie to może być padaczka z pompą. Ot i cała filozofia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24603-astra-g-20dth-b%C5%82%C4%99dy-po725-i-po1335/#findComment-131281 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Wysłany: Czw Paź 29, 2009 13:36 tomek29pl napisał/a: Witam wszystkich Oplowiczów.. Panowie pomóżcie zlokalizować usterkę. Nie mogę odpalić samochodu (Astra G 2.0 DTH). Problem zaczął się kilka dni temu, podczas jazdy przez chwilę zapalił się check poczym zgasł, z czytałem błędy ( PO725 i PO1335 ) i je usunąłem. Przez dwa dni było ok bez checku i błędów. Jednego popołudnia zostawiłem auto na noc przed domem pod chmurką temperatura około +2 stopnie do tej pory auto działało bez problemu. Następnego dnia około południa próbuję go odpalić standardowo podgrzewając 2-3razy świece i nic nie chce odpalić nawet nie zaskoczy. Wykoczyłem prawie nowy akumulator i nic. Na kompie zdziwienie bo zero błędów a on dalej nie odpala. Zdziwiłem się gdyż w zimę nawet przy -15 bez problemu odpalił a teraz nie chce. Wszelkie filtry wymieniałem we wrześniu, świece 2 letnie, sprawdzony układ podgrzewania wszystko działa świece aż czerwone a tu nadal nic. Żadnych wycieków w obrębi e pompy, wtrysków czy filtra paliwa jak i na przewodach brak. Po wielu próbach skłoniłem się na drastyczne odpalenie za pomocą linki holowniczej i innego auto i tu nie spodzianka, odpalił trochę na początku dziwnie pracował jakby troszkę nie równo, przejechałem nim około 30km, na gorącym silniku i odpaleniu go zaraz po zgaszeniu odpalał natomiast odziwo jak postał na zimnie i ostygł silnik ten sam problem co na początku. Macie jakieś pomysły? Wyczytałem iż wymienione błędy mogą wynikać uszkodzenia czujnika obrotu wału ale czy uszkodzenie tego czujnika może powodować problemy z odpaleniem???Mimo iż już tych błędów nie ma. Czy może być uszkodzona pompa wtryskowa? Nie wiem co tym problemem zrobić tym bardziej że usterka wynikła z dnia na dzień bez wcześniejszego grzebania w silniku. Z góry dzięki za odpowiedź..... Masz błędy jak na tacy Tak? Tak Pierwszy błąd pokazuje że czujnik, tak? tak Regeneracja pompy kosztuje 2000-3000 zł zależy gdzie robisz. Czujnik kosztuje 130 zł. Więc co wybierzesz? Czujnik wymienisz sam jak masz kanał Pompę łatwo sprawdzić Kręcąc delikatnie luzujesz przewody podające paliwo do trawersów(i wtryskiwaczy) jak tryska to pompa raczej dobra jak nie to może być padaczka z pompą. Ot i cała filozofia. Witam! Omnibs Pewny jesteś że od błędu czujnika samochód może nie odpalić? Auto wróciło wczoraj z serwisu Boscha i niby było naprawione (wymiana uszczelniaczy wtrysków koszt 300zł), przy odbiorze paliło ładnie, mechanik twierdził iż sprawdzał kilkakrotnie czy odpala na zimnym silniku było ok bynamniej tak twierdził, nawet go na weekend zostawiłem w warsztacie żeby mieć pewność. Dziś rano próba odpalenia nie powiodła się, rozczarowanie. Po kilku próbach odpalił z wielkim trudem, i znowu problem zaczyna się od początku, a już myślałem że będzie naprawiony. Konsultacja z mechanikiem nie wiele dała gdyż twierdzi że to może być pompa wtryskowa że zasysa powietrze na tłokach czy coś w tym rodzaju, tylko szkoda że od razu tego nie naprawił tylko wysuwa tezę po fakcie. Bujam z tym autem od mechanika do mechanika już 4 tydzień. Muszę go naprawić i chyba sprzedać może ktoś inny będzie miał więcej szczęścia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24603-astra-g-20dth-b%C5%82%C4%99dy-po725-i-po1335/#findComment-124273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Wysłany: Czw Paź 29, 2009 13:36 tomek29pl napisał/a: Witam wszystkich Oplowiczów.. Panowie pomóżcie zlokalizować usterkę. Nie mogę odpalić samochodu (Astra G 2.0 DTH). Problem zaczął się kilka dni temu, podczas jazdy przez chwilę zapalił się check poczym zgasł, z czytałem błędy ( PO725 i PO1335 ) i je usunąłem. Przez dwa dni było ok bez checku i błędów. Jednego popołudnia zostawiłem auto na noc przed domem pod chmurką temperatura około +2 stopnie do tej pory auto działało bez problemu. Następnego dnia około południa próbuję go odpalić standardowo podgrzewając 2-3razy świece i nic nie chce odpalić nawet nie zaskoczy. Wykoczyłem prawie nowy akumulator i nic. Na kompie zdziwienie bo zero błędów a on dalej nie odpala. Zdziwiłem się gdyż w zimę nawet przy -15 bez problemu odpalił a teraz nie chce. Wszelkie filtry wymieniałem we wrześniu, świece 2 letnie, sprawdzony układ podgrzewania wszystko działa świece aż czerwone a tu nadal nic. Żadnych wycieków w obrębi e pompy, wtrysków czy filtra paliwa jak i na przewodach brak. Po wielu próbach skłoniłem się na drastyczne odpalenie za pomocą linki holowniczej i innego auto i tu nie spodzianka, odpalił trochę na początku dziwnie pracował jakby troszkę nie równo, przejechałem nim około 30km, na gorącym silniku i odpaleniu go zaraz po zgaszeniu odpalał natomiast odziwo jak postał na zimnie i ostygł silnik ten sam problem co na początku. Macie jakieś pomysły? Wyczytałem iż wymienione błędy mogą wynikać uszkodzenia czujnika obrotu wału ale czy uszkodzenie tego czujnika może powodować problemy z odpaleniem???Mimo iż już tych błędów nie ma. Czy może być uszkodzona pompa wtryskowa? Nie wiem co tym problemem zrobić tym bardziej że usterka wynikła z dnia na dzień bez wcześniejszego grzebania w silniku. Z góry dzięki za odpowiedź..... Masz błędy jak na tacy Tak? Tak Pierwszy błąd pokazuje że czujnik, tak? tak Regeneracja pompy kosztuje 2000-3000 zł zależy gdzie robisz. Czujnik kosztuje 130 zł. Więc co wybierzesz? Czujnik wymienisz sam jak masz kanał Pompę łatwo sprawdzić Kręcąc delikatnie luzujesz przewody podające paliwo do trawersów(i wtryskiwaczy) jak tryska to pompa raczej dobra jak nie to może być padaczka z pompą. Ot i cała filozofia. Witam! Omnibs Pewny jesteś że od błędu czujnika samochód może nie odpalić? Auto wróciło wczoraj z serwisu Boscha i niby było naprawione (wymiana uszczelniaczy wtrysków koszt 300zł), przy odbiorze paliło ładnie, mechanik twierdził iż sprawdzał kilkakrotnie czy odpala na zimnym silniku było ok bynamniej tak twierdził, nawet go na weekend zostawiłem w warsztacie żeby mieć pewność. Dziś rano próba odpalenia nie powiodła się, rozczarowanie. Po kilku próbach odpalił z wielkim trudem, i znowu problem zaczyna się od początku, a już myślałem że będzie naprawiony. Konsultacja z mechanikiem nie wiele dała gdyż twierdzi że to może być pompa wtryskowa że zasysa powietrze na tłokach czy coś w tym rodzaju, tylko szkoda że od razu tego nie naprawił tylko wysuwa tezę po fakcie. Bujam z tym autem od mechanika do mechanika już 4 tydzień. Muszę go naprawić i chyba sprzedać może ktoś inny będzie miał więcej szczęścia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24603-astra-g-20dth-b%C5%82%C4%99dy-po725-i-po1335/#findComment-125773 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Nie wiem co jest z Twoim autkiem ale ja miałem tak: http://forum.opel24.com/dziwny-alarm-p0725-vt16855.htm objawy mamy te same...to może i rozwiązanie to samo. Poza tym zacznij parkować nosem w dół i zobacz czy lepiej odpala..jeżeli tak to znaczy że gdzieś ci się pompa zapowietrza ... Pozdro i powodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24603-astra-g-20dth-b%C5%82%C4%99dy-po725-i-po1335/#findComment-125737 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Witam wszystkich! Po wielu trudach odebrałem auto od kolejnego mechanika. Tym razem regeneracja pompy, koszt nie mały bo 2400zł, oczywiście auto sprawuje się prawie dobrze, poprzedni mechanik spartolił robotę, najprawdopodobniej jak uszczelnili wtryskiwacze po odkręceniu kolektora dolotowego musieli włożyć tą samą uszczelkę (stalowa, jednorazowa) no i mam teraz wyciek z kolektora na wysokości pompy a w zeszłym roku wymieniałem osobiście tą uszczelkę pod czas czyszczenia kolektora i przed oddaniem auta do mechanika nie miałem żadnych wycieków. Jak tu wierzyć mechanikom. Radzę omijać Service Boscha w Kielcach. Wiecie może ile taka pompa wtryskowa wytrzyma po regeneracji? Pozdrawiam...Oplowiczów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24603-astra-g-20dth-b%C5%82%C4%99dy-po725-i-po1335/#findComment-121591 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Wiecie może ile taka pompa wtryskowa wytrzyma po regeneracji?Jak dobrze zregenerowana (eletronika+mechanika) to już raczej dożywocie w tym samochodzie. Swoją drogą też tak miałem że mechanik spartolił mi dwa razy robotę. Najpierw źle ustawił koło na pompie (pomijam fakt że niepotrzebnie je wogóle ruszał ) co skutkowało check'em na blacie i P1631, a całą winę oczywiście zwalał na pompę. Jak udało mi się go przycisnąć żeby ustawił ją ponownie (udało się mu dopiero za trzecim razem ) to po pewnym czasie okazało się że mam wyciek bo założył starą uszczelkę pod kolektorem. Tak to już jest że zamiast nam pomagać musimy męczyć się i płacić za naukę tych gamoni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24603-astra-g-20dth-b%C5%82%C4%99dy-po725-i-po1335/#findComment-121527 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.