Gość baki Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Witam. Sprawdź po 4-rech miesiącach. Jak bedzie tak samo to musisz wymontować świece żarowe i sprawdzić ciśnienie w każdym cylindrze a jak będzie OK to może turbina już puszcza olej. Ale spokojnie . Jak nic takiego niezauważyłeś podczas jazdy i silnik pracuje normalnie to poprostu jeździj i potem sprawdź. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24622-sintra-22-dth-nier%C3%B3wna-praca-do-2000-obrmin-i-niebiesko/page/3/#findComment-29869 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nekroskop Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Jestem po czyszczeniu EGR i kolektora ssącego , wszystkie objawy zniknęły. Trochę to trwało, ale w 2 warsztatach chcieli zacząć zabawę od regeneracji wtrysków i pompy :-) W przypadku kłopotów z brudnym egr i kopceniem - doraźnie najlepiej zaślepić w prawym elektrozaworze wyjście do zaworu sterującego klapkami w kolektorze ssącym . Samo odłączenie podciśnienia spowoduje pojawienie się checka w czasie jazdy , ale przy zaślepionym wyjściu check do 130km/h nie pojawiał się. Jedyny mankament to brak przyspieszenia - kopcenie znika i nie szarpie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24622-sintra-22-dth-nier%C3%B3wna-praca-do-2000-obrmin-i-niebiesko/page/3/#findComment-414584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.