Skocz do zawartości

nie ma mocy na wolnych obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem z astra h 1.9 cdti 150 PS. Nie wkreca sie na wolnych obrotach na żadnym biegu dopiero po przekroczeniu 2500 obrotów autko zaczyna sie zbierac jak należy nie wiem czy to jest przepływka czy może cos innego po jej odłączeniu auto jedzie jeszcze gorzej tak jakby nie właczała sie turbina. Na diagnostyce nie ma żadnych błedów ,wszystko gra ,moze komus podpowiedza bloki pomiarowe przy poszczególnych mometach obrotowych

 

Wybrany model>,2006,Astra-H,Pojazd,Informacje o kodach błędów w pojeździe

 

Sterownik

 

 

Identyfikator: 0x0768

VIN W0L0AHL3562011200

Numer sprzętu:81012548

Numer części:55198921

Numer wersji oprogramowania: WTKMS050_S

Typ silnika: Z19DTH

Hardware manufacturer number: 0281012548

Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙

Opis systemu: BOSCH0100

Wpisz numer aprobaty: B05012

Kod alfa: BQ

Hardware manufacturer system name: EDC16

 

Dane z bloków pomiarowych:

 

Napięcie akumulatora,14.0 V

Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.96 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V

Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %

Pożądane jałowe,850 obr/min

Prędkość silnika,853 obr/min

Prędkość obrotowa wałka rozrządu,400 obr/min

Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO

Obliczany przepływ powietrza,32 kg/h

Przepływomierz powietrza,32 kg/h

Temperatura powietrza zasilanego,53 °C

Temperatura powietrza zasilanego,1.91 V

Temperatura cieczy chłodzącej,77 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,1.52 V

Temperatura paliwa,23 °C

Temperatura paliwa,3.20 V

Poziom oleju,Normalne

Ciśnienie oleju,Normalne

Status poziomu oleju silnika,Okay

Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa

Ciśnienie atmosferyczne,3.94 V

żądanie ciśnienia ładowania,104 kPa

Ciśniemnie ładowania,100 kPa

Ciśniemnie ładowania,1.60 V

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,75 %

Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 %

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 %

Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,93 %

Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,0 %

Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,27.00 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,27.25 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,1.09 V

Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,31 %

Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0.80 a

Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,38 %

Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.42 %

B1S1 Temperatura nagrzewnicy sondy lambda,764 °C

B1S1 Nagrzewnica sondy lambda zasilana prądem PWM (modulacja szerok. impulsu),38 %

B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),-2 mV

Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),555 kPa

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.9 V

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny

Prędkość pojazdu,0 km/h

Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny

Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny

Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V

Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny

Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V

 

 

Napięcie akumulatora,14.1 V

Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.27 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.62 V

Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,5 %

Pożądane jałowe,850 obr/min

Prędkość silnika,1 526 obr/min

Prędkość obrotowa wałka rozrządu,750 obr/min

Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO

Obliczany przepływ powietrza,62 kg/h

Przepływomierz powietrza,62 kg/h

Temperatura powietrza zasilanego,64 °C

Temperatura powietrza zasilanego,1.52 V

Temperatura cieczy chłodzącej,91 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,1.13 V

Temperatura paliwa,27 °C

Temperatura paliwa,3.01 V

Poziom oleju,Normalne

Ciśnienie oleju,Normalne

Status poziomu oleju silnika,Okay

Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa

Ciśnienie atmosferyczne,3.94 V

żądanie ciśnienia ładowania,104 kPa

Ciśniemnie ładowania,104 kPa

Ciśniemnie ładowania,1.68 V

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,75 %

Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 %

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 %

Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,78 %

Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,0 %

Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,42.25 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,42.63 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,1.43 V

Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,34 %

Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0.91 a

Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,38 %

Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.39 %

B1S1 Temperatura nagrzewnicy sondy lambda,564 °C

B1S1 Nagrzewnica sondy lambda zasilana prądem PWM (modulacja szerok. impulsu),2 %

B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),-1 mV

Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),600 kPa

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.9 V

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny

Prędkość pojazdu,0 km/h

Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny

Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny

Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V

Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny

Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V

 

 

Napięcie akumulatora,14.1 V

Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.37 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.68 V

Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,11 %

Pożądane jałowe,850 obr/min

Prędkość silnika,2 005 obr/min

Prędkość obrotowa wałka rozrządu,1 000 obr/min

Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO

Obliczany przepływ powietrza,88 kg/h

Przepływomierz powietrza,88 kg/h

Temperatura powietrza zasilanego,62 °C

Temperatura powietrza zasilanego,1.58 V

Temperatura cieczy chłodzącej,85 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,1.27 V

Temperatura paliwa,25 °C

Temperatura paliwa,3.11 V

Poziom oleju,Normalne

Ciśnienie oleju,Normalne

Status poziomu oleju silnika,Okay

Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa

Ciśnienie atmosferyczne,3.94 V

żądanie ciśnienia ładowania,112 kPa

Ciśniemnie ładowania,114 kPa

Ciśniemnie ładowania,1.82 V

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,72 %

Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 %

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 %

Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,60 %

Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,0 %

Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,57.52 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,57.80 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,1.76 V

Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,38 %

Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,1.00 a

Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,38 %

Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.37 %

B1S1 Temperatura nagrzewnicy sondy lambda,564 °C

B1S1 Nagrzewnica sondy lambda zasilana prądem PWM (modulacja szerok. impulsu),2 %

B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),-1 mV

Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),585 kPa

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.9 V

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny

Prędkość pojazdu,0 km/h

Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny

Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny

Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V

Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny

Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V

 

 

Napięcie akumulatora,14.2 V

Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.48 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.74 V

Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,15 %

Pożądane jałowe,850 obr/min

Prędkość silnika,2 520 obr/min

Prędkość obrotowa wałka rozrządu,1 250 obr/min

Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO

Obliczany przepływ powietrza,122 kg/h

Przepływomierz powietrza,122 kg/h

Temperatura powietrza zasilanego,65 °C

Temperatura powietrza zasilanego,1.48 V

Temperatura cieczy chłodzącej,89 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,1.17 V

Temperatura paliwa,27 °C

Temperatura paliwa,3.03 V

Poziom oleju,Normalne

Ciśnienie oleju,Normalne

Status poziomu oleju silnika,Okay

Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa

Ciśnienie atmosferyczne,3.94 V

żądanie ciśnienia ładowania,120 kPa

Ciśniemnie ładowania,124 kPa

Ciśniemnie ładowania,1.97 V

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,68 %

Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 %

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 %

Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,43 %

Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,0 %

Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,63.90 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,63.95 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,1.89 V

Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,38 %

Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,1.05 a

Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,37 %

Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.37 %

B1S1 Temperatura nagrzewnicy sondy lambda,564 °C

B1S1 Nagrzewnica sondy lambda zasilana prądem PWM (modulacja szerok. impulsu),2 %

B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),-1 mV

Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),600 kPa

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.9 V

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny

Prędkość pojazdu,0 km/h

Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny

Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny

Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V

Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny

Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V

 

 

 

Napięcie akumulatora,14.1 V

Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),2.03 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),1.02 V

Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,40 %

Pożądane jałowe,850 obr/min

Prędkość silnika,4 343 obr/min

Prędkość obrotowa wałka rozrządu,2 175 obr/min

Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO

Obliczany przepływ powietrza,284 kg/h

Przepływomierz powietrza,284 kg/h

Temperatura powietrza zasilanego,67 °C

Temperatura powietrza zasilanego,1.43 V

Temperatura cieczy chłodzącej,94 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,1.05 V

Temperatura paliwa,28 °C

Temperatura paliwa,2.97 V

Poziom oleju,Normalne

Ciśnienie oleju,Normalne

Status poziomu oleju silnika,Okay

Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa

Ciśnienie atmosferyczne,3.94 V

żądanie ciśnienia ładowania,160 kPa

Ciśniemnie ładowania,158 kPa

Ciśniemnie ładowania,2.50 V

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,57 %

Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 %

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 %

Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,5 %

Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,0 %

Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,73.14 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,72.74 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,2.09 V

Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,40 %

Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,1.08 a

Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,36 %

Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.33 %

B1S1 Temperatura nagrzewnicy sondy lambda,564 °C

B1S1 Nagrzewnica sondy lambda zasilana prądem PWM (modulacja szerok. impulsu),2 %

B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),-2 mV

Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),615 kPa

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.9 V

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny

Prędkość pojazdu,0 km/h

Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny

Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny

Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V

Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny

Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24906-nie-ma-mocy-na-wolnych-obrotach/
Udostępnij na innych stronach

czesc mam ten sam model i silnik.mialem ten sam problem do 2.500 obr.sie nie zbiera i kopci, powyrzej normalnie jedzie wymienilem egr czujnik recyrkulacji spalin i jest ok tylko byl problem zeby go dostac musialem go sprowadzic z fabryki zniemiec bo w serwisach nie mieli .pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24906-nie-ma-mocy-na-wolnych-obrotach/#findComment-128575
Udostępnij na innych stronach

dzieki za podpowiedz spróbuje narazie przeczyscic sam zawór poniewaz jestem za granica i niezabardzo mam mozliwosc załątwic czesci dam znac czy przynioslo to oczekiwany efekt POZDRAWIAM

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24906-nie-ma-mocy-na-wolnych-obrotach/#findComment-128535
Udostępnij na innych stronach

Auto dałem na warsztat żeby od razu błędy pokasowali kosztowało mnie to wszystko z robocizną ,zawór i kasowanie błędów 700zł . Miałem to zrobione po znajomości bo pracowałem kiedyś w tym warsztacie POZDRAWIAM.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24906-nie-ma-mocy-na-wolnych-obrotach/#findComment-126944
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności