Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Witam Mam problem z astra h 1.9 cdti 150 PS. Nie wkreca sie na wolnych obrotach na żadnym biegu dopiero po przekroczeniu 2500 obrotów autko zaczyna sie zbierac jak należy nie wiem czy to jest przepływka czy może cos innego po jej odłączeniu auto jedzie jeszcze gorzej tak jakby nie właczała sie turbina. Na diagnostyce nie ma żadnych błedów ,wszystko gra ,moze komus podpowiedza bloki pomiarowe przy poszczególnych mometach obrotowych Wybrany model>,2006,Astra-H,Pojazd,Informacje o kodach błędów w pojeździe Sterownik Identyfikator: 0x0768 VIN W0L0AHL3562011200 Numer sprzętu:81012548 Numer części:55198921 Numer wersji oprogramowania: WTKMS050_S Typ silnika: Z19DTH Hardware manufacturer number: 0281012548 Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ Opis systemu: BOSCH0100 Wpisz numer aprobaty: B05012 Kod alfa: BQ Hardware manufacturer system name: EDC16 Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.0 V Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 % Pożądane jałowe,850 obr/min Prędkość silnika,853 obr/min Prędkość obrotowa wałka rozrządu,400 obr/min Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO Obliczany przepływ powietrza,32 kg/h Przepływomierz powietrza,32 kg/h Temperatura powietrza zasilanego,53 °C Temperatura powietrza zasilanego,1.91 V Temperatura cieczy chłodzącej,77 °C Temperatura cieczy chłodzącej,1.52 V Temperatura paliwa,23 °C Temperatura paliwa,3.20 V Poziom oleju,Normalne Ciśnienie oleju,Normalne Status poziomu oleju silnika,Okay Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa Ciśnienie atmosferyczne,3.94 V żądanie ciśnienia ładowania,104 kPa Ciśniemnie ładowania,100 kPa Ciśniemnie ładowania,1.60 V Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,75 % Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 % Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,93 % Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,0 % Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,27.00 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,27.25 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,1.09 V Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,31 % Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0.80 a Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,38 % Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.42 % B1S1 Temperatura nagrzewnicy sondy lambda,764 °C B1S1 Nagrzewnica sondy lambda zasilana prądem PWM (modulacja szerok. impulsu),38 % B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),-2 mV Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),555 kPa Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.9 V Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Napięcie akumulatora,14.1 V Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.27 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.62 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,5 % Pożądane jałowe,850 obr/min Prędkość silnika,1 526 obr/min Prędkość obrotowa wałka rozrządu,750 obr/min Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO Obliczany przepływ powietrza,62 kg/h Przepływomierz powietrza,62 kg/h Temperatura powietrza zasilanego,64 °C Temperatura powietrza zasilanego,1.52 V Temperatura cieczy chłodzącej,91 °C Temperatura cieczy chłodzącej,1.13 V Temperatura paliwa,27 °C Temperatura paliwa,3.01 V Poziom oleju,Normalne Ciśnienie oleju,Normalne Status poziomu oleju silnika,Okay Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa Ciśnienie atmosferyczne,3.94 V żądanie ciśnienia ładowania,104 kPa Ciśniemnie ładowania,104 kPa Ciśniemnie ładowania,1.68 V Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,75 % Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 % Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,78 % Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,0 % Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,42.25 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,42.63 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,1.43 V Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,34 % Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0.91 a Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,38 % Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.39 % B1S1 Temperatura nagrzewnicy sondy lambda,564 °C B1S1 Nagrzewnica sondy lambda zasilana prądem PWM (modulacja szerok. impulsu),2 % B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),-1 mV Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),600 kPa Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.9 V Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Napięcie akumulatora,14.1 V Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.37 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.68 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,11 % Pożądane jałowe,850 obr/min Prędkość silnika,2 005 obr/min Prędkość obrotowa wałka rozrządu,1 000 obr/min Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO Obliczany przepływ powietrza,88 kg/h Przepływomierz powietrza,88 kg/h Temperatura powietrza zasilanego,62 °C Temperatura powietrza zasilanego,1.58 V Temperatura cieczy chłodzącej,85 °C Temperatura cieczy chłodzącej,1.27 V Temperatura paliwa,25 °C Temperatura paliwa,3.11 V Poziom oleju,Normalne Ciśnienie oleju,Normalne Status poziomu oleju silnika,Okay Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa Ciśnienie atmosferyczne,3.94 V żądanie ciśnienia ładowania,112 kPa Ciśniemnie ładowania,114 kPa Ciśniemnie ładowania,1.82 V Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,72 % Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 % Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,60 % Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,0 % Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,57.52 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,57.80 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,1.76 V Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,38 % Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,1.00 a Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,38 % Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.37 % B1S1 Temperatura nagrzewnicy sondy lambda,564 °C B1S1 Nagrzewnica sondy lambda zasilana prądem PWM (modulacja szerok. impulsu),2 % B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),-1 mV Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),585 kPa Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.9 V Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Napięcie akumulatora,14.2 V Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.48 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.74 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,15 % Pożądane jałowe,850 obr/min Prędkość silnika,2 520 obr/min Prędkość obrotowa wałka rozrządu,1 250 obr/min Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO Obliczany przepływ powietrza,122 kg/h Przepływomierz powietrza,122 kg/h Temperatura powietrza zasilanego,65 °C Temperatura powietrza zasilanego,1.48 V Temperatura cieczy chłodzącej,89 °C Temperatura cieczy chłodzącej,1.17 V Temperatura paliwa,27 °C Temperatura paliwa,3.03 V Poziom oleju,Normalne Ciśnienie oleju,Normalne Status poziomu oleju silnika,Okay Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa Ciśnienie atmosferyczne,3.94 V żądanie ciśnienia ładowania,120 kPa Ciśniemnie ładowania,124 kPa Ciśniemnie ładowania,1.97 V Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,68 % Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 % Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,43 % Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,0 % Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,63.90 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,63.95 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,1.89 V Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,38 % Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,1.05 a Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,37 % Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.37 % B1S1 Temperatura nagrzewnicy sondy lambda,564 °C B1S1 Nagrzewnica sondy lambda zasilana prądem PWM (modulacja szerok. impulsu),2 % B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),-1 mV Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),600 kPa Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.9 V Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Napięcie akumulatora,14.1 V Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),2.03 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),1.02 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,40 % Pożądane jałowe,850 obr/min Prędkość silnika,4 343 obr/min Prędkość obrotowa wałka rozrządu,2 175 obr/min Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO Obliczany przepływ powietrza,284 kg/h Przepływomierz powietrza,284 kg/h Temperatura powietrza zasilanego,67 °C Temperatura powietrza zasilanego,1.43 V Temperatura cieczy chłodzącej,94 °C Temperatura cieczy chłodzącej,1.05 V Temperatura paliwa,28 °C Temperatura paliwa,2.97 V Poziom oleju,Normalne Ciśnienie oleju,Normalne Status poziomu oleju silnika,Okay Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa Ciśnienie atmosferyczne,3.94 V żądanie ciśnienia ładowania,160 kPa Ciśniemnie ładowania,158 kPa Ciśniemnie ładowania,2.50 V Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,57 % Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 % Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,5 % Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,0 % Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,73.14 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,72.74 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,2.09 V Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,40 % Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,1.08 a Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,36 % Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.33 % B1S1 Temperatura nagrzewnicy sondy lambda,564 °C B1S1 Nagrzewnica sondy lambda zasilana prądem PWM (modulacja szerok. impulsu),2 % B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),-2 mV Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),615 kPa Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.9 V Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24906-nie-ma-mocy-na-wolnych-obrotach/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 czesc mam ten sam model i silnik.mialem ten sam problem do 2.500 obr.sie nie zbiera i kopci, powyrzej normalnie jedzie wymienilem egr czujnik recyrkulacji spalin i jest ok tylko byl problem zeby go dostac musialem go sprowadzic z fabryki zniemiec bo w serwisach nie mieli .pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24906-nie-ma-mocy-na-wolnych-obrotach/#findComment-128575 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 dzieki za podpowiedz spróbuje narazie przeczyscic sam zawór poniewaz jestem za granica i niezabardzo mam mozliwosc załątwic czesci dam znac czy przynioslo to oczekiwany efekt POZDRAWIAM   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24906-nie-ma-mocy-na-wolnych-obrotach/#findComment-128535 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 ja terz prubowałem czyścić żeby nie wchodzić w koszty ale nic to nie dało padł na maxa oby u ciebie było inaczej narka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24906-nie-ma-mocy-na-wolnych-obrotach/#findComment-127688 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 witam A powiedz mi kolego jak wymieniałeś to jaki był koszt zaworu POZDRAWIAM   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24906-nie-ma-mocy-na-wolnych-obrotach/#findComment-127545 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Auto dałem na warsztat żeby od razu błędy pokasowali kosztowało mnie to wszystko z robocizną ,zawór i kasowanie błędów 700zł . Miałem to zrobione po znajomości bo pracowałem kiedyś w tym warsztacie POZDRAWIAM.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24906-nie-ma-mocy-na-wolnych-obrotach/#findComment-126944 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Niestety czyszczenie nic nie dało jak sie uda naprawic to dam znac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24906-nie-ma-mocy-na-wolnych-obrotach/#findComment-126894 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.