Gość andrzejbe Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Nie zawsze wystarczy wyczyścić. Ja wymieniałem, bo wyrobione były w nim blaszki - ciągle "spadywały"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25289-problem-z-prze%C5%82%C4%85cznikiem-kierunkowskaz%C3%B3w/page/2/#findComment-121984 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 To chyba zależy od defektu u mnie to problem był tylko z plastikowym dzyndzelkiem na sprężynkach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25289-problem-z-prze%C5%82%C4%85cznikiem-kierunkowskaz%C3%B3w/page/2/#findComment-121829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 No więc rozebrałem. Cały mechanizm nie był zabrudzony, ale chyba jest trochę wyrobiony. Biały język,który wyłącza dźwignię jest zamocowany na takim czarnym suwaku. Ten suwak trze po dolnej części całego przełącznika. Wydaje się, że brak smaru na tym suwaku (stary stwardniały), a także wyrobienie krzywki po której chodzi drugi biały język to przyczyna problemu. Złożyłem wszystko i odłożyłem do szuflady jako rezerwa. Może jak będę się nudził to sprawdzę czy coś to nasmarowanie dało.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25289-problem-z-prze%C5%82%C4%85cznikiem-kierunkowskaz%C3%B3w/page/2/#findComment-121757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.