Skocz do zawartości

Akumualtor, Masa, Choinka ze świateł, kontrolna alternatora.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Panów, którzy ze chcą zwrócić uwagę na mój problem

 

W Poprzednim temacie opisywałam swój problem polegający na tym:

1/ Odpaliłam samochód, przejechałam kilka metrów, ciągle słysząc wysokie obroty silnika- więc przekręciłam kluczyk- aby go zgasić.

Zgasiłam go- i samochód już nie odpalił

2/ Wziełam akumulator z samochodu- naładował go sąsiad i dolał wody w domu, poładował całą noc- wsadziłam do samochodu- samochód z powrotem odpalił jednak...

Nadal świeciła się kontrolka od akumulatora...

Odpalając samochód zatrybił od razu- ale przy jeździe -piszczał ciagle pasek klinowy, po czym jak nie przegazowałam samochodu- to spadały obroty silnika i czasami gasł.

Gdy przegazowałam go kontrolka od akumulatora - gasła i samochód normalnie jechał

 

Zaznaczę jeszcze, że nie działa w ogóle radio w samochodzie.

 

I cały czas - nawet jak pojezdże z 30 minut -od czasu do czasu piszczy ten pasek i w ogóle nie przełącza mi na gaz własnie

 

Ile może kosztować naciągnięcie tego paska klinowego ? i czy to w ogóle może to być to ?

 

Pojechałam do mechanika- okazało się, że masy nie było

- przełącznik gazu piszczał od tego, że nie było masy,

i samochód niby gasł od akumulatora.

Wróciłam od mechanika- jakby nigdy nic- samochód działał normalnie przez całą drogę.

 

2 dni był nie odpalany, znowu wsiadam - okazuje się, że kontrolka akumulatora nadal się świeci, samochód odpalił- jednak nadal się to świeci.

Przejechałam jakieś z 2 km- kontrolka zgasła- samochód jechał normalnie.

Tylko pojawił się kolejny problem- że samochód już nie chce jechać na gazie- okropnie się zamulił niby jedzie nie chce się przyspieszyć, wręcz zwalnia. Jestem już głupia na to wszystko- u mechanika było ok.. wyjechalam i znowu klapa..

Co to moze być ?

 

 

Kolejny problem...

Samochód miał wyregulowany gaz, wymieniony pasek, naciągnięty, wymienioną uszczelkę pod silnikiem

Jadę samochodem.. nagle zapala mi sie kotrolka od alternatora oraz jednocześnie od akumulatora.

Po całym zdarzeniu nr 1 - spalił mi się bezpieczenik w radiu- wymieniony.. radio chodzi ok..

Teraz nagle gdy daje kierunkowskaz czy w prawo czy w lewo- sygnał kierunkowskazu robi się przyspieszony i nagle jak nacisne na pedał hamulca- kontrolka zielona od kierunkowsazku świeci- jednak nie mryga już. patrzyłam na te zjawisko z zewnątrz... i jak ta kontrolka świeci - ale nie mryga.. automatycznie robi sie "choinka" ze świateł..

a wiec mrygają wszystkie..

Ludzie mówią mi o jakiejś masie-- .jednak ja nie mam pojecia co to jest? i gdzie ja mam tego szukac? przyczyny całej ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25332-akumualtor-masa-choinka-ze-%C5%9Bwiate%C5%82-kontrolna-alternatora/
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich Panów, którzy ze chcą zwrócić uwagę na mój problem

 

W Poprzednim temacie opisywałam swój problem polegający na tym:

1/ Odpaliłam samochód, przejechałam kilka metrów, ciągle słysząc wysokie obroty silnika- więc przekręciłam kluczyk- aby go zgasić.

Zgasiłam go- i samochód już nie odpalił

2/ Wziełam akumulator z samochodu- naładował go sąsiad i dolał wody w domu, poładował całą noc- wsadziłam do samochodu- samochód z powrotem odpalił jednak...

Nadal świeciła się kontrolka od akumulatora...

Odpalając samochód zatrybił od razu- ale przy jeździe -piszczał ciagle pasek klinowy, po czym jak nie przegazowałam samochodu- to spadały obroty silnika i czasami gasł.

Gdy przegazowałam go kontrolka od akumulatora - gasła i samochód normalnie jechał

 

Zaznaczę jeszcze, że nie działa w ogóle radio w samochodzie.

 

I cały czas - nawet jak pojezdże z 30 minut -od czasu do czasu piszczy ten pasek i w ogóle nie przełącza mi na gaz własnie

 

Ile może kosztować naciągnięcie tego paska klinowego ? i czy to w ogóle może to być to ?

 

Pojechałam do mechanika- okazało się, że masy nie było

- przełącznik gazu piszczał od tego, że nie było masy,

i samochód niby gasł od akumulatora.

Wróciłam od mechanika- jakby nigdy nic- samochód działał normalnie przez całą drogę.

 

2 dni był nie odpalany, znowu wsiadam - okazuje się, że kontrolka akumulatora nadal się świeci, samochód odpalił- jednak nadal się to świeci.

Przejechałam jakieś z 2 km- kontrolka zgasła- samochód jechał normalnie.

Tylko pojawił się kolejny problem- że samochód już nie chce jechać na gazie- okropnie się zamulił niby jedzie nie chce się przyspieszyć, wręcz zwalnia. Jestem już głupia na to wszystko- u mechanika było ok.. wyjechalam i znowu klapa..

Co to moze być ?

 

 

Kolejny problem...

Samochód miał wyregulowany gaz, wymieniony pasek, naciągnięty, wymienioną uszczelkę pod silnikiem

Jadę samochodem.. nagle zapala mi sie kotrolka od alternatora oraz jednocześnie od akumulatora.

Po całym zdarzeniu nr 1 - spalił mi się bezpieczenik w radiu- wymieniony.. radio chodzi ok..

Teraz nagle gdy daje kierunkowskaz czy w prawo czy w lewo- sygnał kierunkowskazu robi się przyspieszony i nagle jak nacisne na pedał hamulca- kontrolka zielona od kierunkowsazku świeci- jednak nie mryga już. patrzyłam na te zjawisko z zewnątrz... i jak ta kontrolka świeci - ale nie mryga.. automatycznie robi sie "choinka" ze świateł..

a wiec mrygają wszystkie..

Ludzie mówią mi o jakiejś masie-- .jednak ja nie mam pojecia co to jest? i gdzie ja mam tego szukac? przyczyny całej ?

 

witam . potwierdzam zdanie przedmówcy sprawdzić alternator ,ostatnio miałem podobny przypadek podczas jazdy zrobiła mi się choinka na wyświetlaczu .po zatrzymaniu samochodu odpalił ale świeciła się kontrolka ładowania-radio też przestało działać i wspomaganie kierownicy wysiadło .poszły diody w alternatorze .

 

witam . potwierdzam zdanie przedmówcy sprawdzić alternator ,ostatnio miałem podobny przypadek podczas jazdy zrobiła mi się choinka na wyświetlaczu .po zatrzymaniu samochodu odpalił ale świeciła się kontrolka ładowania-radio też przestało działać i wspomaganie kierownicy wysiadło .poszły diody w alternatorze .

 

Gość piotrussss89

Moja rada poprosic kogoś żeby wsiadł do auta zapalił wszystkie możliwe światła a pani w tym czasie porusza stykami które do chodzą do tylnich lamp..może nie styka i się zwarcie robi..u mnie to pomogło wystarczyło po wciskać dalej te złączki. A co do kontrolki alternatora to:

1.Naciąg paska

2.Sprawdzenie napięcia na aku oraz na alternatorze(czy ładuje)

 

Śmiem wątpić w ten regulator napięcia..moim zdaniem plus gdzieś dotyka ramy auta i z tad mogą być zwarcie..

 

Co do gazu..hmm..mogą być zapchane przewody od gazu albo filtr stąd te objawy..

 

Gość piotrussss89

Moja rada poprosic kogoś żeby wsiadł do auta zapalił wszystkie możliwe światła a pani w tym czasie porusza stykami które do chodzą do tylnich lamp..może nie styka i się zwarcie robi..u mnie to pomogło wystarczyło po wciskać dalej te złączki. A co do kontrolki alternatora to:

1.Naciąg paska

2.Sprawdzenie napięcia na aku oraz na alternatorze(czy ładuje)

 

Śmiem wątpić w ten regulator napięcia..moim zdaniem plus gdzieś dotyka ramy auta i z tad mogą być zwarcie..

 

Co do gazu..hmm..mogą być zapchane przewody od gazu albo filtr stąd te objawy..

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności