Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Przed kupnem autka obczytałem co tylko było możliwe i praktycznie w większości przypadków była opinia ,że w/w silnik jest jedną z bardziej udanych jednostek jakie opel wkładał do swoich aut. tak więc jestem świeżo po kupnie i jak zwyczaj nakazuje należy powymieniać rozrząd, olej itd. Dzisiaj podzwoniłem po różnych warsztach i w jednym w Rudzie Śląskiej mechanik stwierdził cytuje : " Panie niech pan jak najszybciej sprzedaje ten wóz bo te silniki to jest jedna wielka porażka Opla, jak panu coś większego nawali to tylko w warszawie to pan naprawi". Jak więc z tymi silnikami jest, mam się już bać czy poprostu trafiłem na jednego z tych co pozjadał wszystkie rozumy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25458-jak-to-w-ko%C5%84cu-jest-z-silnikiem-17dti-isuzu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Z pewnością nie jest tak źle. Musisz być jedynie przygotowany na wymianę uszczelki pod głowicą co jakiś czas. Ja już wymieniałem 3 razy... za 1 razem były przedmuchy, za 2 była jakaś uszczelka wtryskiwacza padnięta i przy okazji źle zamontowali uszczelkę pod głowicę, więc 3 raz została wymieniona. Mam 204 tys przebiegu i myślę, że układ wtryskowy jest dalej w dobrej kondycji, minimalnie mam zużytą turbosprężarkę. Uszczelkę raczej bez większych problemów można kupić a wymieni ją każdy mechanik. Jeszcze bywają problemy ze sterownikiem pompy wtryskowej. To by było na tyle. Po ponad 3 latach eksploatacji i kilku naprawach dalej jestem na + porównując koszty lania paliwa do benzyniaka i jeżdżenia dieslem z koniecznymi naprawami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25458-jak-to-w-ko%C5%84cu-jest-z-silnikiem-17dti-isuzu/#findComment-122584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 No myślę, że jak teraz powymieniam co należy to powinien mi służyć dobrze. Tym bardziej , że przebieg 156kkm(w 100% oryginalny, niekręcony) jak na diesla z 27.11.2003r to niewielki przebieg.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25458-jak-to-w-ko%C5%84cu-jest-z-silnikiem-17dti-isuzu/#findComment-122564 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Przed kupnem autka obczytałem co tylko było możliwe i praktycznie w większości przypadków była opinia ,że w/w silnik jest jedną z bardziej udanych jednostek jakie opel wkładał do swoich aut. tak więc jestem świeżo po kupnie i jak zwyczaj nakazuje należy powymieniać rozrząd, olej itd. Dzisiaj podzwoniłem po różnych warsztach i w jednym w Rudzie Śląskiej mechanik stwierdził cytuje : " Panie niech pan jak najszybciej sprzedaje ten wóz bo te silniki to jest jedna wielka porażka Opla, jak panu coś większego nawali to tylko w warszawie to pan naprawi". Jak więc z tymi silnikami jest, mam się już bać czy poprostu trafiłem na jednego z tych co pozjadał wszystkie rozumy? Nie sugeruj się opiniami tylko faktami. Ja jak kupiłem swoją zafirę to słyszałem że silniki 2.0 to najgorszy silnik diezla w oplu ) Ty słyszałeś że 1,7 , więc faktem jest że ludzie takie opinie wysysają z palca. Spoko jak dbasz to masz niezależnie od silnika. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25458-jak-to-w-ko%C5%84cu-jest-z-silnikiem-17dti-isuzu/#findComment-122553 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość password Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 a po co chcesz wymieniac rozrząd? skoro wierzysz w przebieg to nie ruszaj paska! z tym przebiegiem na 100% był wymieniany między 90a 150tyskm. sprawdz dokładnie książke serwisową i zerknij na obudowe paska rozrządu jeśli sie pokrywaja wpis i ,,rycina" na obudowie to lepiej zainwestuj w opony felgi cb czy inne rzeczy. to jedne z lepszych silników diesla a prędzej czy póżniej dołożyć trzeba nawet do najlepszego motorka czy tego chcesz czy nie. szwagier w swoja czwórkę TDI w tym roku włożył 5tyś a i tak mówi że nie zamieni jej na żaden inny motor czy samochód tutaj tak jak powiedział wcześniej kolega może paść sterownik , pojawić sie może olej w zbiorniczku ale to nie są az takie wielkie wydatki i ale trzeba sie z nimi liczyć , jak już coś sie bedzie działo to zapodawaj na forum cos sie zaradzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25458-jak-to-w-ko%C5%84cu-jest-z-silnikiem-17dti-isuzu/#findComment-122528 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 a po co chcesz wymieniac rozrząd? skoro wierzysz w przebieg to nie ruszaj paska! z tym przebiegiem na 100% był wymieniany między 90a 150tyskm. sprawdz dokładnie książke serwisową i zerknij na obudowe paska rozrządu jeśli sie pokrywaja wpis i ,,rycina" na obudowie to lepiej zainwestuj w opony felgi cb czy inne rzeczy. Niestety w książce serwisowej wygląda tak jakby zapomnieli wpisać jeden przegląd właśnie ten który zalecali w niej przy 100kkm. Jeden jest przy 77kkm a następny przy 126kkm. Myślę ,że dla spokoju warto by wymienić pasek. Książka na 100% oryginalna bo autko kupowane w salonie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25458-jak-to-w-ko%C5%84cu-jest-z-silnikiem-17dti-isuzu/#findComment-122525 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość password Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 a po co chcesz wymieniac rozrząd? skoro wierzysz w przebieg to nie ruszaj paska! z tym przebiegiem na 100% był wymieniany między 90a 150tyskm. sprawdz dokładnie książke serwisową i zerknij na obudowe paska rozrządu jeśli sie pokrywaja wpis i ,,rycina" na obudowie to lepiej zainwestuj w opony felgi cb czy inne rzeczy. Niestety w książce serwisowej wygląda tak jakby zapomnieli wpisać jeden przegląd właśnie ten który zalecali w niej przy 100kkm. Jeden jest przy 77kkm a następny przy 126kkm. Myślę ,że dla spokoju warto by wymienić pasek. Książka na 100% oryginalna bo autko kupowane w salonie. a patrzyłeś na obudowe , ta obok pokrywy zaworów po lewej patrząc na wprost , jak jest tam wyryty przebieg to ja osobiście bym odpuścił , z drugiej strony nie chce mi sie wierzyć żeby nie był wymieniany do tego przebiegu ale z trzeciej to troche za mały przebieg na ten rocznik choć zdarzyć sie może że jest oryginalny a po czwarte jak sie już decydujesz na wymiane to na 110% musi to być fachowiec koszt to tak z 700zł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25458-jak-to-w-ko%C5%84cu-jest-z-silnikiem-17dti-isuzu/#findComment-122522 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 ale z trzeciej to troche za mały przebieg na ten rocznik choć zdarzyć sie może że jest oryginalny Raczej nie chce mi się wierzyć, że Niemcy kombinowali coś z książką. Ostatni jaki przegląd miała to przy 126kkm a następny zalecany przy 156kkm i z tego wynika, że Niemiec już nie jechał na przegląd do serwisu tylko kupił nowe auto a stare zostawił w salonie. Samochód osobiście sprowadzałem z Niemiec mając przy boku fachowca z biegłą znajomością niemieckiego. Poza tym widziałem orzeczenie niemieckiego niezależnego rzeczoznawcy, która to opinia była potrzebna przed wzięciem samochodu przez salon w rozliczenie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25458-jak-to-w-ko%C5%84cu-jest-z-silnikiem-17dti-isuzu/#findComment-122515 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Prawda jest taka, że każdym sie coś psuje, ja swojego nie będę zachwalał żeby nie zapeszać narazie jeździ i tak ma być. Po zmianie właściciela zawsze warto wymienić ten rozrząd olej filtry troche to kosztuje w przypadku y17dt ale warto zadbac bo jak auto w dobrym stanie to posmiga. Jeśli chodzi o przebieg uzywanego auta to gdzie bym go nie kupił i tak nikt mnie nie przekona że jest prawdziwy wole mieć swiadomość że auto już przeżyło swoje niż przezyć szok podczas drobnych prac konserwacyjnych po przypadkowym znalezieniu naklejki z której wynika że ktoś wymieniał rozrząd przy 400000   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25458-jak-to-w-ko%C5%84cu-jest-z-silnikiem-17dti-isuzu/#findComment-122504 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Nie ma wyrytego żadnego przebiegu na obudowie rozrządu ale widać lekkie uszczerbienie górnej pokrywy tak jakby była podważana. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25458-jak-to-w-ko%C5%84cu-jest-z-silnikiem-17dti-isuzu/#findComment-122493 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.