Gość theeye7777 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Witam wszystkich. Jakieś 2 miesiące temu miałem w mojej Vectrze C poważną awarię, mianowicie walnęła turbina, olej zassało przez kolektor i wywaliło tyłem. Stało się to przy 180km/h. Skutki: wymiana głowicy, zaworów, popychaczy itp, ogólnie od głowicy w górę, oraz regeneracja turbinki. Gość który to naprawiał powiedział żeby nie szaleć do pierwszej zmiany oleju tj po 1000km, więc jeździło się delikatnie. Teraz jest nowy problem. Znacznie spadła dynamika jazdy, autko słabo przyspiesza, turbiny wcale nie słychać, a jak się próbuje depnąć na biegu tak do 3500 obr to czuć że autko próbuje ciągnąć, a potem jakby coś odcina moc i wyświetla się tryb awaryjny (autko z kluczem) i znacznie spadają osiągi, ale cały czas jedzie i reaguje na pedał gazu, ale strasznie wolno. Co tam się mogło jeszcze stać wg was?? Co jest tego przyczyną?? Czy jest możliwe żeby gość coś źle złożył i się turbina nie załącza?? Proszę o odp   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25536-vectra-c-22-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość numerator Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 może to problem z elektrykom kabelek lub wtyczka kolega miał tak w lagunie po wymianie turbiny okazało się że gość za słabo wsadził wtyczkę (ale nie pamiętam od czego) a tak w ogóle to chyba gwarancje ci dał więc w poniedziałek wal do niego i niech naprawia.......za darmo....... oczywiście   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25536-vectra-c-22-dti/#findComment-121906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bodzio012 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Sprawdź czy nie masz błędu P0638, jest dość popularny i objawia się właśnie takim zachowaniem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25536-vectra-c-22-dti/#findComment-121839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość theeye7777 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Tak, dał gwarancje na pół roku i oczywiście odwiedzę go, ale na razie autko potrzbene jest i się nim jeździ delikatnie. A ten błąd to czego dotyczy??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25536-vectra-c-22-dti/#findComment-121530 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość numerator Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 jak dobrze myślę to chyba obwód elektronicznego sterowania przepustnicą jest uszkodzony , ale może ktoś kto wie na 100% się wypowie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25536-vectra-c-22-dti/#findComment-121382 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość theeye7777 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 No faktycznie dotyczy przepustnicy, napięcia jej itp. Ale gdzieś czytałem że ten błąd występuje tylko w signum??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25536-vectra-c-22-dti/#findComment-121317 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bodzio012 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 No faktycznie dotyczy przepustnicy, napięcia jej itp. Ale gdzieś czytałem że ten błąd występuje tylko w signum?? Każda vectra c 2.2 DTI może mieć ten problem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25536-vectra-c-22-dti/#findComment-121067 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koleś0086 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 witam mialem podobnie komp wykazal mi regulacja cisnienia doladowania turbo wymienilem i jest ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25536-vectra-c-22-dti/#findComment-116960 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miloszpfk Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Witaj, jesli powyzej 3.5 tys obrotów zaświeca ci sie kontrolka Check Engine to znaczy ze moze byc uszkodzony którys z elektrozaworów, albo poprostu mógł sie zaciać Pewnie masz takie cos ze po zaswieceniu Check Engine, wtedy nie słychc turbiny i auto niemoze sie uciagnac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25536-vectra-c-22-dti/#findComment-95149 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość theeye7777 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam ponownie. Autko było u jednego mechanika i powiedział że to zawór egr natomiast drugi po oględzinach i lekturze książki napraw powiedział że ten model silnika z tego roku nie posiada takiego zaworu. Bardziej wierzę swoją drogą temu drugiemu Powiedział że jakiś filtr lub krateczka znajdująca sie gdzieś w okolicach turbiny może być przybrudzona i wg niego spaliny jeśli nie mają wystarczającego ciśnienia cofają się do silnika. Kiedy jeżdżę autkiem w miarę żwawo tak na 2 biegu do 4000obr i na kolejnych biegach to jest ok, jednak po mieście z takimi prędkościami w okolicach 120km/h to przesada Jednak jeśli jest jeżdżone tak do 3000obr to po przejechaniu około 500m stałą prędkością z lekką nogą wyświetla sie klucz i odcina obroty do 3000 i koniec szaleństw. Jeśli się nie włączy kluczyk to autko rozpędza się dobrze i słychać normalnie turbinkę i nawet jest takie uderzenie po 3000obr że w fotel wgniata to jest ok. I co Wy na to?? Macie jakieś wytłumaczenie tego problemu?? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25536-vectra-c-22-dti/#findComment-86137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.