Gość Anonymous Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Po raz n-ty dzisiaj byłem z autem na kompie. Zdecydowałem wybrać inny warsztat niż wcześniej. Wciąż ten sam błąd; P0400 - RECYRKULACJA SPALIN. ODCHYŁKA REGULACJI. Po raz kolejny sprawdzono mi szczelność układu, przy użyciu wakuometru (chyba tak to się nazywa). Stwierdzono tym razem że gdzieś musi być minimalne rozszczelnienie. Wstępnie umówiłem się na podstawienie auta w najbliższych dniach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25590-astra-g-20-dti-zapala-si%C4%99-kontrolka-silnika/page/2/#findComment-120781 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam. Zobacz co tu napisali: http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=83709&hl=p0400 http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=66643 http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=38841   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25590-astra-g-20-dti-zapala-si%C4%99-kontrolka-silnika/page/2/#findComment-120723 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Miałem u siebie podobny problem. Przyczyna niedomagania była banalna. Zanieczyszczony czujnik ciśnienia powietrza doładowującego. Znajduje się on na kolektorze dolotowym od strony silnika. Wystarczyło go wyjąć i umyć w benzynie. Dobrze, że trafiłem na super technika w ASO, który mi to pokazał i uchronił mnie przed wyrzucaniem kasy. Cała operacja trwa ok. 3 min. Takie czyszczonko nalezy wykonać co 10-15 tyś. km.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25590-astra-g-20-dti-zapala-si%C4%99-kontrolka-silnika/page/2/#findComment-119833 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Zajrzę do tego czujnika w wolnej chwili - dzięki za podpowiedź. Auto miałem w warsztacie w czwartek - po kilku godzinach otzrymałem tel. że jest do odbioru i wszystko jest ok. Przyczyną miał być pęknięty przewód podciśnienia. Więc ja naiwny czym prędzej dotarłem na miejsce, moje konto odciążono o 250 zł. Podziękowałem odpaliłem auto i rozpocząłem jazdę, ku mojemu zdziwieniu kontrolka, chyba z przyzwyczajenia rozświetliła się do mnie już po przejechaniu 100 m...! Myślałem że wyjdę z siebie... Wsteczny i powrót do warsztatu. Wszyscy zdziwieni. Ja wq...ny. Pan właściciel warsztatu łaskawie sam zaproponował dalsze poszukiwania, oczywiście w ramach uiszczonej już zapłaty. [ Dodano: Wto Gru 29, 2009 00:04 ] Wracam do tematu żeby oznajmić że po długich poszukiwaniach przyczyny zapalania się kontrolki silnika (P0400 - recyrkulacja), ustalono wkońcu że winne temu jest serwo - nieszczelne. Dziś już autko jest po wymianie serwa hamulca i problem nareszcie wyeliminowany. Samochód wydaje się być żywższy po tej naprawie i hamulce lepiej działają. Rada dla osób borykających się z problemem recyrkulacji, kiedy już wyczerpiecie wszystkie wymieniane wyżej możliwe przyczyny a problem nadal pozostaje, to spróbujcie odłączyć przewód od vacumpompy idący do serwa, zaślepić otwór na pompie (chociażby obciągając dobrze taśmą izolacyjną) i wykonać jazdę próbną. Ostrożnie tylko z tą jazdą bo auto bardzo kiepsko wtedy hamuje. Dzięki wszystkim za rady, temat skończony, Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25590-astra-g-20-dti-zapala-si%C4%99-kontrolka-silnika/page/2/#findComment-119729 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario84pl Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Pozwolę sobie odświeżyć temat. Od dłuższego czasu borykam się z błędem P0400. Domyślam się, że mam do wymiany EGR, gdyż wydobywa mi się spod niego olej czy smar (nagar). Ale dodatkowo zauważyłem, ze na postoju jak wcisnę pedał hamulca to podczas puszczania słychać syk powietrza. Po kilkukrotnym naciśnięciu pedał staje się twardy, ale jak przytrzymam naciśnięty to czuje jak powolutku wchodzi w dół. W trakcie tych czynności zapala się check (P0400). Czy to może oznaczać nieszczelność bądź inne uszkodzenie serwa, czy usterka zaworu zwrotnego przy serwie? ew. nieszczelność przewodu podciśnienia? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25590-astra-g-20-dti-zapala-si%C4%99-kontrolka-silnika/page/2/#findComment-87772 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mihau202 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 maticus, w oplu egr, w vw zawieszenie podobnie jak w audi w seacie skrzynia ... i tak dalej i tak dalej ... jak znajdziesz auto w 100% bez słabych punktów daj znac http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif Usunąłem zbędny cytat. Kacper.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25590-astra-g-20-dti-zapala-si%C4%99-kontrolka-silnika/page/2/#findComment-87332 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 mam dokładnie tak samo, ale dodatkowo od czasu, do czasu zapali mi sie również kontrolka ABS.... czy jest ona powiązana z SERWO, czy jest to zupelnie inny problem http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25590-astra-g-20-dti-zapala-si%C4%99-kontrolka-silnika/page/2/#findComment-87324 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.