Skocz do zawartości

Problemy z silnikiem 1.7 DTI


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam. Mam pare problemów, może większych lub trochę mniejszych okaże się dopiero :znudzony:

Pierwszy problem to poziom płynu chodzącego, a wiec zaczyna go ubywać, na chwile obecną nie potrafię sprecyzować jak dużo go znika, mam zamiar dokładniej to zaobserwować.

Stan oleju jest taki sam, żadnych mazi również nie ma.

 

Mam tez pytanie, po ilu km olej zmienia kolej na czarny, ponieważ po zmianie oleju zrobiłem już "pare" km a olej jest może 95 % czarny, że tak określę. Po zrobieniu ponad 100 km, był dalej taki jak po wlaniu, o czym to świadczy ? :)

 

Muszę też zaznaczyć ze po przejechaniu przedwymiana oleju okolo 10.000 km nie ubyło nawet kapeńke oleju.

 

EDIT: Samochód nie ma problemów z odpaleniem, mocy również nie traci. Przebieg 175.000 km.

 

POZDRAWIAM.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25688-problemy-z-silnikiem-17-dti/
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kolor oleju w dieslach jest prawie zawsze taki sam czyli odcienie czarnego na skutek zabarwienia sadzą ze spalania ropy. W niektórych dieslach wystarczy odpalić autko i olej jest czarny

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25688-problemy-z-silnikiem-17-dti/#findComment-120436
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

a macie tak w swoich astrach, gdy np jest duży mróz i włączone ogrzewanie to wskazówka od temperatury jest cały czas na 0, chociaż z nawiewów czuć ze silnik jest już zagrzany, dopiero jak wyłączy się ogrzewanie wskazówka zaczyna się podnosić.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25688-problemy-z-silnikiem-17-dti/#findComment-120424
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to silniki diesla długo się rozgrzewają. Jeżeli mas wahania temperatury tak jak opisujesz przyczyną może być nie sprawny termostat (zbyt szybko się otwiera).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25688-problemy-z-silnikiem-17-dti/#findComment-120400
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wróciłem i zostawiłem samochód pod domem, silnik byl zagrzany do 80 stopni. Po stal samochód godzinę i poszedłem go odpalić i zauważyłem ze dymi na biało, nie jakimś gęstym białym dymem. Czy to może być objaw walniętej uszczelki pod głowicą ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25688-problemy-z-silnikiem-17-dti/#findComment-120372
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności