Gość Anonymous Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Witam. Mam pare problemów, może większych lub trochę mniejszych okaże się dopiero Pierwszy problem to poziom płynu chodzącego, a wiec zaczyna go ubywać, na chwile obecną nie potrafię sprecyzować jak dużo go znika, mam zamiar dokładniej to zaobserwować. Stan oleju jest taki sam, żadnych mazi również nie ma. Mam tez pytanie, po ilu km olej zmienia kolej na czarny, ponieważ po zmianie oleju zrobiłem już "pare" km a olej jest może 95 % czarny, że tak określę. Po zrobieniu ponad 100 km, był dalej taki jak po wlaniu, o czym to świadczy ? Muszę też zaznaczyć ze po przejechaniu przedwymiana oleju okolo 10.000 km nie ubyło nawet kapeńke oleju. EDIT: Samochód nie ma problemów z odpaleniem, mocy również nie traci. Przebieg 175.000 km. POZDRAWIAM.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25688-problemy-z-silnikiem-17-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szoker Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 zobacz czy nie masz mokro pod wycieraczami z przodu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25688-problemy-z-silnikiem-17-dti/#findComment-120465 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Witam. Kolor oleju w dieslach jest prawie zawsze taki sam czyli odcienie czarnego na skutek zabarwienia sadzą ze spalania ropy. W niektórych dieslach wystarczy odpalić autko i olej jest czarny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25688-problemy-z-silnikiem-17-dti/#findComment-120436 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 a macie tak w swoich astrach, gdy np jest duży mróz i włączone ogrzewanie to wskazówka od temperatury jest cały czas na 0, chociaż z nawiewów czuć ze silnik jest już zagrzany, dopiero jak wyłączy się ogrzewanie wskazówka zaczyna się podnosić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25688-problemy-z-silnikiem-17-dti/#findComment-120424 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Ogólnie to silniki diesla długo się rozgrzewają. Jeżeli mas wahania temperatury tak jak opisujesz przyczyną może być nie sprawny termostat (zbyt szybko się otwiera).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25688-problemy-z-silnikiem-17-dti/#findComment-120400 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Wróciłem i zostawiłem samochód pod domem, silnik byl zagrzany do 80 stopni. Po stal samochód godzinę i poszedłem go odpalić i zauważyłem ze dymi na biało, nie jakimś gęstym białym dymem. Czy to może być objaw walniętej uszczelki pod głowicą ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25688-problemy-z-silnikiem-17-dti/#findComment-120372 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.