Gość staszek2 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Witam Mam problem z zapalaniem pomimo dobrego akumulatora i rozrusznika, trudno zapalić auto gdyż trzeba długo startować .Na trasie zatrzymałem się i wyłączyłem silnik gdy chciałem znowu zapalić zajęło to ok.minuty, po zmianie filtra to ustąpiło ale teraz zdarza się znowu. Jeśli już zapali chodzi bardzo dobrze. Proszę o sugestie na temat tego problemu, czym może on być spowodowany? Jeśli był już taki temat to bardzo przepraszam za powtórzenie. Dziękuje za pomoc, pozdrawiam staszek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25810-problemy-z-zapalaniem-astra-h-17cdti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 po zmianie filtra to ustąpiło ale teraz zdarza się znowu.Może jest to wina zasyfionego zbiornika, przez co filtr łapie syf i stąd problemy z odpalaniem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25810-problemy-z-zapalaniem-astra-h-17cdti/#findComment-119351 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek2 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam ponownie, Aktualnie auto wogóle nie odpala (dopiero z plakiem/samostartem zapali) Niestety nie jest to problem zasyfionego baku, czy filtra. Byłem juz u 3 "speców" od elektroniki i po podłączeniu kompa do Opla, okazuje się że podczas startowania/zapalania na szynie (listwie) CR nie ma odpowiedniego Ciśnienia. Spec tłumaczył mi, że żeby otworzył się wtrysk ciśnienie na listwie musi być min 240MPa tymczasem u mnie jest zaledwie ok. 9/10 MPa. Jeżeli użyje "PLAKA"/SAMOSTART auto zapala po 3-5 obrotach. Po odpaleniu silnik pracje idealnie. Wymieniłem już zawór regulacyjny pompy i nie pomogło. Po wgłębieniu się zasadę działania w CR doszedłem do wniosku, że za ten problem może byc odpowiedzialny jeszcze jeden zawór - zawór redukcyjny ciśnienia montowany na listwie/szynie. Proszę o pomoc, czy ktoś z Was napotkał na forum na podobny problem? z góry dziękuję! pozdrawiam, Staszek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25810-problemy-z-zapalaniem-astra-h-17cdti/#findComment-82995 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Wymieniłem już zawór regulacyjny pompy i nie pomogło. Po wgłębieniu się zasadę działania w CR doszedłem do wniosku, że za ten problem może byc odpowiedzialny jeszcze jeden zawór - zawór redukcyjny ciśnienia montowany na listwie/szynie.Na listwie masz ;-regulator ciśnienia paliwa, -czujnik wysokiego ciśnienia paliwa, pozostaje jeszcze pompa paliwa wysokiego ciśnienia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25810-problemy-z-zapalaniem-astra-h-17cdti/#findComment-82980 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek2 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Dzięki za odpowiedź zbyszek670, Regulator Ciśnienia w moim modelu silinika (Z17DTL) jest mocowany do pompy paliwa i on został wymieniony na nowy. Na listwie mam tylko czujnik i zawór redukcyjny(mechaniczny). Czujnik został wymieniony, więc pozostaje jeszcze zawór redukcyjny no i ewentualni pompa. Odnośnie pompy mechanik powiedział mi, że przy komputerowym badaniu wyszłoby czy pompa jest uszkodzona -> wg niego Układ CR po uruchomieniu nie trzymał by ciśnienia. Tymczasem po uruchomieniu silnika (plakiem) ciśnienie utrzymuje się na poziomie ok. 240MPa. Czy spotkałeś się już z podobnym problemem? Czy ktoś z Was zna dobrego mechanika od Common Rail na terenie małopolski(najlepiej okolice Krakowa) Z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam, Staszek [ Dodano: Sro Kwi 28, 2010 12:14 ] Witam ponownie, Okazało sie ze za problem z zapaleniem był odpowiedzialny zawór redukcyjny na listwie. Po wymianie zaworu auto pali jak dawniej (max 2,3 obroty!) Koszt oryginalnego zawóru BOSH to ok. 400 zł brutto. pozdrawiam, staszek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25810-problemy-z-zapalaniem-astra-h-17cdti/#findComment-82929 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spyxxlfm Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Mam ten sam problem z systemem CR jak ty: odpalał sporadycznie, potem na eter, a teraz juz nic, no i tez brak cisnienia. Zregenerowalem wtryskiwacze, wymienilem listwe CR + czujnik, podmienilem pompe na uzywana no i nic nie dziala = wlasnie zastanawiam sie nad regeneracja pompy CR gdyz jest podmieniona na uzywana wiec moze ta druga tez jest uszkodzona ? Wiec jak masz jakies info jak to naprawic to prosze napisz bo mecze sie juz 3miesiace z tym samochodem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25810-problemy-z-zapalaniem-astra-h-17cdti/#findComment-64977 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.