Gość Anonymous Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 witam mam taki problem podczas ostatniego przejazdu coś dziwnego zaczęło się dziać z autem komputer zaczął odcinać mi różne systemy (klimatyzacje, ABS, poduszkę, kontrolka awarii silnika też się zaświeciła, wspomaganie w niektórych momentach nie działało ) wszystkie wymienione układy raz działały raz tylko ich część działa ... rzecz miała miejsce głównie przy hamowaniu i puszczaniu nogi z gazu czyli ewidentnie samochód tracił moc i odcinał mi te systemy.... ale jakoś udało mi się dojechać do domu ale po zgaszeniu samochodu już go nie mogę odpalić miałem obluzowaną klemę na akumulatorze ale ją dokręciłem, akumulator ma moc bo wszystkie kontrolki mi się świecą i mam światła mijania i długie, rozrusznik też kręci ale bardzo słabo. po przekręceniu kluczyka raz się przekręci i tak jakby akumulator nie dawał mu więcej mocy wszystko mi w aucie gaśnie i nic się nie dzieje dodam jeszcze że akumulator jest dość stary i czy powodem może być to iż nie ma już odpowiedniego momentu aby obrócić rozrusznikiem, czy może w rozruszniku jest coś nie tak a może w elektryce coś nawaliło ?? proszę o jakąś poradę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25977-du%C5%BCy-problem-z-uruchomieniem-astry-g-17-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gomezzz1 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 akumulator jest dość stary i czy powodem może być to iż nie ma już odpowiedniego momentu aby obrócić rozrusznikiem być może, że właśnie padł Ci akumulator...jeśli masz możliwość go sprawdzić to sprawdź go "pod obciążeniem" jeśli wyjdzie Ci że jest ok to szukaj przyczyny w czymś innym...jak masz możliwość to włóż drugi na próbę miałem obluzowaną klemę na akumulatorze ale ją dokręciłem a może wystarczy go tylko doładować prostownikiem?? próbowałeś odpalić za pomocą kabli??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25977-du%C5%BCy-problem-z-uruchomieniem-astry-g-17-dti/#findComment-117950 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paull Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Bankowo akumulator jest pusty ale sprawdź przed podmianą alternator jak nie ładuje to naładuj aku. i sprawdź napięcie ładowania alternatora. Miałem takie cuda w aucie Megane przyprowadzanym z niemiec jak postało 1 rok w niewoli celnej. Jak poszło w jasyr to miało 1 roczek. Czyli aku "nowe" tylko dwa lata podczas jazdy robiła mi się w kontrolkach choinka. Różne rzeczy się zapalały jak chciały. Po wymianie na nowy akumulator wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25977-du%C5%BCy-problem-z-uruchomieniem-astry-g-17-dti/#findComment-117796 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filio80 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 takie rzeczy moga sie dziac jak alternator nie laduje..ja juz sie spotkalem z takimi przypadkami...i zawsze byl to alternator-nie ladowal.. pozdrawiam..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25977-du%C5%BCy-problem-z-uruchomieniem-astry-g-17-dti/#findComment-117762 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRxK Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 takie rzeczy moga sie dziac jak alternator nie laduje..ja juz sie spotkalem z takimi przypadkami...i zawsze byl to alternator-nie ladowal.. pozdrawiam.. Tylko że gdy alternator nie ładuje to świeci się odpowiednia kontrolka. Ja mam także problem z odpalaniem jak jest zimny. Wczoraj cały dzień samochód stał na mrozie i gdy go uruchomiłem to silnik pracował bardzo głośno (jak traktor). Gdy dodawałem gazu to było jeszcze głośniej, dodatkowo miałem wrażenie jakby się dusił. Mam od pewnego czasu problem z szarpaniem silnika w okolicach 1800-2000 obrotów na 1,2,3 biegu. To szarpanie to jakby silnik się dusił, jakby nie dopływało gdzieś paliwo, tylko dziwne że zawsze jest to w okolicach 1800-2000 obrotów, czyli tam gdzie zaczyna działać turbo. Szarpanie się kończy gdy przekroczę 2000 obrotów, tak jakby coś się przetykało w silniku i już później silnik pracuje prawidłowo bez żadnych szarpań. Takie dławienie silnika zaczyna być odczuwalne gdy temperatura spadnie poniżej 4 stopni i gdy samochód przez więcej niż 6 godzin stoi w takiej temperaturze. Byłem już u 3 mechaników z tym problemem ale żaden nie znalazł przyczyny. Mam wymienione filtry, płyny, podpinany samochód wielokrotnie do komputera ale nadal nie wiadomo co mu jest. Podczas tych problemów nie zapala się żadna kontrolka, na komputerze też nic nie pokazuje. Może ktoś miał podobny problem i wie co to może być ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25977-du%C5%BCy-problem-z-uruchomieniem-astry-g-17-dti/#findComment-117687 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filio80 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 z tym alternatorem to nie zawsze kontrolka sie pali jak alt.nie laduje...?? trzeba znac podstawy elektryki,elektroniki....bo kontrolka jest tylko informacyjna to wszystko..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25977-du%C5%BCy-problem-z-uruchomieniem-astry-g-17-dti/#findComment-117581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 z tym alternatorem to nie zawsze kontrolka sie pali jak alt.nie laduje...?? trzeba znac podstawy elektryki,elektroniki....bo kontrolka jest tylko informacyjna to wszystko.. to zależy czy steruje nią spadek napięcia czy komputer.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25977-du%C5%BCy-problem-z-uruchomieniem-astry-g-17-dti/#findComment-117441 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.